AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Jeg flyr rundt 1-2 ganger i året og flyskrekken blir bare verre og verre. Jeg trenger sårt hjelp. Jeg har prøvd å berolige meg selv med fakta og at sjansen for at flyet styrter er minimal, men jeg har prøvd å få tankene over på andre ting men jeg klarer ikke å lese en bok eller høre på musikk fordi tankene er altfor fokusert på flyet sine bevegelser. Turbulens for eksempel er det verste, da sitter jeg å ser for meg reaksjonen på alle når flyet styrter, får panikk osv. Jeg reiser med foreldrene mine men vi har ikke verdens beste forhold og jeg er ikke trygg på dem heller. Med andre ord kan jeg ikke snakke med dem om dette og de beroliger meg ikke. Jeg har liksom kun meg selv om dere skjønner... Jeg har så lyst ut å reise nå men er på nippet til å backe ut på grunn av flyskrekken. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Flyturen varer i underkant av 5 timer. Det er enten SAS eller Norwegian. Det jeg er redd for er flystyrt, at piloten skal styrte flyet med vilje, terror er jeg helt ærlig ikke så veldig redd for men fantasien løper løpsk som oftest... Huff. Anonymkode: 14150...ba1
linsejesus Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Sjekk Allen Carrs Easy Way to Enjoy Flying. Jeg kjenner folk som er blitt helt kvitt flyskrekken av å lese den boka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå