Gå til innhold

Life in the Bananhammock...


Consuela Bananahammock

Anbefalte innlegg

Her er jeg. Egentlig heter jeg Princess Concuela Bananahammock, men det overskrider grensen for hvor lange navn kan vaere, og dessuten saa er Princess "bare" tittelen og ikke navnet... Make sense?!?

Her er jeg iallefall og videre foelger beretningen om livet i Bananahammocken....

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Javel, lenge siden sist.. bedre sent enn aldri:) Mye har skjedd sisen sist. Er nå i siste semester av min Bachelor grad her nede i Australia. Mine tre år innen interiør design går mot slutten...litt skummelt, men allikevel skikkelig spennende. Jaja nå har jeg et år til før jeg må ut i den store verden på 'skikkelig', men så langt har graden gått mot en heidundrende finish!! Så langt har design gruppa mi vunnet en stor konkurranse i Brisbane. Rommet vi har designet skal bygges i oktober på en stor interiør messe, forventet besøkstall er 70 000 mennesker. Virkelig store greier, iallefall for en lite vestlending fra lille fillelandet Norge. Alt er vært hektisk, men samtidig svært lærerikt og meget bra for en framtidig portfolio:) :danse:

Utenom det er livet stort sett ok, her i bananahammocken...nåja, hammoken ble tatt ned å kastet i søpla sist semester (rotnet)Men ellers står alt relativt bra til.... utenomm...ja jeg har da altså havnet i svenske fella...svenskefella er nå man faller for en ultrakjekk svenske (M) med dame...ja..riktig nok er historien litt mer inviklet enn sånn som så, men alikevel d er altså svenskefella:)

Denne svensken er fortsatt inne å roter alt til i livet mitt,med sånne gjevne mellomrom, noen ville gjerne kalt det krydder i hverdagen. Noe jeg ikke alltid er engi i, andre ganger, tja....hva skal jeg si... Jeg er bare et menneske. Et ganske okei et til vanlig også;)

Untill next time, big squeeze :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...