Gjest MafiaBoSS Skrevet 28. juli 2016 #1 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Hvorfor er det så mye SJALUSI, mellom bloggere? Og de som ikke har blogg, og ikke klarer og la bloggerne, få blogge om sine interesser, uten og kommentere spydig og anonym? Bloggere i alle kategorier, opplever dette fenomenet. Ikke bare toppbloggerne. Hvorfor kan du IKKE , stå for det du sier, og hvem DU er? Hva mener dere? Personlig synes jeg anonyme kommentarer er smålig,barnslig og lite voksent. Endret 28. juli 2016 av MafiaBoSS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 28. juli 2016 #2 Del Skrevet 28. juli 2016 Mulig jeg tar feil, men det går da ikke an å være anonym i for eksempel Sophie Elise tråden? Det er ikke greit å komme med påstander basert på hat, men konstruktiv kritikk burde selvsagt være lov. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MafiaBoSS Skrevet 28. juli 2016 #3 Del Skrevet 28. juli 2016 1 minutt siden, Fredsmegleren skrev: Mulig jeg tar feil, men det går da ikke an å være anonym i for eksempel Sophie Elise tråden? Det er ikke greit å komme med påstander basert på hat, men konstruktiv kritikk burde selvsagt være lov. Synes anonymitet er feigt og et tegn på umodenhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 28. juli 2016 #4 Del Skrevet 28. juli 2016 1 minutt siden, MafiaBoSS skrev: Synes anonymitet er feigt og et tegn på umodenhet. Dersom det er tråder som fokuserer på enkelte bloggere burde muligheten å være anonym fjernes, men hva slags tråder er det du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyBlue Skrevet 28. juli 2016 #5 Del Skrevet 28. juli 2016 Med tanke på dette forumet, hvor man blir angrepet, forfulgt inn i andre tråder i et forsøk på å bryte deg ned og sjikanert, kun fordi man har kommet med konstruktiv tilbakemelding som ikke passer alle, så er jeg glad anonymfunksjonen finnes. Misliker sterkt fotballfruen (og hennes like), og det hun står for, men kaster ikke bort tiden på å kritisere og diskutere. Holder meg bare borte fra hennes side. Nå skal det sies at en del bloggere lever på å provosere så de kan få klikk. Da har du etter min mening ingen rett til å klage i ettertid over slemme lesere. Mitt problem med bloggere er at de har null ansvar overfor noen. De kan skrive hva de vil, gi dårlige kost- og helseråd, være elendige rollemodeller og det får ingen konsekvenser. Det har blitt litt bedre med reglene om reklame og sponsor markering, men det gjenstår endel før bloggere fremstår som seriøse aktører. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjære Skrevet 28. juli 2016 #6 Del Skrevet 28. juli 2016 Stopp spredningen av hjernekreft, ikke les bloggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyBlue Skrevet 28. juli 2016 #7 Del Skrevet 28. juli 2016 Må også legge til at respekt er noe man må gjøre seg fortjent til, ikke noe man kan kreve. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MafiaBoSS Skrevet 28. juli 2016 #8 Del Skrevet 28. juli 2016 6 minutter siden, LittleBabyBlue skrev: Må også legge til at respekt er noe man må gjøre seg fortjent til, ikke noe man kan kreve. Alle bloggere uansett status, er et menneske. Og som vi vet, alle er forskjellige. Er jo det som gjør samfunnet så spennende. Mener nå jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MafiaBoSS Skrevet 28. juli 2016 #9 Del Skrevet 28. juli 2016 12 minutter siden, hoppetauet skrev: Stopp spredningen av hjernekreft, ikke les bloggene Det er jaggu opp til hver enkelt, hva man bruker fritiden sin på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MafiaBoSS Skrevet 28. juli 2016 #10 Del Skrevet 28. juli 2016 25 minutter siden, LittleBabyBlue skrev: Med tanke på dette forumet, hvor man blir angrepet, forfulgt inn i andre tråder i et forsøk på å bryte deg ned og sjikanert, kun fordi man har kommet med konstruktiv tilbakemelding som ikke passer alle, så er jeg glad anonymfunksjonen finnes. Misliker sterkt fotballfruen (og hennes like), og det hun står for, men kaster ikke bort tiden på å kritisere og diskutere. Holder meg bare borte fra hennes side. Nå skal det sies at en del bloggere lever på å provosere så de kan få klikk. Da har du etter min mening ingen rett til å klage i ettertid over slemme lesere. Mitt problem med bloggere er at de har null ansvar overfor noen. De kan skrive hva de vil, gi dårlige kost- og helseråd, være elendige rollemodeller og det får ingen konsekvenser. Det har blitt litt bedre med reglene om reklame og sponsor markering, men det gjenstår endel før bloggere fremstår som seriøse aktører. Hvorfor må man være anonym? Ikke rart det er krig i bloggverden, når man ser hvordan trusler, mange bloggere opplever og få. Når det begynner og komme anonyme kommentarer, om at de bør forsvinne fra jordens overflate, da hadde nok jeg anmeldt saken, ganske så fort, hadde jeg vært den bloggeren, for politiet finner fort synderen, Man skal ikke tro på alt man leser på nettet, har jeg lært, og derfor tar jeg alt med en klype salt. Absolutt alt, med en STOR KLYPE. :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MafiaBoSS Skrevet 28. juli 2016 #11 Del Skrevet 28. juli 2016 36 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Dersom det er tråder som fokuserer på enkelte bloggere burde muligheten å være anonym fjernes, men hva slags tråder er det du tenker på? Jeg tenker på alle slags bloggere, i alle kategorier, for ingen slipper unna hets, på bloggen sin. Om man ikke er enig i alt alle sier da, eller legger seg flat, og blir brukt som dørmatte. det finnes slike bloggere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. juli 2016 #12 Del Skrevet 28. juli 2016 1 time siden, MafiaBoSS skrev: Hvorfor er det så mye SJALUSI, mellom bloggere? Og de som ikke har blogg, og ikke klarer og la bloggerne, få blogge om sine interesser, uten og kommentere spydig og anonym? Bloggere i alle kategorier, opplever dette fenomenet. Ikke bare toppbloggerne. Hvorfor kan du IKKE , stå for det du sier, og hvem DU er? Hva mener dere? Personlig synes jeg anonyme kommentarer er smålig,barnslig og lite voksent. Jeg publiserer ikke kommentarer som er ufin eller nedlatende som er anonyme. Noen har jeg publisert, men får kritikk fra enkelte om at deres ufine kommentarer ikke blir publisert. Det kommer de fortsatt ikke til å bli. Det er en grunn til at det er ordnet slik at bloggeren kan velge hva som skal publiseres. Men er kommentarene grei gjør jeg det. Hvis noen har noe nedlatende eller ufint de skulle sagt, så bør de være så modig å vise identitet, hvis ikke blir det feigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juli 2016 #13 Del Skrevet 28. juli 2016 anonyme stygge kommentarer i kommentar felt på blogger er feigt. noen bloggere provoserer åpenlyst bare for og få oppmerksomhet. om bloggeren provoserer trenger ingen og skrive stygge kommentarer anonymt for det men jeg skjønner at folk som leser et provoserende innlegg reagerer. det er forskjell på stygge anonyme kommentarer og konstruktive kommentarer og det er det noen bloggere som glemmer. noen tror konstruktive kommentarer er det samme som stygge. det er lov til og si fra når du ser noen provoserer for noen provoserer for og krangle. det gjelder ikke bare bloggere men over alt IRL. stygge kommentarer er personangrep myntet på deg som person, utseende ditt, angrep på din religiøse tro og dine politiske meninger, legning, gjentatte usanne rykter og løgner som går på deg som person, trussel om at noen oppsøke deg for og gjøre noe med deg, forum tråder som handler om bloggere på kvinne guiden bør retten til og være anonym fortsatt få være men på de forum trådene tar moderatorene ansvar og sletter når det går over styr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MafiaBoSS Skrevet 28. juli 2016 #14 Del Skrevet 28. juli 2016 3 minutter siden, Carina Maria skrev: anonyme stygge kommentarer i kommentar felt på blogger er feigt. noen bloggere provoserer åpenlyst bare for og få oppmerksomhet. om bloggeren provoserer trenger ingen og skrive stygge kommentarer anonymt for det men jeg skjønner at folk som leser et provoserende innlegg reagerer. det er forskjell på stygge anonyme kommentarer og konstruktive kommentarer og det er det noen bloggere som glemmer. noen tror konstruktive kommentarer er det samme som stygge. det er lov til og si fra når du ser noen provoserer for noen provoserer for og krangle. det gjelder ikke bare bloggere men over alt IRL. stygge kommentarer er personangrep myntet på deg som person, utseende ditt, angrep på din religiøse tro og dine politiske meninger, legning, gjentatte usanne rykter og løgner som går på deg som person, trussel om at noen oppsøke deg for og gjøre noe med deg, forum tråder som handler om bloggere på kvinne guiden bør retten til og være anonym fortsatt få være men på de forum trådene tar moderatorene ansvar og sletter når det går over styr. Det du sier her er ikke helt rett. For man trenger ikke skrive provoserende ting, for at noen anonyme feige drittunger kommer med usaklige kommentarer heller.. Nå snakker vi ikke anonymitet på forumer, men kommentarfeltet i blogger. Men det skjønner du sikkert. Og her på KG , brukes det nick. men det er det miste problemet og finne ut hvem som er hvem, her inne også, om kommentarene begynner og bli alt for stygge og går på personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MafiaBoSS Skrevet 28. juli 2016 #15 Del Skrevet 28. juli 2016 6 minutter siden, Carina Maria skrev: anonyme stygge kommentarer i kommentar felt på blogger er feigt. noen bloggere provoserer åpenlyst bare for og få oppmerksomhet. om bloggeren provoserer trenger ingen og skrive stygge kommentarer anonymt for det men jeg skjønner at folk som leser et provoserende innlegg reagerer. det er forskjell på stygge anonyme kommentarer og konstruktive kommentarer og det er det noen bloggere som glemmer. noen tror konstruktive kommentarer er det samme som stygge. det er lov til og si fra når du ser noen provoserer for noen provoserer for og krangle. det gjelder ikke bare bloggere men over alt IRL. stygge kommentarer er personangrep myntet på deg som person, utseende ditt, angrep på din religiøse tro og dine politiske meninger, legning, gjentatte usanne rykter og løgner som går på deg som person, trussel om at noen oppsøke deg for og gjøre noe med deg, forum tråder som handler om bloggere på kvinne guiden bør retten til og være anonym fortsatt få være men på de forum trådene tar moderatorene ansvar og sletter når det går over styr. Ja, slik kan man og gjøre det. Men ikke alle gjør det. For de vil at slike kommentarer skal bekrefte hva umodne unger ( ok, mange noe litt eldre en unger gjør på nettet i kommentarfeltet også. ANONYMT, tror de selv ja. men anonym er de ikke for bloggeier. En IP-adresse, er ikke vanskelig og finne.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. juli 2016 #16 Del Skrevet 28. juli 2016 1 time siden, MafiaBoSS skrev: Hvorfor er det så mye SJALUSI, mellom bloggere? Og de som ikke har blogg, og ikke klarer og la bloggerne, få blogge om sine interesser, uten og kommentere spydig og anonym? Bloggere i alle kategorier, opplever dette fenomenet. Ikke bare toppbloggerne. Hvorfor kan du IKKE , stå for det du sier, og hvem DU er? Hva mener dere? Personlig synes jeg anonyme kommentarer er smålig,barnslig og lite voksent. Kanskje Fotballfruen vil ha alt for seg selv? I følge henne selv har hun masse sponsorer og kun de kuleste får være med. Jeg leste en blogg før av en skikkelig søt jente som ble frosset ut av dem i følge henne selv. Hun hadde logget og skrevet i 6-7 år - lenge før dem og var meget dyktig, søt var hun også. Men nei da, hun mistet sponsorene og jobben hun faktisk fordi de ville ha dem. De krangler mye tror jeg, for få av de får seg fast jobb som bloggere - selv skjønner jeg ikke at dem vil ha fast jobb med å blogge i det hele tatt, det er bare min mening. De skriver jo bare en haug med babbel da. Så det er begrenset med å stå for det de sier da nesten alt er tull. Ellers er jeg enig i at anonyme kommentarer er litt teit. Det sto i vg at mannen til fotballfrue ofte kommenterer anonymt til støtte for konen sin men det har kanskje ikke noe med deg å gjøre, eller? Anonyme slemme kommentarer er bare drit barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juli 2016 #17 Del Skrevet 28. juli 2016 jeg skrev i komentaren min om bloggere som klart provoserer og jeg husker en blogg som hadde skrevet en blogg post at bloggern ikke likte 17 mai og hellig dager og bloggern skrev på bloggen sin at alle som likte 17 mai hellig dager var hjerne vasket. greit at den bloggern ikke likte dem dagene der men og si at dem som liker 17 mai og hellig dager er hjerne vasket var en drøy påstand og et innlegg som la opp til og provosere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MafiaBoSS Skrevet 28. juli 2016 #18 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) 2 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Kanskje Fotballfruen vil ha alt for seg selv? I følge henne selv har hun masse sponsorer og kun de kuleste får være med. Jeg leste en blogg før av en skikkelig søt jente som ble frosset ut av dem i følge henne selv. Hun hadde logget og skrevet i 6-7 år - lenge før dem og var meget dyktig, søt var hun også. Men nei da, hun mistet sponsorene og jobben hun faktisk fordi de ville ha dem. De krangler mye tror jeg, for få av de får seg fast jobb som bloggere - selv skjønner jeg ikke at dem vil ha fast jobb med å blogge i det hele tatt, det er bare min mening. De skriver jo bare en haug med babbel da. Så det er begrenset med å stå for det de sier da nesten alt er tull. Ellers er jeg enig i at anonyme kommentarer er litt teit. Det sto i vg at mannen til fotballfrue ofte kommenterer anonymt til støtte for konen sin men det har kanskje ikke noe med deg å gjøre, eller? Anonyme slemme kommentarer er bare drit barnslig. Hva som har skjedd, eller skjer med den bloggeren, vet jeg ingenting om, jeg følger ikke den. Men så er dette om ALLE slags bloggere, ikke bare 1. Og ja, kommentarer som ikke har en dritt med temaet og gjøre, som er anonyme, det er en pest og en plage på blogger. Har ingenting der og gjøre. Endret 28. juli 2016 av MafiaBoSS redigering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. juli 2016 #19 Del Skrevet 28. juli 2016 4 minutter siden, MafiaBoSS skrev: Ja, slik kan man og gjøre det. Men ikke alle gjør det. For de vil at slike kommentarer skal bekrefte hva umodne unger ( ok, mange noe litt eldre en unger gjør på nettet i kommentarfeltet også. ANONYMT, tror de selv ja. men anonym er de ikke for bloggeier. En IP-adresse, er ikke vanskelig og finne.) ip adresser er ikke til hjelp for det nummeret du ser viser ikke hvor dem som skriver bor. det er bare politiet og retts innstansene som kan få utelvert ip numre. hvis du skal få et ip nummer må du anmelde en som skriver stygt på bloggen først. du kan ikke bare ringe telenor eller what ever og få vite hvem som eier ip nummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. juli 2016 #20 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) 13 minutter siden, Carina Maria skrev: jeg skrev i komentaren min om bloggere som klart provoserer og jeg husker en blogg som hadde skrevet en blogg post at bloggern ikke likte 17 mai og hellig dager og bloggern skrev på bloggen sin at alle som likte 17 mai hellig dager var hjerne vasket. greit at den bloggern ikke likte dem dagene der men og si at dem som liker 17 mai og hellig dager er hjerne vasket var en drøy påstand og et innlegg som la opp til og provosere. Mulig, men det kan ha vært på facebooken til bloggeren for man kan knytte opp applikasjonene til en blogg og omvendt (wordpress, eller BLOGG som er en applikasjon), så jeg ville ikke latt noe så meningsløst ta i fra meg nattesøvnen. Når sophie elise eller fotballfrue kommenterer vekten til Adele eller Beyonce - at de er 30 kilo for tykke, eller at slanke folk veier maks 50 kilo så reagerte mange og det skjønner jeg, men det du refererer til er vel ikke verdens undergang (?), når det er sagt reagerer vi alle forskjellig på ting og alle har forskjellige meninger så selv var jeg uenig i at alle burde veie 50 kilo i følge eksen til sophie elise, i mens du var mest opptatt av at ei som blogget ikke likte 17 mai. Forståelig. Selv bare svarte jeg CBE angående det at Adele eller Beyonce var feite. Syntes ikke Beyonce er bælfeit slik Caroline aka Fotballfruen skrev. Endret 28. juli 2016 av fuglekvinnen__ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg