AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 På tirsdag var jeg i sentrum og var innom 2 forskjellige kafeer og en leilighet, jeg drakk masse kaffe, vann og 2 smoothier disse stedene, Plutselig satt jeg et sted og jeg følte meg så rar! Og det var akkurat som jeg begynte å se mønstre eller noe, jeg husker ikke helt, men jeg kom hjem på kvelden ihvertfall og la meg tidlig. Neste dag skulle jeg på butikken og alt bare gynget, asfalten etc og utover dagen så ble jeg sengeliggende og trodde jeg måtte på legevakten, og pustet tungt hele dagen og jeg klarte bare å ligge i senga og føltes som jeg bare lå der og pulserte på en måte, i mangel av et bedre ord. Jeg la også merke til at jeg så liksom skygger her og der på en måte. Jeg klarte ikke å dra på butikken på ettermiddagen, men måtte kjørte og idag sov jeg til kl fire og har hodepine liksom foran i panna. Har noen hatt i meg noe eller kan man bli så satt ut av stress og mye kaffe? Er det noen av dere der ute som kan si hva dette ligner på? ps. jeg har aldri blitt sånn av meg selv plutselig noen gang, kan drikke ekstreme mengder kaffe feks. Anonymkode: a1139...250
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Du ble ikke dopet. Du kan ha hatt noe form for anfall? Jeg hadde dratt til legen og spurt om å fått en scan. Det kan også være ekstrem søvnmangel, har opplevd lignende når jeg ikke har sovet mye på flere uker. Det er mye dette kan ha vært. Hadde du blitt dopet så hadde du ikke visst hvor du var og bare våknet opp et sted. Du hadde ikke hatt kontroll over rompehullet (diare) og kastet opp ukontrollert, dette er bare noen tilfeller men har blitt dopet ned 3 ganger så dette har skjedd med meg. Er det typisk "pytt i kopp dop" er det ikke det du har fått i deg, så ikke beskymre deg for det. Men, du burde dra til legen. Anonymkode: a1f0a...443
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Ok takk for svar, jeg fikk diare faktisk. Hadde det tirsdag og onsdag. Men er det ikke uhyre mange forskjellige måter å dope folk på? Kan det ikke ha vært noe slags psykoaktivt? Jeg aner ikke, men det var meget sært å ikke komme seg ut av senga og bare ligge der og føle eller hvordan jeg kan beskrive det. Jeg har følt meg endel svimmel i det siste da, det er sant. Kan ta det opp med legen neste gang jeg skal dit. ps. trist at du har opplevd å bli dopet selv. Anonymkode: a1139...250
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok takk for svar, jeg fikk diare faktisk. Hadde det tirsdag og onsdag. Men er det ikke uhyre mange forskjellige måter å dope folk på? Kan det ikke ha vært noe slags psykoaktivt? Jeg aner ikke, men det var meget sært å ikke komme seg ut av senga og bare ligge der og føle eller hvordan jeg kan beskrive det. Jeg har følt meg endel svimmel i det siste da, det er sant. Kan ta det opp med legen neste gang jeg skal dit. ps. trist at du har opplevd å bli dopet selv. Anonymkode: a1139...250 Hvis du enda er dårlig må det være et slags virus? Akkurat nå sliter jeg selv med virus med diare, kvalme og svimmelhet som gjør at jeg er sengeliggende. Håper du blir bedre! Anonymkode: a1f0a...443
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tirsdag var jeg i sentrum og var innom 2 forskjellige kafeer og en leilighet, jeg drakk masse kaffe, vann og 2 smoothier disse stedene, Plutselig satt jeg et sted og jeg følte meg så rar! Og det var akkurat som jeg begynte å se mønstre eller noe, jeg husker ikke helt, men jeg kom hjem på kvelden ihvertfall og la meg tidlig. Neste dag skulle jeg på butikken og alt bare gynget, asfalten etc og utover dagen så ble jeg sengeliggende og trodde jeg måtte på legevakten, og pustet tungt hele dagen og jeg klarte bare å ligge i senga og føltes som jeg bare lå der og pulserte på en måte, i mangel av et bedre ord. Jeg la også merke til at jeg så liksom skygger her og der på en måte. Jeg klarte ikke å dra på butikken på ettermiddagen, men måtte kjørte og idag sov jeg til kl fire og har hodepine liksom foran i panna. Har noen hatt i meg noe eller kan man bli så satt ut av stress og mye kaffe? Er det noen av dere der ute som kan si hva dette ligner på? ps. jeg har aldri blitt sånn av meg selv plutselig noen gang, kan drikke ekstreme mengder kaffe feks. Anonymkode: a1139...250 Kontakt legevakt, dette er ikke normalt nei... Det kan høres ut som migrene med aura - det kan utløses av stress og kaffe ja! men det kan også høres ut som verre ting enn migrene... Anonymkode: 906a6...da6
Sirah Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Det høres ut som migrene, men jeg vil anbefale deg og kontakte lege. Ingen her på forumet kan gi deg svar på hva dette var.... God bedring
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt legevakt, dette er ikke normalt nei... Det kan høres ut som migrene med aura - det kan utløses av stress og kaffe ja! men det kan også høres ut som verre ting enn migrene... Anonymkode: 906a6...da6 Med verre ting enn migrene hva tenker du på da? Hjernesvulst? huff... Anonymkode: a1139...250
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med verre ting enn migrene hva tenker du på da? Hjernesvulst? huff... Anonymkode: a1139...250 eller epilepsi.... men mest sannsynlig migrene. Første gang jeg hadde et skikkelig grand mal anfall av migrene, begynte det først som mosaikk, jeg så en bitteliten flekk som ble større og større, vakre farger, men synsfeltet forsvant, så merket jeg at jeg følte meg vissen rar i beina, jeg klarte ikke snakke skikkelig og var helt rar... Dette var såkalt aura, etter 20 min, gikk dette over, men så gikk det over i en dundrende hodepine. Hodepine ved migrene kan vare alt fra noen timer til 3-4 dager. Ofte hjelper det kun å ligge i et kaldt, mørkt rom. Paracet pleier å ha lite virkning. Det finnes medisiner som hjelper litt, men disse må tas med en gang anfallet starter (bl a Imigran). Du bør absolutt få deg sjekka, om det "bare" er migrene, så er det greit å få sjekka uansett... Anonymkode: 906a6...da6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #9 Skrevet 30. juli 2016 Ts her. Nå har jeg fått vite at noen dopet meg med lsd da, så er derfor jeg føler meg så innmari rar, hypersensitiv, svak i kroppen og lign. Dette har skjedd meg før da, så jeg vet litt om dette. Er ikke første gangen jeg blir dopet. Men det virker å være endel sterkere og jeg har 0 kunnskap om sånt. Så er det noen som vet hvor lang tid det tar før det går over igjen? Jeg er veldig "bedugget" liksom, og liker selvfølgelig ikke følelsen av å være påvirket av substanser jeg aldri har inntatt frivillig! Må man bare vente til det går over igjen? Kan man spise noe som renser kroppen eller noe? Takknemlig for tips ihvertfall da..... Anonymkode: a1139...250
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #10 Skrevet 30. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Nå har jeg fått vite at noen dopet meg med lsd da, så er derfor jeg føler meg så innmari rar, hypersensitiv, svak i kroppen og lign. Dette har skjedd meg før da, så jeg vet litt om dette. Er ikke første gangen jeg blir dopet. Men det virker å være endel sterkere og jeg har 0 kunnskap om sånt. Så er det noen som vet hvor lang tid det tar før det går over igjen? Jeg er veldig "bedugget" liksom, og liker selvfølgelig ikke følelsen av å være påvirket av substanser jeg aldri har inntatt frivillig! Må man bare vente til det går over igjen? Kan man spise noe som renser kroppen eller noe? Takknemlig for tips ihvertfall da..... Anonymkode: a1139...250 Er du sikker? Det høres ikke som symptomer av en lsd rus. Anonymkode: 03657...7b5 1
Frøken888 Skrevet 30. juli 2016 #11 Skrevet 30. juli 2016 Å hvordan har du fått vite dette? En rus sitter i en dag ca, å kan være i blodet opptil en uke. Kommer annpå mengden og rusmiddel. Å være tydelig ruspåvirket pga et tilfelle høres bare merkelig IT. Høres ikke ut som at du et blitt dopet ned. Å i all verden er det mulig å bli dopet ned to ganger på dette stoffet ufrivillig og at på til på dagtid? Hvem går rundt på en kaffe og doper mennesker på denne måten? Høres ut som troll. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #12 Skrevet 30. juli 2016 Et øyeblikk siden, Frøken888 skrev: Å hvordan har du fått vite dette? En rus sitter i en dag ca, å kan være i blodet opptil en uke. Kommer annpå mengden og rusmiddel. Å være tydelig ruspåvirket pga et tilfelle høres bare merkelig IT. Høres ikke ut som at du et blitt dopet ned. Å i all verden er det mulig å bli dopet ned to ganger på dette stoffet ufrivillig og at på til på dagtid? Hvem går rundt på en kaffe og doper mennesker på denne måten? Høres ut som troll. Enig,og symptomene passer ikke tror jeg, dårlig å trolle om dette,da det er faktisk folk som har blitt dopet ned, og med dette stoffet. Men avventer svar på ts før jeg avslår det som løgn, men vanligvis skjer slike ting på fest, enten for live opp person eller voldta eller bare for å være jævlig og man synes det er morsomt, og da er jo gjerningsperson ute etter å se på personen. Anonymkode: 03657...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #13 Skrevet 30. juli 2016 Vel dere kan jo få mene akkurat hva dere vil, jeg har blitt informert om hva som har skjedd, så det har med dosering og slikt å gjøre at det sitter i såpass lenge. Men feel free til å svare svada om dere ønsker det. Det jeg ønsket var tips for å håndtere skaden som allerede har skjedd, i og med at jeg har disse stoffene i kroppen min nå. Men ingen vennligsinnede skapninger derute på www idag altså. Anonymkode: a1139...250 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #14 Skrevet 30. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel dere kan jo få mene akkurat hva dere vil, jeg har blitt informert om hva som har skjedd, så det har med dosering og slikt å gjøre at det sitter i såpass lenge. Men feel free til å svare svada om dere ønsker det. Det jeg ønsket var tips for å håndtere skaden som allerede har skjedd, i og med at jeg har disse stoffene i kroppen min nå. Men ingen vennligsinnede skapninger derute på www idag altså. Anonymkode: a1139...250 Hvordan ble du infomert om det? Anonymkode: 03657...7b5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #15 Skrevet 30. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ble du infomert om det? Anonymkode: 03657...7b5 Det har jeg ikke lyst til å dele med noen overhodet. Er liksom trist nok situasjon for å si det sånn. Spesielt med tanke på at dette har skjedd meg før. Anonymkode: a1139...250
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #16 Skrevet 30. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg ikke lyst til å dele med noen overhodet. Er liksom trist nok situasjon for å si det sånn. Spesielt med tanke på at dette har skjedd meg før. Anonymkode: a1139...250 Sorry hvis du ikke klarer å si at du ble fortalt eller det kom fram ved test hos lege, klarer jeg ikke å ta dette seriøst, det er spørsmål man burde å kunne svare. Tanke på alt det andre du har skrevet. I mine øyne nå er ikke du troverdig, beklager. Anonymkode: 03657...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #17 Skrevet 30. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sorry hvis du ikke klarer å si at du ble fortalt eller det kom fram ved test hos lege, klarer jeg ikke å ta dette seriøst, det er spørsmål man burde å kunne svare. Tanke på alt det andre du har skrevet. I mine øyne nå er ikke du troverdig, beklager. Anonymkode: 03657...7b5 "det Anonymkode: 03657...7b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå