AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Hei! Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte i 2014. Siden 2014- til-desember2015 har jeg gått på levaxin+lio. (varierende doser) Jeg har samtidig med levaxin og lio slitt mye med hodepine, når jeg i desember sluttet med levaxin og lio ble jeg bedre med hodepine, ingen hodepine siden! Meeeeeeeeen, jeg har fått utrolig dårlig helse siden, jeg er mer enn vanlig sliten, trøtt, vondt i muskler og ledd, hjernetåke, VELDIG dårlig med konsentrasjon og hukommelse(glemmer så ting, kortidshukommelse er helt nede), svimmel osv. (jeg forstår hvorfor, pga ingen medisin) Jeg er ikke i arbeid lenger, pga mine plager. Jeg går tur daglig, spiser normalt/sunt. Men nå de siste 3-4 månedene har jeg lagt på meg så mye som 32kg. Utrolig? Kroppen min har blitt helt ødelagt, både kropp og helse. Jeg har snakket med legen om alt dette som er skrevet her, etter mye mas har jeg endelig blitt henvist videre til endokrinolog. (har hørt om balderklinikken, men pga dårlig økonomi kan jeg dessverre ikke få nytte av d) Jeg vil bare ha litt trøst, råd. og høre med dere andre som også sliter som meg....Vil je noen gang klare å komme ut av denne mørke tunnelen? Anonymkode: 59f1b...a81
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Kosthold kan også ha noe å si, samt regelmessig med søvn og bevegelse. Har du en ok døgnrytme? Kosthold? Beveger du deg jevnlig? Dette påvirker også stoffskiftet ditt. Anonymkode: a38f4...90f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå