Gå til innhold

Hvilket husarbeid hater du mest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brette klær. Har absolutt ingenting imot å vaske eller henge opp, men å brette er det desidert verste jeg vet om. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 29. juli 2016 at 2.15, The damned skrev:

Kan ikke si at jeg liker noe av det noe særlig. Helst ville jeg sluppet alt sånt drittarbeid. Forstår meg ikke på folk som sier at de liker å vaske :)

Men det er jo ting som er verre enn det andre. Støvsuging hater jeg. Slangen vrir seg, det bråker,et eller annet dritt fyker oppi den og setter seg fast,den ramler rundt, ledningen setter seg fast og generelt er det noe dritt å dra den greia etter seg.

Oppvask er også dørgende kjedelig, men stort sett gjør samboeren min det.

Vaske dusjen er også noe herk.

Og helt enig at det er helt forferdelig å ta oppvasken etter gjærbakst. Må noen ganger kaste oppvaskbørste etterpå fordi den er full i sånn gøgge som er umulig å få bort :)

1) skaff deg robotstøvsuger til hverdags støvsugingen

2) ha en spray på badet så kan du spraye dusjen og vaske den når du dusjer

3) vask med kaldt vann når du skal ha vekk restene, og husk at om du har oppvaskmaskin kan det være lurt å legge inni oppvaskbørsten i ny og ne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. juli 2016 at 0.54, Forundret.. skrev:

Hva?? Skifter på senga to ganger i uka?

Vi skifter annen hver dag, er vel alt etter hva ens preferanser er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, metanoia skrev:

Brette klær. Har absolutt ingenting imot å vaske eller henge opp, men å brette er det desidert verste jeg vet om. :P 

Har du prøvd brettebrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎29‎.‎07‎.‎2016 at 2.15, The damned skrev:

Kan ikke si at jeg liker noe av det noe særlig. Helst ville jeg sluppet alt sånt drittarbeid. Forstår meg ikke på folk som sier at de liker å vaske :)

Men det er jo ting som er verre enn det andre. Støvsuging hater jeg. Slangen vrir seg, det bråker,et eller annet dritt fyker oppi den og setter seg fast,den ramler rundt, ledningen setter seg fast og generelt er det noe dritt å dra den greia etter seg.

Oppvask er også dørgende kjedelig, men stort sett gjør samboeren min det.

Vaske dusjen er også noe herk.

Og helt enig at det er helt forferdelig å ta oppvasken etter gjærbakst. Må noen ganger kaste oppvaskbørste etterpå fordi den er full i sånn gøgge som er umulig å få bort :)

Liker heller ikke husarbeid, brette klær og støvsuge og badet og skap, kjøleskap, komfyren, vinduer. Lista er lang. Men når man skal ta oppvask etter gjærbakst kan det være lurt å enten la deigrestene i bolla tørke, da er det bare å bruke hendene og alt løsner omtrent av seg selv, eller å ha bakebollen i lunkent vann og bruke hendene etter en times tid eller mindre i stedet for oppvaskbørsten.  

Anonymkode: ff593...e3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Vi skifter annen hver dag, er vel alt etter hva ens preferanser er

Det har også noe med hvor mye man svetter å gjøre. Her holder det hver 14. dag.

Anonymkode: ff593...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har også noe med hvor mye man svetter å gjøre. Her holder det hver 14. dag.

Anonymkode: ff593...e3d

Hadde hold for oss men jeg liker så godt å ligge i nyvasket sengetøy, hadde jeg hatt ferre senger å skifte på hadde jeg skiftet hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.7.2016 at 22.43, Millimani skrev:

Støvsuge 

Hvorfor setter du ikke bare en robot til arbeidet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...