AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Hei. Jeg er en jente på 18 år som har slitt ett par ganger med sopp i underlivet. Jeg føler dette er mye bedre nå og jeg har som regel helt normal utflod. Det eneste problemet er at jeg innemellom får ut en mørkebrun/skitten klump med utflod og jeg aner ikke hva dette kan være. Jeg vet at det ikke er rester fra mensen, i og med at jeg har hoppet over mensen de siste gangene pga. p-piller. Er det noen som har opplevd det samme eller har noen forslag på hva det kan være? Jeg er ikke så veldig glad i å dra til legen, men hvis det er det som må til så gjør jeg det. Jeg tok en pille med Diflucan her om dagen for soppen, og det så ut til å hjelpe, enn så lenge hvertfall. Men den lille klumpen med skitten utflod er der innemellom, og jeg vet ikke hva det kan være.. Hilsen jente 18 år. Anonymkode: 78c15...e2d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Jeg kan få sånn hvis jeg hopper over menstruasjon, en slags mellombruddsblødning. Anonymkode: 838a1...24a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Er nok fordi du hopper over mensen. Jeg fikk det jevnt rett før mensen når jeg gikk på p-piller. Når jeg sluttet på pillen forsvant det. Anonymkode: cae24...d29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå