Gå til innhold

Har du vært noens første? Tatt jomfrudommen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt jomfrudommen til noen før? Mann/kvinne?
Virginity, det er jomfrudommen på Norsk, ikke sant?

Jeg lå med en som var 22, jeg var 18. ONS. Felles bekjente, første gang jeg møtte han. 
Ting skjedde ganske fort, fylla. Rett før klærne forsvant så fortalte han meg at han var jomfru. O'boy jeg skulle ha løpt min vei. 
Han hadde ikke rørt bryster før, ei vært borti ei kvinne uten klær. 
- Han fniste da han skulle gå ned på meg. Klarte ikke å gjøre noe, for han fniste som ei lita tenåringsjente. 
- Prøvde å berøre brystene mine, fniste som ei lita jente og var borti med fingertuppene bare. Stirret gjorde han å, hele tiden, lå der og stirret alt for lenge. 
- Han kom to sekunder etter at jeg gikk ned på han. Rett i håret mitt, takk for advarselen. 
*To timer senere* Etter lang tid med stirring og poking med pekefingeren på brystene mine. 
Vi prøvd igjen, rett til sex. 
Inn, ut, inn - ferdig. 

Dagen etter viste alle om det. Han var så forelsket. Han skulle flytte inn med meg på hybelen. Etter at han sto å stirret med de største "jeg er så forelsket-øyne" måtte jeg si det som det var, "Vi hadde ONS og det var det", han begynte å gråte. Vi sto på torget med 10 andre venner. 

Aldri mer om jeg er noen første. Alt for stort ansvar! 

Anonymkode: c28b6...229

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tatt jomfrudommen til noen før? Mann/kvinne?
Virginity, det er jomfrudommen på Norsk, ikke sant?

Jeg lå med en som var 22, jeg var 18. ONS. Felles bekjente, første gang jeg møtte han. 
Ting skjedde ganske fort, fylla. Rett før klærne forsvant så fortalte han meg at han var jomfru. O'boy jeg skulle ha løpt min vei. 
Han hadde ikke rørt bryster før, ei vært borti ei kvinne uten klær. 
- Han fniste da han skulle gå ned på meg. Klarte ikke å gjøre noe, for han fniste som ei lita tenåringsjente. 
- Prøvde å berøre brystene mine, fniste som ei lita jente og var borti med fingertuppene bare. Stirret gjorde han å, hele tiden, lå der og stirret alt for lenge. 
- Han kom to sekunder etter at jeg gikk ned på han. Rett i håret mitt, takk for advarselen. 
*To timer senere* Etter lang tid med stirring og poking med pekefingeren på brystene mine. 
Vi prøvd igjen, rett til sex. 
Inn, ut, inn - ferdig. 

Dagen etter viste alle om det. Han var så forelsket. Han skulle flytte inn med meg på hybelen. Etter at han sto å stirret med de største "jeg er så forelsket-øyne" måtte jeg si det som det var, "Vi hadde ONS og det var det", han begynte å gråte. Vi sto på torget med 10 andre venner. 

Aldri mer om jeg er noen første. Alt for stort ansvar! 

Alle som er uerfaren er nok ikke like uerfaren som han der, for han høres ut som eg kategori for seg selv :P

Anonymkode: 54b5a...9a6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som er uerfaren er nok ikke like uerfaren som han der, for han høres ut som eg kategori for seg selv :P

Fant ut i ettertid at han er typisk gamer-dude. Spiller spill og det er livet. 
Han var hyggelig da, så søt ut men ikke "kjekk". 
Men spesiell, oh yes. Jeg skulle ha løpt min vei da jeg hadde sjansen. Siste ONS'en jeg hadde, enda ikke klart å ha ONS på grunn av han. I frykt for å møte på flere spesielle. :P 

ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men spesiell, oh yes. Jeg skulle ha løpt min vei da jeg hadde sjansen. Siste ONS'en jeg hadde, enda ikke klart å ha ONS på grunn av han. I frykt for å møte på flere spesielle. :P 

ts

Jeg er gamer dude, eller var i hvertfall, litt mindre nå. Jeg fniste ikke når jeg hadde sex for første gangen, kom heller ikke etter inn,ut,inn osv. Folk er forskjellige.

