AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Jeg har hatt en form for hudorm på armen i minst to år nå. Da jeg oppdaget den første gang, og klemte den så kom det ut mye puss i en lang strime som det gjør når man klemmer hudormer. En stund etterpå klemte jeg igjen for å sjekke at den var tom, men da kom det ut kjempe mye puss igjen. Sånn har det pågått i to år nå, jeg har prøvd å stikke hull på den og å smøre på antibac, men ingenting fungerer. Er det noen som vet hva dette er, og eventuelt hvordan jeg kan fjerne det? Anonymkode: 3852d...e44
asterix Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Det er nok det som i dagligtale kalles en kong. Om du har hatt den så lenge og den er plagsom er det nok på tide å få en lege til å se på det. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Få en lege ril å se på det. ikke la den vokse seg så stor som en arbeidskollega gjorde ; den var som en tennisball på overarmen! Nå lå den nok dypere enn din; han klarte ikke få ut noe puss,den bare vokste og vokste. Måtte på sykehus og operere den bort til slutt, det var bare masse talg inni der. Så altså ikke noe farlig, bare irriterende/skjemmende. Anonymkode: a479e...f85 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Smøre på antibac? Antibac inneholder glyserol og skal ikke puttes i sår. Anonymkode: 97d28...89f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 "You have to get the whole sack out" Quote: Dr. Pimplepopper Så lenge den er igjen inne i der så vil den fylle seg opp. Dra til legen og få det ordnet 👍🏻 Anonymkode: 1f206...adb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå