Gå til innhold

Cookies


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kaffegjesten

Normalt er det vel tillatt, dvs aktivert mottak med cookies i IE. Hvis du vil endre dine innstillinger høyreklikker du på Internet Explorer, går til personvern, og der kan du stille inn hvordan du vil aktivere mottaket av cookies. Du kan også gå inn på "avansert" på samme side og endre instillingene der. Slik er det hvis du har Win. XP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Normalt er det vel tillatt, dvs aktivert mottak med cookies i IE. Hvis du vil endre dine innstillinger høyreklikker du på Internet Explorer, går til personvern, og der kan du stille inn hvordan du vil aktivere mottaket av cookies. Du kan også gå inn på "avansert" på samme side og endre instillingene der. Slik er det hvis du har Win. XP

jeg har winxp, men jeg finner ikke noe om cookies der...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

så den saken skal stå på middels, og da er alt ok? Den står på middels, men jeg får stadig beskjed om at jeg må ha enabla cookies for å benytte denne siden osvosv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tools - Internet options - Privacy - tykk på knappen helt nederst i den boksen. Der inne kan du endre 'status' på aksept eller ikke aksept av cookies.

Sider der du må logge deg inn eller skal bestille noe, krever gjerne at du må ha akseptert cookies på forhånd. Ellers er det bare å blocke.

Og er du lei av å blocke cookies hele tiden, så marker den boksen som kommer opp med 'always block cookies from this site' (kan du endre på senere, om du trenger det).

Håper det var til hjelp. Slik det fugerer i 'min' IE iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...