Jeg tok jomfrudommen til ei jente(uten at jeg visste helt om det) Hun ville bli lært opp og hun lærte godt hun :)

• Liker 7
Skrevet

Hadde et nesten likt tilfelle som deg, TS. Hadde blitt med en kar hjem fra byen, og da vi kom hjem til ham innså jeg at moren hans også var hjemme og at han egentlig skulle sove hos en kompis. Så begynte han å spørre meg flere ganger "Are you a maiden?" og fniste. Måtte jo si nei da når jeg forsto hva han mente, og så kom det jo frem at han aldri hadde hatt sex før. Ikke tale om at jeg skulle være hans første! Men vi var begge veldig fulle og ble litt revet med, så han endte opp naken og jeg fikk av meg toppen.  Hadde "heldigvis" mensen og kunne bruke det som unnskyldning. Han fniste hele veien og fikk etter hvert frem at han gjerne ville at jeg skulle ta ham i analen og fant frem glidemiddel som kompisene hadde kjøpt til ham på spøk. Jeg tenkte at joda, det har jeg ikke prøvd før så det er jeg helt okay med. Er faktisk glad for at jeg faktisk gjorde det, for det har jeg ikke fått gjort på andre enn ham og nåværende kjæreste. Så kom jo selvfølgelig mora hans inn og lurte på hvorfor han var hjemme og hvorfor han styrte så mye rundt, mens jeg gjemte meg bak en kommode. Etterpå tok det jo evigheter før jeg fikk sovet, for han var så skuffa over at jeg ikke visste hvem Banksy  var, og han viste meg videoer av en norsk x games utøver.  Jeg måtte jo vite hvem det var siden jeg tross alt var nordmann!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger. 

Anonymkode: 3d81f...1a7

Skrevet

Ja, og han tok min. Nå har vi vært sammen i 16 år

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, EEØm skrev:

<3

Skrevet
Den 25.7.2016 at 0.28, Persephone skrev:

Hadde et nesten likt tilfelle som deg, TS. Hadde blitt med en kar hjem fra byen, og da vi kom hjem til ham innså jeg at moren hans også var hjemme og at han egentlig skulle sove hos en kompis. Så begynte han å spørre meg flere ganger "Are you a maiden?" og fniste. Måtte jo si nei da når jeg forsto hva han mente, og så kom det jo frem at han aldri hadde hatt sex før. Ikke tale om at jeg skulle være hans første! Men vi var begge veldig fulle og ble litt revet med, så han endte opp naken og jeg fikk av meg toppen.  Hadde "heldigvis" mensen og kunne bruke det som unnskyldning. Han fniste hele veien og fikk etter hvert frem at han gjerne ville at jeg skulle ta ham i analen og fant frem glidemiddel som kompisene hadde kjøpt til ham på spøk. Jeg tenkte at joda, det har jeg ikke prøvd før så det er jeg helt okay med. Er faktisk glad for at jeg faktisk gjorde det, for det har jeg ikke fått gjort på andre enn ham og nåværende kjæreste. Så kom jo selvfølgelig mora hans inn og lurte på hvorfor han var hjemme og hvorfor han styrte så mye rundt, mens jeg gjemte meg bak en kommode. Etterpå tok det jo evigheter før jeg fikk sovet, for han var så skuffa over at jeg ikke visste hvem Banksy  var, og han viste meg videoer av en norsk x games utøver.  Jeg måtte jo vite hvem det var siden jeg tross alt var nordmann!

Åh gode alpakka :O

• Liker 2
Gjest spicy91
Skrevet

4 stk - èn lærte jeg opp til å gjøre hva jeg ønsket. vi forble FF i 2 år   :icon_lol:

Skrevet
Den 25.7.2016 at 22.38, AnonymBruker skrev:

*snip*

Har ikke du alt laget x antall tråder om dette fra før av?

31 minutter siden, EEØm skrev:

Awwwww! Blir skikkelig glad inni meg når jeg hører slike historier.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Har ikke du alt laget x antall tråder om dette fra før av?

Awwwww! Blir skikkelig glad inni meg når jeg hører slike historier.

Ehh.. jeg har ikke laget noen. Kom til å tenke på det da jeg leste på whisper (link til en av artiklene)
-ts

AnonymBruker
Skrevet
Den 25.7.2016 at 22.54, AnonymBruker skrev:

ts

Jeg er også en såkalt "typisk gamer-dude" som liker å bruke en del av fritiden min på spill, men det betyr ikke at jeg har dårlig hygiene, klesstil eller ikke har en viss anelse om hvordan man kan tilfredsstille en dame til tross for at jeg ikke har prøvd det ut i virkeligheten enda. Jeg sier bare dette for å få frem at det er ikke nødvendigvis en kobling mellom det å like spill ogdet å være sosialt tilbakestående :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, spicy91 skrev:

4 stk - èn lærte jeg opp til å gjøre hva jeg ønsket. vi forble FF i 2 år   :icon_lol:

Dette er jo det jeg tenker må være en av de gode tingene med å være den første. Personen har ikke satt seg fast i et spor som det er umulig å få de ut fra, du kan lære de opp til å gjøre ting akkurat slik du liker det.

Skrevet

Eksen min var jomfru. Vi møttes på en date-side og hadde bare møtt hverandre hjemme hos meg og mine foreldre en gang før. Jeg husker jeg var på date med han på hans hybel og skulle overnatte. Han skulle sove på gulvet, jeg i sengen. Han kysset med og kom opp i sengen og det ene ble til det andre og vi hadde sex. Rett etterpå spurte han om han kunne se på musa mi. Jeg følte at dette var sært og sa nei. Så fortalte han meg at jeg hadde morsomme pupper. Og han stirret intenst på dem og tok en pekefinger og rørte såvidt på nippelen.. Sært. Så la vi oss for å sove. Våkner opp dagen etter av at han sitter på Facebook og gjør om relationship-statusen :-|. Øøh, var ikke helt klar til å binde meg enda, men selvtilliten var utrolig lav og jeg sa ikke noe på det. Skulle løpt da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også en såkalt "typisk gamer-dude" som liker å bruke en del av fritiden min på spill, men det betyr ikke at jeg har dårlig hygiene, klesstil eller ikke har en viss anelse om hvordan man kan tilfredsstille en dame til tross for at jeg ikke har prøvd det ut i virkeligheten enda. Jeg sier bare dette for å få frem at det er ikke nødvendigvis en kobling mellom det å like spill ogdet å være sosialt tilbakestående :P

Beklager, mente "stereotypisk gamer-dude". 
Jeg har venner som elsker spill, og er "gamer dude", men ikke slik som han. Han er den verste av de verste. De du hører om på 9gag og slike ting. De jeg kjenner er normale, oppegående menn som liker å spille. 
Kun en av dem er litt morsom. 30 år, bor i kollektiv med 3 andre enslige. Som en oppgradering fra barnerommet hos mamma og pappa :P De eier ikke sofa eller stuebord. De har 3 databord på stuen, og alle har en liten kjøleskap hver til redbull og øl. 
Ler godt når jeg er på besøk hos dem. Hyggelige menn da, ikke sosialt tilbakestående, bare litt.. spesiell :P 

.ts

Gjest Alterego666
Skrevet

Tre ganger. To første ikke mye å skrive hjem om. Siste var 25 år gammel, og hun var veldig ivrig etter å ta igjen det forsømte.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Alterego666 skrev:

Tre ganger. To første ikke mye å skrive hjem om. Siste var 25 år gammel, og hun var veldig ivrig etter å ta igjen det forsømte.

det er det som kan være positivt med det, du får en som vil ta igjen for det "glemte"

Anonymkode: 14df7...3d0

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fire ganger deriblant min kone og hennes niese pluss enda et familiemedlem

Anonymkode: 3cd84...24a

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Fire ganger deriblant min kone og hennes niese pluss enda et familiemedlem

Anonymkode: 3cd84...24a

😂 Takk, trengte en latter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...