AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Jeg satt inn P-stav i Februar. Jeg mistet mensen de første mnd, men i sommer fikk jeg det tilbake - og da varte det i fire(!!!) uker. Fikk deretter en ukes pause, og nå har det vart i 7 nye dager, uten å vise tegn til å stoppe. Noen som har opplevd det samme, eventuelt har en vidunder-løsning? Lest at det er normalt med sånne forstyrrelser, men kun de tre første mnd, og det begynner jo å bli en stund siden for min del. Anonymkode: 6cac9...1a2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Jeg satt inn min i november, og har fortsatt ganske uregelmessige blødninger (og lange...). Men har begynt å roe seg nå, heldigvis Så jeg hadde nok prøvd å holde ut litt lenger! Anonymkode: 62458...4ba
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Det varierer nok fra ulikt hormon i p-staven og det anbefales å bruke p-piller/p-sprøyte for å se hvordan man reagerer. Jeg bruker Nexplanon og der får 1/5 av kvinnene bortfall av blødningene og 1/5 får økning av blødningene. Hva resten gjør vet jeg ikke... Anonymkode: cb9e6...670
Gjest Tamsi Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Akkurat som deg. Jeg orket ikke mer så jeg tok den ut, selv om legen insisterte på å vente litt til. Jeg har bedre ting å ta meg til enn å blø ihjel.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Takk for svar! Jeg tenkte å ta en chat med sex og samfunn, der jeg satt den inn, på Mandag, så får jeg ta det derfra. Kjipt om prevensjonen den gir skal være å holde meg unna sex, liksom. Har brukt piller før og gikk en del opp i vannvekt av de, og da jeg konkurrerer i vektklasser er nok ikke det noe for meg. Skal holde ut litt til, så satser vi på at det bedrer seg! Anonymkode: 6cac9...1a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå