Gå til innhold

Cerazette og mellomblødninger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd cerazette en gang tidligere og da endte jeg opp med å få to mens på rad hver måned, gikk da på de i 1 år uten at det bedret seg. Nå har jeg prøvd på nytt med cerazette, har bare brukt det i snart 3 mnd, men fra de første ukene har jeg hatt mellomblødninger eller brun utflod hver dag. Er det noen som i det hele tatt har opplevd at det går over? Får bare beskjed om å gi det lenger tid, men det funket jo ikke sist gang.. Kan ikke bruke andre typer ppiller.

Anonymkode: 8a22b...2b7

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. startet i slutten av april med cerazette. blødde hver dag. sluttet i august.

Anonymkode: 7f2b1...b93

Skrevet

Gått på det i 6 år. Har hatt noen irriterende perioder med mellomblødninger selv. Men det jeg har merker er at de kommer om jeg ikke tar pilla på ca samme tidspunkt hver dag. Så prøver å ikke ha for mange timer mellom. Nå har jeg ikke hatt noe siden juni liksom. Digg når de funker. Prøv å ta likt selv under blødninger, kanskje det funker for dere også? 

Anonymkode: 85660...f65

Skrevet

Jeg har gått på cerazette i mange år og er veldig fornøyd! Har kanskje 2-4 mellomblødninger i året! Prøver å være veldig presis med å ta pillene, men om jeg glemmer og det går noen timer i mellom så kommer blødningene etterhvert. 

Skrevet

TS her. Mellomblødningene gikk over noen dager etter at jeg skrev hovedinnlegget. Men kom dessverre tilbake etter neste mens. Tar den mellom kl 23 og 2 på kvelden/natten, skal prøve å ta de fast kl 23 en periode og se om det hjelper. 

Anonymkode: 8a22b...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...