Gjest Carina Maria Skrevet 6. august 2016 #61 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, CKT skrev: De bloggene dere IKKE liker, trenger dere jo ikke besøke. Det er jo så enkelt. det er så enkelt men bloggerne som provoserer bare for og få oppmerksomhet må vente og få kritikk. ingen i irl og på nett liker og blir provosert og da vil folk reagere. sånn er det alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 6. august 2016 #62 Del Skrevet 6. august 2016 46 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er jo ingen som har noe med hva en blogger liker og ikke liker. Liker en ikke helligdager, så må man respektere dette. Rart og utenfor normal, ja, men så lenge et menneske har gjort et valg i livet, så lenge det ikke er kriminelt, må vi da klare å respektere dette. Alle er ikke like og godt er det Hvorfor besøker dere den bloggen da, om dere mener bloggeren provosere? Jeg forstår rett og slett ikke tankegangen deres. dere vil bare krangle om 1 menneske hele tiden, for at dere ikke forstår vedkommende. Og så skylder dere på bloggeren da? Hehehe Det blir faktisk for dumt. Ser dere ikke det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. august 2016 #63 Del Skrevet 6. august 2016 Den 28.7.2016 at 10.56, Gjest MafiaBoSS skrev: Hvorfor er det så mye SJALUSI, mellom bloggere? Fordi de konkurrerer om de samme sponsorkronene kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 6. august 2016 #64 Del Skrevet 6. august 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Fordi de konkurrerer om de samme sponsorkronene kanskje? Hva med de som ikke tjener på bloggen? Det er jo sjalusi , på de bloggene og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. august 2016 #65 Del Skrevet 6. august 2016 1 minutt siden, CKT skrev: Hva med de som ikke tjener på bloggen? Det er jo sjalusi , på de bloggene og. Vel, hva med de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 6. august 2016 #66 Del Skrevet 6. august 2016 1 minutt siden, CKT skrev: Så DERE kan provosere, men bloggerne, kan IKKE provosere. AHA, der forstår jeg deg rett. Alle andre har feil, men IKKE DU. Visste det var noe som IKKE STEMTE , her. nå må du gi deg. du snakker om og vri og vende på ting som blir skrevet. gidder ikke diskutere med deg ckt eller skal vi si abc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 6. august 2016 #67 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Vel, hva med de? Ja, der er det ikke penger som er grunnen til sjalusi, ihvertfall. Så hva er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. august 2016 #68 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, CKT skrev: Ja, der er det ikke penger som er grunnen til sjalusi, ihvertfall. Så hva er det da? Kanskje de bare vil ha litt mer oppmerksomhet og blir sjalu når andre bloggere får det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 6. august 2016 #69 Del Skrevet 6. august 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Kanskje de bare vil ha litt mer oppmerksomhet og blir sjalu når andre bloggere får det? Aha. Du kom jaggu på det. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 6. august 2016 #70 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) 3 timer siden, CKT skrev: Tørr jeg spørre, hva som er så galt med at mennesker IKKE liker helligdager? Kjenner mange som ikke bryr seg om og feire 17.mai, påske eller jul, og nyttår. De har det likt , som ellers i året. Ikke pynter de, ikke spiser de noe spesielt. Og de er ikke mer sammen med familien, en ellers i året. De sier de ikke har noe forhold til disse høytidene, og det er jo deres eget valg. Man må da vel få slippe og få høre at man er RAR, selv om de ikke gjør som alle andre? Jeg mener at det er fritt hva man velger. Jeg selv respekterer at folk , er ulike, av ulike grunner. Hva med dere? Det er ikke noe galt i det. Jeg skjønner godt de som ikke er så glad i pinse og sånt. Det kan bli noen lange dager. Jeg feirer både Jul og nyttår, og jeg liker begge de dagene, men påsken og sånt er jeg enig i er drit kjedelig. Jeg har ikke kalt deg rar - du må jo få like de helligdagene du vil. Selv har jeg syntes ramadan har vært slitsomt fordi flere gidder ikke gi meg mat. Jeg har sittet under hele ramadan uten mat. Jeg kastet opp og besvime nesten til tross for at en som er muslim bare mente det godt - jeg er "etnisk norsk" og må innrømme at jeg gruer meg til "muslimene" skal feire ramadan. Endret 6. august 2016 av fuglekvinnen__ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 6. august 2016 #71 Del Skrevet 6. august 2016 2 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Det er ikke noe galt i det. Jeg skjønner godt de som ikke er så glad i pinse og sånt. Det kan bli noen lange dager. Jeg feirer både Jul og nyttår, og jeg liker begge de dagene, men påsken og sånt er jeg enig i er drit kjedelig. Jeg har ikke kalt deg rar - du må jo få like de helligdagene du vil. Selv har jeg syntes ramadan har vært slitsomt fordi flere gidder ikke gi meg mat. Den gode nyheten er at man blir ganske tynn når muslimene feirer ramadan.Jeg har sittet under hele ramadan uten mat. Jeg kastet opp og besvime nesten til tross for at en som er muslim bare mente det godt - jeg er "etnisk norsk" og må innrømme at jeg gruer meg til "muslimene" skal feire ramadan. det respekterer folk. jeg syns også påsken er dritt kjedelig for den er så lang. men den bloggern som skrev dette skrev at folk som likte 17 mai, jul, påske og høytids dager var hjerne vasket og ikke hadde egne meninger og det var det folk reagerte på at bloggern kunne si at folk var hjerne vasket og ikke hadde egne meninger når dem likte dem høytidene. om folk ikke liker 17 mai, jul og andre høytids dager må dem respektere at andre liker dem høytidene der. når bloggern skriver at dem som liker dem høytidene er hjerne vasket og ikke har egne meninger er det bare for og provosere for og få oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 6. august 2016 #72 Del Skrevet 6. august 2016 5 minutter siden, Carina Maria skrev: det respekterer folk. jeg syns også påsken er dritt kjedelig for den er så lang. men den bloggern som skrev dette skrev at folk som likte 17 mai, jul, påske og høytids dager var hjerne vasket og ikke hadde egne meninger og det var det folk reagerte på at bloggern kunne si at folk var hjerne vasket og ikke hadde egne meninger når dem likte dem høytidene. om folk ikke liker 17 mai, jul og andre høytids dager må dem respektere at andre liker dem høytidene der. når bloggern skriver at dem som liker dem høytidene er hjerne vasket og ikke har egne meninger er det bare for og provosere for og få oppmerksomhet. Ja - okey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 6. august 2016 #73 Del Skrevet 6. august 2016 18 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Det er ikke noe galt i det. Jeg skjønner godt de som ikke er så glad i pinse og sånt. Det kan bli noen lange dager. Jeg feirer både Jul og nyttår, og jeg liker begge de dagene, men påsken og sånt er jeg enig i er drit kjedelig. Jeg har ikke kalt deg rar - du må jo få like de helligdagene du vil. Selv har jeg syntes ramadan har vært slitsomt fordi flere gidder ikke gi meg mat. Jeg har sittet under hele ramadan uten mat. Jeg kastet opp og besvime nesten til tross for at en som er muslim bare mente det godt - jeg er "etnisk norsk" og må innrømme at jeg gruer meg til "muslimene" skal feire ramadan. føler du at du får forståelse fra andre muslimer når du føler du sliter under ramadan eller ser dem ned på deg? må små unger faste under ramadan eller er det noen alders grense på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. august 2016 #74 Del Skrevet 6. august 2016 10 minutter siden, Carina Maria skrev: det respekterer folk. jeg syns også påsken er dritt kjedelig for den er så lang. men den bloggern som skrev dette skrev at folk som likte 17 mai, jul, påske og høytids dager var hjerne vasket og ikke hadde egne meninger og det var det folk reagerte på at bloggern kunne si at folk var hjerne vasket og ikke hadde egne meninger når dem likte dem høytidene. om folk ikke liker 17 mai, jul og andre høytids dager må dem respektere at andre liker dem høytidene der. når bloggern skriver at dem som liker dem høytidene er hjerne vasket og ikke har egne meninger er det bare for og provosere for og få oppmerksomhet. Nettopp og da skal vi la være å legge igjen kommentarer som hisser opp bloggeren. Det er jo krangel slike bloggere ønsker. Da stiger nemlig besøkstallene. Det beste en kan gjøre, er å bare riste på hodet og la være å legge igjen kommentarer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. august 2016 #75 Del Skrevet 6. august 2016 25 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Det er ikke noe galt i det. Jeg skjønner godt de som ikke er så glad i pinse og sånt. Det kan bli noen lange dager. Jeg feirer både Jul og nyttår, og jeg liker begge de dagene, men påsken og sånt er jeg enig i er drit kjedelig. Jeg har ikke kalt deg rar - du må jo få like de helligdagene du vil. Selv har jeg syntes ramadan har vært slitsomt fordi flere gidder ikke gi meg mat. Jeg har sittet under hele ramadan uten mat. Jeg kastet opp og besvime nesten til tross for at en som er muslim bare mente det godt - jeg er "etnisk norsk" og må innrømme at jeg gruer meg til "muslimene" skal feire ramadan. Kjære deg. Butikkene er da åpne og du kan kjøpe og lage mat til deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 6. august 2016 #76 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev: Nettopp og da skal vi la være å legge igjen kommentarer som hisser opp bloggeren. Det er jo krangel slike bloggere ønsker. Da stiger nemlig besøkstallene. Det beste en kan gjøre, er å bare riste på hodet og la være å legge igjen kommentarer jeg skriver aldri kommentarer på sånne blogger for det er krangel dem vil ha. dem gangene jeg ser overskrifter og jeg skjønner at bloggern vil provosere til en krangel i innlegget sitt sitt går jeg ikke inn på den bloggen og da rister jeg bare på hodet og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 6. august 2016 #77 Del Skrevet 6. august 2016 6 minutter siden, Carina Maria skrev: føler du at du får forståelse fra andre muslimer når du føler du sliter under ramadan eller ser dem ned på deg? må små unger faste under ramadan eller er det noen alders grense på det? Vet ikke - jeg får bare tak i mat jeg. Bryr meg ikke om noen hadde sett ned på meg eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. august 2016 #78 Del Skrevet 6. august 2016 9 minutter siden, Carina Maria skrev: føler du at du får forståelse fra andre muslimer når du føler du sliter under ramadan eller ser dem ned på deg? må små unger faste under ramadan eller er det noen alders grense på det? Barn og syke faster ikke under ramadan. Jeg har vært gift med en muslim, så dette vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. august 2016 #79 Del Skrevet 6. august 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. august 2016 #80 Del Skrevet 6. august 2016 Noen bør gjøre menneskeheten er tjeneste og slette denne våsete tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg