Gå til innhold

din verste reise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 26. juli 2016 at 18.09, Whoops skrev:

Tror aldri jeg har vært på en helt mislykket reise i mitt liv. Veldig ofte kommer det mest an på reisefølget. Og faktisk tror jeg de aller beste og minnerike turene har vært de der ting ikke har gått etter planen og at kanskje ikke standarden eller servicen har vært helt bra. Blir mye latter av sånt :)

Jeg har kanskje vørt mest skuffet over de stedene jeg har gledet meg mest til å se.. Venezia og Pyramidene i Egypt er gode eksempler. STORE forhåpninger og slett ikke det jeg hadde forventet.

Er sånn det er for meg også.  Jeg har ikke vært på en helt mislykket reise noen gang, men jeg har opplevd at ting ikke har gått etter planen eller at det har vært skuffende standard og service, men det har stort sett gått bra.  

Mine "verste" opplevelser er nok mer av arten at jeg har blitt skuffet over steder jeg har gledet meg til å se/oppleve.  Et par eksempler:

  • Venezia - jeg var heldig og var der på en forsommer dag med fantastisk vær (strålende sol fra blå himmel), men følte det at jeg tråkket i turister overalt.  Da jeg nevnte dette for italienerene vi besøkte sa de at det ikke var så rart at jeg følte det var mye turister, siden det lå flere cruiseskip der den dagen.  Er greit å ha sett byen, men er glad vi ikke bodde der og skulle tilbringe flere dager der.  
  • Roma - hadde hørt fra mange om hvor fantastisk det var og at jeg kom til å forelske meg totalt etc.  Byen er helt ok den, mye fin arkitektur og når jeg gikk meg litt bort og kom meg bort fra turisttråkket fant jeg noen perler, men det er ikke et sted jeg føler at jeg "må" tilbake til med det første.  Det manglet mye på den totale forelskelsen flere forespeilet meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...