Gjest Carina Maria Skrevet 8. august 2016 #101 Skrevet 8. august 2016 4 timer siden, medeus skrev: Jeg skjønner ikke helt hva ts mener? Skal man ikke kommentere dersom man er uenig? Og kommentarfunksjonen på Blogg.no, hvor "mafiaboss"/"ckt" har blogg, er jo slik at man ikke må registrere seg med fullt navn for å kommentere. Hvorfor stenger dere ikke kommentarfeltet dersom dere ikke vil ha kommentarer? Jeg ville aldri hatt en blogg hvor hvem som helst kunne skrive hva som helst i kommentarfeltet, det er alt for mange med alt for lite vett "der ute" ... Det ser vi mange gode eksempler på her på kg forum 😜 De aller, aller fleste rosa-sminke-trene-slanke-bloggene er ufarlige og innholdsløse "les-og-glem blogger", bare synd bloggerne ofte blander sammen kritikk med sjalusi ... Kritikk er nødvendig dersom man vil bli bedre til det man driver med, altså blogging. Men, - er man suveren og best av alle, trenger man jo ikke kritikk, bare beundring Dessverre finnes det for eksempel noen som deler ut slanketips som kan være direkte skadelige, og det er bloggere som fronter plastiske operasjoner på en slik måte at unge jenter (og gutter) som er i en fase hvor de ikke er fornøyd med sin egen kropp - tror verden blir bedre ved hjelp av kirurgi. Skulle ønske noen av denne typen bloggere kunne skrive at det er naturlig at kroppsfølelsen er i endring når kroppen endrer seg, at det vil gå over bare man lar kroppen (og hodet!) vokse seg ferdig. jeg har venninder som blogger på blogg.no og dem forteller at dem ikke har registrert seg med riktig navn og mail adresse. dem forteller at alle kan kommentere på blogg.no. dem kan blokkere ip numre, og sette kommentar godkjenning. dem kan også sette inn kommentar kontroll og skrive opp enkle ord som gjør at kommentarene blir stoppet. vennindene mine forteller at det hjelper ikke og sette på ip filter for når anonyme vil skrive stygge kommentarer bruker de tråløst nettverk som flyttbar wifi som gjør at ip nummeret endres. og derfor får dem ikke stoppet stygge kommentarer. dem som har blogspot har det sikrere har jeg hørt for dem må registrere seg med telefon nummer og riktig mail adresse for og lage seg blogg gjennom google og dem kan velge og la bare google brukere kommentere, for alle eller for medlemmer av bloggen. viss jeg skulle hatt blogg skulle hatt blogg skulle det vært på blogspot. men jeg har null planer om og lage meg blogg for jeg koser meg og lese andres blogger
Gjest medeus Skrevet 8. august 2016 #102 Skrevet 8. august 2016 3 minutter siden, Carina Maria skrev: jeg har venninder som blogger på blogg.no og dem forteller at dem ikke har registrert seg med riktig navn og mail adresse. dem forteller at alle kan kommentere på blogg.no. dem kan blokkere ip numre, og sette kommentar godkjenning. dem kan også sette inn kommentar kontroll og skrive opp enkle ord som gjør at kommentarene blir stoppet. vennindene mine forteller at det hjelper ikke og sette på ip filter for når anonyme vil skrive stygge kommentarer bruker de tråløst nettverk som flyttbar wifi som gjør at ip nummeret endres. og derfor får dem ikke stoppet stygge kommentarer. dem som har blogspot har det sikrere har jeg hørt for dem må registrere seg med telefon nummer og riktig mail adresse for og lage seg blogg gjennom google og dem kan velge og la bare google brukere kommentere, for alle eller for medlemmer av bloggen. viss jeg skulle hatt blogg skulle hatt blogg skulle det vært på blogspot. men jeg har null planer om og lage meg blogg for jeg koser meg og lese andres blogger Løsningen er å stenge kommentarfeltet helt og ikke offentliggjøre mailadresse. Meeeen, da får man jo ikke laget drama rundt temaet
Gjest O.G. Skrevet 8. august 2016 #103 Skrevet 8. august 2016 4 minutter siden, medeus skrev: Løsningen er å stenge kommentarfeltet helt og ikke offentliggjøre mailadresse. Meeeen, da får man jo ikke laget drama rundt temaet Folk kan ta det på Twitter.
Gjest medeus Skrevet 8. august 2016 #104 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Folk kan ta det på Twitter. Jeg mente: De får ikke laget drama rundt temaet "grusomme kommentarer på bloggen". Twitter er bra! De kan krangle der ... Og alle dødstruslene kommer fram i lyset. Det er visst mange av dem, har jeg skjønt
Safiye Skrevet 8. august 2016 #105 Skrevet 8. august 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod
Anbefalte innlegg