AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Jeg føler meg alene om dette blandt vennene mine. Jeg har strekkmerker på rumpa, nedover lårene, mellom lårene, og noen frampå lårene som er blitt lyse. Jeg vil ikke gå i shorts, jeg blir flau. Jeg er normalvektig, trives relativt okei i kroppen min og går mye. Går på p-piller (grunnet kraftig og smertefull mens) men strekkmerkene kom en god stund etter jeg begynte, har det noen sammenheng? Er det normalt å ha strekkmerker som tenåring? Frustrert 15-åring Anonymkode: b7454...8da
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Strekkmerker er sexy 😍 Tegn på ei velutviklet kvinne Du får bare prøve å gjøre deg til lags med det Anonymkode: 0b51f...4f6
Hjertefisk Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Jepp, jeg fikk også strekkmerker i 15 års alderen. Vokste fortere enn huden klarte å følge med på. fikk strekkmerker over hele rumpa, lårene, knærne, leggene og puppene. De bleket med årene. Har skjønt at det ikke er så vanlig å ha strekkmerker på knærne men jeg driter i det og går med shorts allikevel! Who cares!
Vesentlig Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Ikke uvanlig i alle fall. Kan godt hende du har venner som også har det uten at du vet det. Og om de ikke har det selv, tviler jeg på at de legger merke til strekkmerker på andre. Jeg har blitt "blessed" med hud som ikke får det (til gjengjeld godt med hårvekst og kviser da...) og jeg ante ikke hvordan det så ut før jeg var 18 da en venninne måtte vise meg. Hun hadde hatt "mange" i "årevis", men jeg hadde aldri lagt merke til dem. Vet ikke om det kan hjelpe deg å godta dem? Håper du går med shorts likevel for det er akkurat som en føflekk eller noe annet helt naturlig.
AlternativX Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Ikke så mye å gjøre med det dessverre...Neon får strekkmerker når de vokser, andre ikke. Noen får det tidlig, andre seint. Jeg hadde en periode når jeg var yngre hvor jeg tenkte mye over mine strekkmerker, Googla ulike behandlinger, kremer osv. Nå bryr jeg meg ikke så mye over de lengre. Har blitt eldre og endret perspektiv på hva som faktisk er viktig og ikke her i verden, og hva man kan gjøre noe med og ikke gjøre noe med. Trener og spiser sunt, og da føles det mye bedre Ei venninne av meg er veldig slank og stram, men har strekkmerker på mage og lår. Hun kaller de Tigerstripene sine og fornøyd med de. Så prøv å ikke sammenlign deg med andre og vær glad i den kroppen du har fått
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Takk for svar! Føler meg i det minste litt mindre "alene" lengre. Eller at alle legger merke til de! Anonymkode: b7454...8da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå