Gjest Carina Maria Skrevet 26. juli 2016 #21 Skrevet 26. juli 2016 (endret) 22 minutter siden, Lovelulu skrev: 3 minutter siden, Lovelulu skrev: Enig i mye av dette, men jeg liker blogger som inneholder designvesker og skjønnhetsbehandlinger som botox ol. Men jeg har interesse for dette da. jeg myntet da ikke på din blogg. tok det med som et eksempel for mine meninger hva som er en bra blogg. om du liker det er det ditt valg men aksepter at andre ikke liker sånne bloggere. Endret 26. juli 2016 av Carina Maria
Lammelåret Skrevet 26. juli 2016 #22 Skrevet 26. juli 2016 Hva er en bra blogg? Er det den som er godt skrevet, har godt design og gode illustrasjoner - objektivt sett? Altså der innleggene like gjerne kunne vært trykket i et magasin eller som et debattinnlegg i en avis? Jeg vil si at det er en god blogg, men vanligvis oppfattes en god blogg som en klikksuksess og da faller mange kvalitetsbloggere gjennom. Folk vil ha enkle tekster som ikke krever noe av leseren og de vil underholdes og bli fort ferdig slik at de kan klikke seg videre. Etter mitt syn er de beste bloggene ofte de som har få lesere og som tar godt vare på de som er der. De gode bloggerne har noe de vil formidle, de har en mening utover tidsfordrivet. De blogger ikke for å spe på inntekten, men fordi de har noe viktig å si. Dessverre er det vanskelig å finne disse perlene, fordi folk heller vil ha et lekkert ytre enn et godt indre. 1
Lovelulu Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #23 Skrevet 26. juli 2016 1 minutt siden, MarianneE skrev: Men disse går det jo Tusen av på dusinet og er stort sett utrolig selvsentrerte personer. Nei jeg syns ikke det, vi interesserer oss for mye forskjellig og jeg syns ikke personer som liker designvesker eller designklær ol er mer selvsentrerte enn personer som foreksempel viser frem sine rasekatter eller sitt interiør.
Lapper Skrevet 26. juli 2016 #24 Skrevet 26. juli 2016 Jeg vil lese blogger som har noe med mat og kosthold. Gjerne med oppskrifter. Å om helt dagligdagse ting. Jeg har ikke noe interesse av sminke,botox og ansiktsløftninger.. Så bloggere som kun omhandler dette styrer jeg unna 1
Lovelulu Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #25 Skrevet 26. juli 2016 1 minutt siden, Lapper skrev: Jeg vil lese blogger som har noe med mat og kosthold. Gjerne med oppskrifter. Å om helt dagligdagse ting. Jeg har ikke noe interesse av sminke,botox og ansiktsløftninger.. Så bloggere som kun omhandler dette styrer jeg unna Vi kan jo ikke alle like det samme, jeg også liker blogger om mat og kosthold
Lammelåret Skrevet 26. juli 2016 #26 Skrevet 26. juli 2016 (endret) 5 minutter siden, Lapper skrev: Jeg vil lese blogger som har noe med mat og kosthold. Gjerne med oppskrifter. Å om helt dagligdagse ting. Jeg har ikke noe interesse av sminke,botox og ansiktsløftninger.. Så bloggere som kun omhandler dette styrer jeg unna Anbefaler denne matbloggen, som også formidler matkunnskap: https://lisevonkrogh.wordpress.com/ og denne: https://notisboka.wordpress.com/ Endret 26. juli 2016 av Lammelåret 1
Gjest Carina Maria Skrevet 26. juli 2016 #27 Skrevet 26. juli 2016 3 minutter siden, Lovelulu skrev: Nei jeg syns ikke det, vi interesserer oss for mye forskjellig og jeg syns ikke personer som liker designvesker eller designklær ol er mer selvsentrerte enn personer som foreksempel viser frem sine rasekatter eller sitt interiør. er det din blogg eller generelt om hvordan vi ser på bra blogger som diskuteres?
Gjest Carina Maria Skrevet 26. juli 2016 #28 Skrevet 26. juli 2016 5 minutter siden, Lovelulu skrev: Nei jeg syns ikke det, vi interesserer oss for mye forskjellig og jeg syns ikke personer som liker designvesker eller designklær ol er mer selvsentrerte enn personer som foreksempel viser frem sine rasekatter eller sitt interiør. hva????? selvsetrerte bloggere som blogger om interiør og katter. det er det verste jeg har hørt. bloggere som bare er opptatt materielle ting og skjønnhets ting er de som virkelig er selv stentrerte.
Lovelulu Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #29 Skrevet 26. juli 2016 1 minutt siden, Carina Maria skrev: er det din blogg eller generelt om hvordan vi ser på bra blogger som diskuteres? Det er generelt! Men jeg har min mening jeg også, og det må jeg få ha.
Lovelulu Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #30 Skrevet 26. juli 2016 11 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg har da ikke sagt det? Ja jeg aksepterer da det jeg.
Lovelulu Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #31 Skrevet 26. juli 2016 10 minutter siden, Carina Maria skrev: hva????? selvsetrerte bloggere som blogger om interiør og katter. det er det verste jeg har hørt. bloggere som bare er opptatt materielle ting og skjønnhets ting er de som virkelig er selv stentrerte. Interiør er vel materielle ting..Og når det er foreksempel rasekatter som er på utstillinger som blogger elsker å vise frem, syns jeg det blir det samme som å vise frem foreksempel sine designer klær. Men det er min mening. 1
Gjest Carina Maria Skrevet 26. juli 2016 #32 Skrevet 26. juli 2016 10 minutter siden, Lovelulu skrev: Nei jeg syns ikke det, vi interesserer oss for mye forskjellig og jeg syns ikke personer som liker designvesker eller designklær ol er mer selvsentrerte enn personer som foreksempel viser frem sine rasekatter eller sitt interiør. her er det du skrev. du synes ikke personer som liker disigner vesker, desing klær er mer selvsentrerte enn personer som vier frem rasekatter og interiør. deg gir ingen mening.
Gjest Carina Maria Skrevet 26. juli 2016 #33 Skrevet 26. juli 2016 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Interiør er vel materielle ting..Og når det er foreksempel rasekatter som er på utstillinger som blogger elsker å vise frem, syns jeg det blir det samme som å vise frem foreksempel sine designer klær. Men det er min mening. vet du hva. det er jeg uenig i. jeg leser mye heller en blogg som handler om hunder enn en blogg som handler om design vesker. det er to forskjellige ting og går ikke an og sammenlignes en gang.
Gjest Carina Maria Skrevet 26. juli 2016 #34 Skrevet 26. juli 2016 en blogg om interiør og hage gir inspirasjon i forhold til design vesker. i hvert fall for meg personlig. en blogg med fine natur bilder gir meg motivasjon til og komme meg ut i naturen og til og ta bilder.
Lovelulu Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #35 Skrevet 26. juli 2016 2 minutter siden, Carina Maria skrev: vet du hva. det er jeg uenig i. jeg leser mye heller en blogg som handler om hunder enn en blogg som handler om design vesker. det er to forskjellige ting og går ikke an og sammenlignes en gang. Ja hvis bloggen handler om hunder og katter på annen måte enn som utstillingsdyr blir det noe annet. Jeg liker blogger om katter og hunder jeg, men nå var det spørsmål om selvsentrering, og da mener jeg en blogger som viser frem sine flotte rasekatter på utstilling kan være like selvsentrerte so emn blogger som viser fren sine designersko. De har begge et behov for å vise frem sine interesser. Jeg ser ikke feil ved noen av delene. Bare sammenligner.
Lovelulu Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #36 Skrevet 26. juli 2016 3 minutter siden, Carina Maria skrev: en blogg om interiør og hage gir inspirasjon i forhold til design vesker. i hvert fall for meg personlig. en blogg med fine natur bilder gir meg motivasjon til og komme meg ut i naturen og til og ta bilder. Vi er alle forskjellige som personer, og hva som inspirerer den enkelte kan være forskjellig. Jeg blir inspirert av både interiør, naturbilder og designvesker jeg
Lovelulu Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #37 Skrevet 26. juli 2016 28 minutter siden, Lammelåret skrev: Anbefaler denne matbloggen, som også formidler matkunnskap: https://lisevonkrogh.wordpress.com/ og denne: https://notisboka.wordpress.com/ Virker som to bra blogger 1
Lovelulu Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #39 Skrevet 26. juli 2016 5 minutter siden, Honey Dew skrev: And here we go again Hva mener du? Men bra du er glad
MarianneE Skrevet 26. juli 2016 #40 Skrevet 26. juli 2016 Herregud, du spør etter hva som gjør en blogg bra, og ender med en dårlig skjult forsvarsstale fordi synspunktene ikke stemmer overens med hvordan du styrer din blogg. Vil du på død og liv fortelle om (reklamere for ) egen blogg så Vær ihvertfall ærlig. 13
Fremhevede innlegg