Mockingjay93 Skrevet 27. juli 2016 #1 Del Skrevet 27. juli 2016 Da var tiden inne for at jeg og samboeren skal prøve oss på en liten mini. Har lest flere dagbøker her inne og syns det virker som en kjempegod idé - da har man noe å se tilbake på også :-) Jeg sluttet på p-pillen etter å ha gått på dem i flere år den 11.juli, fikk mensen samme uke og vi er nå i prøveperiode 1 nå, har eggløsning i dag (i følge en app jeg har). Så her prøves det for fullt. Vi stresser ikke noe veldig enda, prøver å ha en sånn holdning at "skjer det, så skjer det". Jeg er student og kunne sikkert ventet både ett og to år til, men hvorfor vente? Vi vet jo ikke om prøvingen kommer til å ta laang tid eller om det klaffer på første forsøk. Vi gleder oss i allefall til det kommer en liten spire på plass i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 24. mars 2017 #2 Del Skrevet 24. mars 2017 Lenge etterpå ... Hvordan går det?? Har det blitt en mini i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 24. mars 2017 #3 Del Skrevet 24. mars 2017 Det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 27. mars 2017 #4 Del Skrevet 27. mars 2017 Jeg lurer også på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 27. mars 2017 #5 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Jeg "stalket" profilen hennes, hun har termin i august Om du ser dette, lykke til! Endret 27. mars 2017 av Dragoste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 27. mars 2017 #6 Del Skrevet 27. mars 2017 Hurraaa! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå