Gå til innhold

Ekstremt tynne armer og bein


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Cyrus skrev:

Nei. Du bør begynne styrketrening idag nå med en gang, og spise masse mat ved siden av. Tren 3-4 økter i uka. Sjekk SL5×5 Jeg har hørt mye bra om det.

Men jeg har jo prøvd å gjøre det? Men som sagt, alt legger seg på magen. Og jevner seg ikke ut heller, selv om jeg prøver å være tålmodig og gå med svær tung mage over tid. Jeg har altså hatt som vane å trene styrke 3 ganger i uka, og spise MASSE mat ved siden av. Har kontrollert kaloriinntaket og ligget i overskudd, så det er jeg sikker på. Det må være noe annet jeg gjør feil, da. Eller så fungerer bare kroppen min ikke som den skal? 

Anonymkode: 696a1...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har jo prøvd å gjøre det? Men som sagt, alt legger seg på magen. Og jevner seg ikke ut heller, selv om jeg prøver å være tålmodig og gå med svær tung mage over tid. Jeg har altså hatt som vane å trene styrke 3 ganger i uka, og spise MASSE mat ved siden av. Har kontrollert kaloriinntaket og ligget i overskudd, så det er jeg sikker på. Det må være noe annet jeg gjør feil, da. Eller så fungerer bare kroppen min ikke som den skal? 

Anonymkode: 696a1...746

Neimen da er det nok desverre umulig for deg å legge på seg muskler. Beklager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WubWub skrev:

Så vedkommende blir enda tynnere? Styrketrening gir økt volum såfremt man ligger i kalori overskudd.

Ikke hvis du ikke spiser nok mat. Da går du bare ned i vekt hvis du trener styrke. 

Anonymkode: 8c179...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis du ikke spiser nok mat. Da går du bare ned i vekt hvis du trener styrke. 

Anonymkode: 8c179...534

Da burde rådet ditt være at han spiser mer; ikke at han skal slutte trene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Da burde rådet ditt være at han spiser mer; ikke at han skal slutte trene. 

*hun

Anonymkode: cd323...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*hun

Anonymkode: cd323...799

Beklager, om forlatelse. Er helt slakt etter en hard treningsøkt; hodet henger ikke helt med i svingende.

Jeg legger meg langflat eller paddeflat om du vil. Bøyer meg i støvet. Bukker nikker og neier. :takke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje

Hvis du går for fort opp vekt, så kan det legge seg først på magen, før resten av kroppen begynner å lagre fett. Men går du jevnt opp, mens du trener hard styrke, så skal det jevne seg ut. Jo hardere du trener jo mer må du spise for å legge på deg muskler, men det trenger ikke å bety at du skal spise 1000kcal ekstra til dagen.

Det jeg leser ut av innleggene dine, er at du trener "litt" og for meg er litt: 1 - 2 gg i uken og da halvslappe økter der du ikke tar hardt nok i - eller feil program som gjør at du har for få/mange øvelser. Så da er spm hva trener du (program?), øker du i vekter (framgang)? og hvor ofte? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende dette er sidespor- men kan du være overfølsom for noe mat som gjør at du blir litt "oppblåst"? For eksempel hvete? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...