Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alene hjemme med min bror nå vi er 17 og 15. Mamma og pappa har vært på fest med slektninger of venner.

"onkel" var ganske drita og de sendte han i taxi hjem til oss for å sove her, no jeg er ok... Dette er en fest som har vært planlagt lenge så skjønner at de ville være igjen...Han er drita og hyler og ødelegger ting... Han maste på meg hele tiden som ikke har lappen om å kjøre han hjem, han bor 45min unna oss.... jeg er 100% sikker på at dette ikke var alkohol, han er rusa!! Han spurte flere ganger om hvem jeg var og hvor han var. "jeg ser ingenting,kan du få meg bort herfra" "åssen lukker jeg denne døra" det var ikke en dør en gang, det var et skap!

ba han stoppe og han prøvde seg på meg!!!! Jeg slo tilbake og broren min hjalp til så nå er ansiket hans fullt av blod....Han ligger bevisstløs, puster men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre? POLITET LA PÅ OG SA "HADET"

JEG ringte 112 og fortalte hele situasjonen i en rolig tone. De spurte om navnet mitt og navnet til "onkern" min som jeg ikke ser som familie i det hele tatt siden han har vært narkis så lenge jeg husker det. Jeg har 0 kontakt med denne onkelen og ser heller ikke han som familie. Spurte politiet om de kunne komme og hente han fordi jeg ikke var sikker hva han kunne finne på. Jeg vet at folk som er på sånne ting som han er på Heroin/sprøyter kan være i en helt annen verden! hele armen hans er jo full av arr..... Aner ikke hva han kunne finne på, så jeg prøvde å få han ut av huset. Det var da det brakte løs og vi gikk løs på hverandre.....

Da politet spurte hva han het sa jeg fornavnet, de sa da "fornavnet hans og hva da?" vet de hva ute etter etternavnet men jeg aner ikke hele navnet hans... helt serriøst! De svarte med akkurat i like ord "dette har vi ikke tid til, HADET!"

Jeg tok opp denne samtalen og skal selvfølgelig rapportere dette! hva faen er dette??? Jeg ringte og ba desperat om hjelp og hun trodde jeg kødda????? Jeg sa det til henne at jeg kommer til å rapportere dette og at samtalen var tatt opp... Hun brydde seg ikke! Dette hadde de ikke tid til????

Dette kunne endt så mye verre! Jeg har nå bundet hendene hans fast og er redd hva han kommer til å gjøre når han våkner igjen.....

Prøver å ringe politet igjen nå

Anonymkode: 601fd...0f1

Send inn en klage. Jeg har kun en gang opplevd å bli avvist av politiet, og da skrev jeg inn en klage. Neste gang ringer du på nytt. Dette var en tydelig nødsituasjon, og jeg mener dette ikke høres normalt ut, at politiet avviser slike ting du her beskriver. Og jeg har ikke tall på antall ganger jeg har kontaktet politiet. Tipper at du har møtt på en tulling, som ikke er egnet til jobben(de finnes over alt). 

Det er forøvrig uakseptabel opptreden fra din onkel, og jeg synes du burde ta det opp med noen du stoler på. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

takk skal prøve det. Jeg mente seff ikke å slå han bevisstløs men han var helt ute av kontroll....

Anonymkode: 601fd...0f1

Jeg forstår deg godt. Det var sikkert ikke meningen, men regner med dere fikk en støkk begge to, av det han gjorde. Det han gjorde, er ikke greit, og det er også straffbart. Jeg synes du burde prate med noen du stoler på om dette, evt vurdere om du vil anmelde det. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

- Pavilion, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...