AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Hm, noen som har vært borte i noe lignende? Møtte en fyr for vel et år siden, i starten var han på 24.7-ga meg nesten ikke fred, vi innledet et forhold. Lang historie kort så hadde han behov for og kontrollere meg, sa en del stygge ting til meg ( som jeg overhode ikke kjenner meg igjen i ) og til slutt så ville han ikke ha kontakt pga en bagatell. ( Vil ikke utdype, men har mitt på det tørre ) Så går det et halvt års tid- vi får igjen kontakt, og da er han så "på" igjen-som om ingenting har hendt, han starter med og kontakte meg, vil ha lange samtaler og møte meg. Slik fortsetter det, men på hans premisser all the way- jeg føler meg laaangt hevet over slik oppførsel og vurderer sterkt og kutte ut hele fyren ( har hatt kjærlighetsorg og hele pakken ) Hadde han vært glad i meg-hadde hen vel ikke holdt på slik? men hvorfor gidde liksom? Hilsen snart fri fra ustabil mann. Anonymkode: 4eb73...c2a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Lukter psyko lang vei.. Anonymkode: 1a087...744
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Fast tilgang til fitte.. Ikke mer. Anonymkode: 62e19...790 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå