AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Har prøvd cerazette en gang tidligere og da endte jeg opp med å få to mens på rad hver måned, gikk da på de i 1 år uten at det bedret seg. Nå har jeg prøvd på nytt med cerazette, har bare brukt det i snart 3 mnd, men fra de første ukene har jeg hatt mellomblødninger eller brun utflod hver dag. Er det noen som i det hele tatt har opplevd at det går over? Får bare beskjed om å gi det lenger tid, men det funket jo ikke sist gang.. Kan ikke bruke andre typer ppiller. Anonymkode: 8a22b...2b7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Samme her. startet i slutten av april med cerazette. blødde hver dag. sluttet i august. Anonymkode: 7f2b1...b93
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Gått på det i 6 år. Har hatt noen irriterende perioder med mellomblødninger selv. Men det jeg har merker er at de kommer om jeg ikke tar pilla på ca samme tidspunkt hver dag. Så prøver å ikke ha for mange timer mellom. Nå har jeg ikke hatt noe siden juni liksom. Digg når de funker. Prøv å ta likt selv under blødninger, kanskje det funker for dere også? Anonymkode: 85660...f65
Dricka Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Jeg har gått på cerazette i mange år og er veldig fornøyd! Har kanskje 2-4 mellomblødninger i året! Prøver å være veldig presis med å ta pillene, men om jeg glemmer og det går noen timer i mellom så kommer blødningene etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 TS her. Mellomblødningene gikk over noen dager etter at jeg skrev hovedinnlegget. Men kom dessverre tilbake etter neste mens. Tar den mellom kl 23 og 2 på kvelden/natten, skal prøve å ta de fast kl 23 en periode og se om det hjelper. Anonymkode: 8a22b...2b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå