uranus Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Etter utallige angrep fra muslimer de siste ukene er det fortsatt ikke panikk å spore i befolkningen. De lever videre i sin egen boble der det viktigste i livet er likes på sosiale medier og å følge Kardashians på TV. Folket vil ha Støre som statsminister (!!). Dette er ubegripelig etter den siste tidens hendelser. Det finnes ikke spor av bekymring i ansiktet på folk jeg ser i gatene. Hvorfor snakker folk i gatene om sladder og plattheter når Europa brenner rundt dem? Hvordan går det an å være så ignorant? 10
WubWub Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Om man skal ta innover seg all lidelsen som skjer i verden så vil man til slutt bli psykisk syk. 8
Batteri Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Jeg er mer bekymret for den økende tendensen til å skjære alle over én kam. 15
Gothminister Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Gode spørsmål. Som også har vært stilt i flere år. Tenk om vi hadde, føre var prinsippet. Om vi hadde tatt alle advarsler på alvor. For det meste vi ser i Europa i våre naboland. Det kunne vi forutsett. Mitt inntrykk av mange i dag, her i Norge. Så har mange våknet opp. Flere våger å stille spørsmål, man bare for måneder siden ville blitt angrepet med, rasisme. Folk har blitt mer beviste på hva islam virkelig er. Mye takket være Hege Storhaug som korrekt beskriver denne ideologien. Vi har alle mye og takke den kvinnen for. 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 Det blir litt som Romerriket. De gikk bl.a under fordi de ekspanderte for mye og tok under seg for mange ulike folk. I dag slipper man i stedet for mange ulike folk inn. Men man ser det ikke før det er for sent å snu. For man skal være snill og tolerant, så mye at man selv går under. For man krever ikke den samme toleransen og åpenheten tilbake. Anonymkode: 2df9b...384 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 Jeg får det med meg, men jeg bryr meg ikke. Jeg går på jobb, betaler min skatt enten jeg vil eller ikke og er forberedt på å ta hånd om min familie dersom det skjer noe. Sosiale medier er jeg ikke på. Anonymkode: f9626...379
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får det med meg, men jeg bryr meg ikke. Jeg går på jobb, betaler min skatt enten jeg vil eller ikke og er forberedt på å ta hånd om min familie dersom det skjer noe. Sosiale medier er jeg ikke på. Anonymkode: f9626...379 Hvordan skal du ta hånd om din familie hvis det skjer en selvmordsbombing eller skytemassaker i en butikk eller i nabolaget ditt? Anonymkode: 97d1f...688 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #8 Skrevet 27. juli 2016 Jeg er våken jeg! Men nå er det på tide å finne senga. Zzzzzzx.,, Anonymkode: a1b01...160 3
Gjest Ajax Skrevet 27. juli 2016 #9 Skrevet 27. juli 2016 Kanskje man skulle starte en motstandsbevegelse av vanlige borgere slik de gjorde mot kartellet i Mexico. Det så jo ut til å fungere bra der helt til de ble implementert som en del av hæren som er styrt av en korrupt regjering, men i Europa tror jeg ikke det er så mange korrupte statsledere som er i lomma på IS heller 😄
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #10 Skrevet 27. juli 2016 2 timer siden, uranus skrev: Etter utallige angrep fra muslimer de siste ukene er det fortsatt ikke panikk å spore i befolkningen. De lever videre i sin egen boble der det viktigste i livet er likes på sosiale medier og å følge Kardashians på TV. Folket vil ha Støre som statsminister (!!). Dette er ubegripelig etter den siste tidens hendelser. Det finnes ikke spor av bekymring i ansiktet på folk jeg ser i gatene. Hvorfor snakker folk i gatene om sladder og plattheter når Europa brenner rundt dem? Hvordan går det an å være så ignorant? Enkelt. Oppvarmede frosk prinsippet. Det skjer gradvis og vi venner oss til det. Tilslutt blir det normalen. Den yngre generasjonen vil ikke vite om en tid uten terrorfare. De gamle vil huske og ønske seg tilbake. Man ser at de yngre er mest positive til innvandring, de eldste har sett utviklingen. Anonymkode: 6c26d...797 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #11 Skrevet 27. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal du ta hånd om din familie hvis det skjer en selvmordsbombing eller skytemassaker i en butikk eller i nabolaget ditt? Anonymkode: 97d1f...688 Fordi det er totalt urealistisk at det skjer i mitt nabolag, og jeg har mine forhåndsregler når det gjelder butikker eller kjøpesentre. I byen hvor jeg bor så vet jeg f.eks hvor nødutganger/vareleveringspunkter på samtlige kjøpesentre er og heg har som oftest en plan i bakhodet når jeg er på offentlige steder, men når man har det klart så er det ikke noe man bruker tid på til vanlig. Dersom noe skjer i nabolaget så har jeg våpen relativt lett tilgjengelig. Anonymkode: f9626...379
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #12 Skrevet 27. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelt. Oppvarmede frosk prinsippet. Det skjer gradvis og vi venner oss til det. Tilslutt blir det normalen. Den yngre generasjonen vil ikke vite om en tid uten terrorfare. De gamle vil huske og ønske seg tilbake. Man ser at de yngre er mest positive til innvandring, de eldste har sett utviklingen. Anonymkode: 6c26d...797 Det er jo ikke akkurat gradvis med fire angrep i Tyskland på en uke. Når velferden blir borte da? Når folk ikke har noe sted å hente gratis penger kommer folk til å ty til borgerkrig Anonymkode: 97d1f...688 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #13 Skrevet 27. juli 2016 Hvis man roper ut om dette så blir man stemplet som rasist av alle disse som er så forbanna politisk korrekte. T.o.m her på forumet så blir man moderert om man kommer med kritiske spørsmål til alt som skjer i Europa nå. Anonymkode: 019b1...bfa 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #14 Skrevet 27. juli 2016 2 timer siden, uranus skrev: Etter utallige angrep fra muslimer de siste ukene er det fortsatt ikke panikk å spore i befolkningen. De lever videre i sin egen boble der det viktigste i livet er likes på sosiale medier og å følge Kardashians på TV. Folket vil ha Støre som statsminister (!!). Dette er ubegripelig etter den siste tidens hendelser. Det finnes ikke spor av bekymring i ansiktet på folk jeg ser i gatene. Hvorfor snakker folk i gatene om sladder og plattheter når Europa brenner rundt dem? Hvordan går det an å være så ignorant? Hallo ! Vi spiller Pokemon Go Anonymkode: bb0ab...190 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #15 Skrevet 27. juli 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal du ta hånd om din familie hvis det skjer en selvmordsbombing eller skytemassaker i en butikk eller i nabolaget ditt? Anonymkode: 97d1f...688 Hvorfor ta bekymringene på forskudd? Anonymkode: 054d6...878
Gjest Snuppi Skrevet 27. juli 2016 #16 Skrevet 27. juli 2016 2 timer siden, uranus skrev: Etter utallige angrep fra muslimer de siste ukene er det fortsatt ikke panikk å spore i befolkningen. De lever videre i sin egen boble der det viktigste i livet er likes på sosiale medier og å følge Kardashians på TV. Folket vil ha Støre som statsminister (!!). Dette er ubegripelig etter den siste tidens hendelser. Det finnes ikke spor av bekymring i ansiktet på folk jeg ser i gatene. Hvorfor snakker folk i gatene om sladder og plattheter når Europa brenner rundt dem? Hvordan går det an å være så ignorant? Jeg tror at folk er bekymret, men hva kan vi egentlig gjøre? Vi må jo leve videre og gjøre våre daglige gjøremål. Spørsmålet bør vel heller bli stilt til våre folkevalgte politikere! Hvorfor går de med skylapper?
Feyfeyhey Skrevet 27. juli 2016 #17 Skrevet 27. juli 2016 (endret) Den 7/27/2016 at 20.31, uranus skrev: . Endret 7. august 2016 av Feyfeyhey 1
Nowayback Skrevet 27. juli 2016 #18 Skrevet 27. juli 2016 Kan folk snart slutte å lage et titalls tråder om samme emnet, bare med forskjellige vinklinger. Hele aktuelle saker og politikk-forumet er overøst med alt som har med IS og muslimer å gjøre.. 9
Gjest Snuppi Skrevet 27. juli 2016 #19 Skrevet 27. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man roper ut om dette så blir man stemplet som rasist av alle disse som er så forbanna politisk korrekte. T.o.m her på forumet så blir man moderert om man kommer med kritiske spørsmål til alt som skjer i Europa nå. Anonymkode: 019b1...bfa Kg er et særdeles politisk korrekt forum.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #20 Skrevet 27. juli 2016 1 minutt siden, Feyfeyhey skrev: Og hva mener du vi skal gjøre? Sitte å grine på soverommet i frykt for å gå ut døra? Det er da ikke noe liv det. Har du noen reelle forslag så er jeg villig til å høre jeg. Man kan iallefall begynne å stenge grensene for flyktninger. Innfør visum og streng kontroll. Sånn som i Australia. Det også være strenge krav for å få komme inn til Europa. Hvis hele Europa gjør dette så slipper de bare inn de som er reelle flyktinger. Bare nå er det flere hvilende celler i Europa. Hvem vet når det smeller i Norge... Anonymkode: 019b1...bfa 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå