AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Jeg skal til legen og teste meg for kyssesyken da min kjærste nettopp har fått påvist sykdommen. Er det noen som vet hvordan man blir testet? Tar de blodprøve eller hvordan fungerer det? Og hvor lang tid tar det før man får svar? og for alt jeg vet kan det være det er jeg som har smittet han uten å vite det. Jeg har hatt ufattelig lite energi, vært slapp, hatt lite matlyst og blitt sliten av en liten gåtur i ett helt år nå. Bør jeg nevne dette for legen? Anonymkode: f922e...3fa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal til legen og teste meg for kyssesyken da min kjærste nettopp har fått påvist sykdommen. Er det noen som vet hvordan man blir testet? Tar de blodprøve eller hvordan fungerer det? Og hvor lang tid tar det før man får svar? og for alt jeg vet kan det være det er jeg som har smittet han uten å vite det. Jeg har hatt ufattelig lite energi, vært slapp, hatt lite matlyst og blitt sliten av en liten gåtur i ett helt år nå. Bør jeg nevne dette for legen? Anonymkode: f922e...3fa Første test er en spyttprøve. Men om du har hatt det så lenge som symptomene dine viser kan det være best med en blodprøve. Nevn symptomene dine.Tok noen dager før jeg fikk svar på blodprøven Anonymkode: ade86...cfb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå