Gå til innhold

Bestevenn tok livet sitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det så vondt akkurat nå. Min kjære, snille, gode venn orket ikke mer. Han endte livet sitt natt til i går, og det føles som om alt rakner. Jeg trenger noen trøstende ord.  

- jente 20

Anonymkode: 90d91...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg i sorgen og tapet.

Vet hvor vondt du har det.

*Holder rundt deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var trist å høre. Visste du at han var deprimert? 

Anonymkode: 09a06...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*

Det er fryktelig vondt i begynnelsen. Etterhvert vil kun de gode minnene leve videre. Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å oppleve et slikt dødsfall blant de man er glad i, det er et ekstra trauma når det er selvmord. Det finnes støttegrupper til etterlate gjennom organisasjonen LEVE  http://www.leve.no :dagens-rose: 

Anonymkode: 6aa0d...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenn på den smerten og ta den til deg. Det betyr bare hvor mye du bryr deg om vennen din og hvor mye han betydde for deg.

Folk kommer til å si "det vil gå bra" og "går det bra?" men det er få som nevner at det ikke vil gå så bra på starten. Ta den tiden du trenger for å sørge og tenk på alle de gode minnene dere har hatt sammen. Igjen kjenn godt etter smerten og savnet etter han fordi det rett og slett er lov :) 

Når tiden er inne og du har kommet til et bedre sted i tankene, tenk da hvordan han ville at du skulle hatt det. Din bestevenn vil alltid det beste for deg og jeg er 100% sikker på at han vil at du skal leve livet så bra som mulig.

:hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg , du fremmede,  en varm klem!

Anonymkode: 8ae68...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose: og :klem:

Snakk med dine venner, og ta gjerne en tur til familien til den avdøde (noe etter begravelsen, til kjæreste/foreldre) og del de gode minnene. Familien vil garantert sette pris på at han er savnet blant venner også. Men ta med "kaffebaren" selv, familien er nok enda verre stilt enn deg. 

Dr. A. Kula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...