AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Hei, jeg er i uke 22 og har tidligere slitt med hard mage tidligere i svangerskapet. Nå sliter jeg ikke med hard mage lengre men har fått hemoroider som til tider kan være ganske så vonde og irriterende!! Har spurt legen flere ganger om tips og behandling men de anbefaler bare kosttilskudd osv og ingen behandling for hemoroidene som allerede er der. Noen som har tips til å få dette bort så snart som mulig? :/ Anonymkode: 95c01...cfa
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er i uke 22 og har tidligere slitt med hard mage tidligere i svangerskapet. Nå sliter jeg ikke med hard mage lengre men har fått hemoroider som til tider kan være ganske så vonde og irriterende!! Har spurt legen flere ganger om tips og behandling men de anbefaler bare kosttilskudd osv og ingen behandling for hemoroidene som allerede er der. Noen som har tips til å få dette bort så snart som mulig? :/ Anonymkode: 95c01...cfa Det finnes salver som skal få hemoroidene til å trekke seg tilbake, men du bør høre med legen om det er trygt for gravide, det står kanskje på pakningsvedlegget? Scheriproct er en slik salve. Du tar litt på fingeren og masserer den forsiktig inn og trykker inn hemoroiden... Pass på at du får i deg nok veske og fiber, slik at du har god avføring og slipper å presse, det kan forebygge nye hemoroider. Dessverre er det en del som får hemoroider etter fødsel og pga de har presset sånn da de skulle føde. Om det blir plagsomt store og vonde hemoroider så kan de opereres. Anonymkode: a1e9d...e1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå