Gjest Varma Skrevet 7. mai 2017 #121 Skrevet 7. mai 2017 2 timer siden, Cyrus skrev: Nei det er for pingler! Her snakker vi ekte diabetes. Med nåler, og sprøyter. Nyresvikt, amputasjoner og blindhet. Blodsukker som kan gå i fra nærmere 30 og ned til 1 i løpet av et par timer 😄 Hvordan det? Fordi jeg er en av pinglene som har type2 😂😂 og skiftet livsstil pga det. Så jeg syns det er interessant å lese om andre som har diabetes og som er opptatt av kosthold og trening 😄
Gjest Ingenting2 Skrevet 8. mai 2017 #122 Skrevet 8. mai 2017 På 1.5.2017 den 0.28, Cyrus skrev: Day 30. Soo so hungry. Jeg sitter her og forarger meg mens jeg tenker på all den maten jeg har takket nei til i livet.... Er det verdt det? Når jeg ser i speilet at valkene blir mindre og færre for hver dag, så vil jeg si det. Når jeg ser en kollega skyve nedpå en halvliter sjokolademelk, og en kokosbolle til lunsj, tar jeg meg selv i å ønske jeg ikke var så opptatt av hvordan kroppen min ser ut.. Det finnes en mellomting da små'n! Jeg er IKKE på diett, men drikker ikke sjokolademelk eller spiser kokosbolle likevel
Gjest Cyrus Skrevet 8. mai 2017 #123 Skrevet 8. mai 2017 21 minutter siden, canacas skrev: Det finnes en mellomting da små'n! Jeg er IKKE på diett, men drikker ikke sjokolademelk eller spiser kokosbolle likevel Små'n faktisk 😂😂 Jeg tror du ville blitt overrasket 🙄 Jeg spiste pizza både på torsdag og fredag, og på lørdag ble det burger og fries, så det er ikke synd på meg 😁
Gjest Ingenting2 Skrevet 8. mai 2017 #124 Skrevet 8. mai 2017 8 minutter siden, Cyrus skrev: Små'n faktisk 😂😂 Jeg tror du ville blitt overrasket 🙄 Jeg spiste pizza både på torsdag og fredag, og på lørdag ble det burger og fries, så det er ikke synd på meg 😁 Den dietten går jeg gjerne på!
Gjest Cyrus Skrevet 8. mai 2017 #125 Skrevet 8. mai 2017 Jadda... Så kom altså dagen da politiet kom på aksjon på treningssenteret og tok med seg Cyrus ned i kjelleren for avhør, da de var svært "bekymret" for at han kunne være på en steroidekur. Om noen er interessert i å høre om hvordan den prosessen foregår så er det bare å si ifra 😄
Gjest Cyrus Skrevet 11. mai 2017 #126 Skrevet 11. mai 2017 (endret) Halvveis i cutten og tar en liten formsjekk for de som er interessert. mangelen på skikkelige mageruter, og mine kjære serratusveins gjør at jeg nok kommer til å senke inntaket ytterligere til 2350kcal. Bring on tunfisk og kikerter!! 😎 Endret 11. mai 2017 av Cyrus
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #127 Skrevet 12. mai 2017 På 8.5.2017 den 22.02, Cyrus skrev: Jadda... Så kom altså dagen da politiet kom på aksjon på treningssenteret og tok med seg Cyrus ned i kjelleren for avhør, da de var svært "bekymret" for at han kunne være på en steroidekur. Om noen er interessert i å høre om hvordan den prosessen foregår så er det bare å si ifra 😄 Bend over? Tenkte faktisk at det kom til å skje når jeg så det var razzia i området. Du er for "buff" vettu! Håper det blir razzia på gymmet mitt snart, det trengs.
Gjest Cyrus Skrevet 12. mai 2017 #128 Skrevet 12. mai 2017 28 minutter siden, canacas skrev: Bend over? Tenkte faktisk at det kom til å skje når jeg så det var razzia i området. Du er for "buff" vettu! Håper det blir razzia på gymmet mitt snart, det trengs. Ikke helt. Først måtte jeg inn i en ledig sal der 4 politifolk skulle granske meg. Så da måtte jeg kle av meg og flexe og posere mens de vurderte hvorvidt musklene mine var unaturlig store. Alle 4 var enige om at "han fyren her er dopet", men til alles store overraskelse fikk de ikke tillatelse av politijuristen til å arrestere meg og kreve urinprøve. Dette opplevde jeg som svært skuffende, da den pisseprøva hadde vært 100% ren for doping, og ingenting ville gjort meg lykkeligere enn å se han sjefspoltidopingspesialisten tørke av seg det sjælgode fliret han hadde da han konkret påsto at jeg brukte både testosteron, veksthormoner, og clenbuterol. Så nå er jeg da "under mistanke" og jeg skal være "jæææveliiig forsiktig fremover" for så fort jeg gjør noe "utenom normalen" så "ryker jeg inn igjen".
Gjest Ingenting2 Skrevet 12. mai 2017 #129 Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Cyrus skrev: Ikke helt. Først måtte jeg inn i en ledig sal der 4 politifolk skulle granske meg. Så da måtte jeg kle av meg og flexe og posere mens de vurderte hvorvidt musklene mine var unaturlig store. Alle 4 var enige om at "han fyren her er dopet", men til alles store overraskelse fikk de ikke tillatelse av politijuristen til å arrestere meg og kreve urinprøve. Dette opplevde jeg som svært skuffende, da den pisseprøva hadde vært 100% ren for doping, og ingenting ville gjort meg lykkeligere enn å se han sjefspoltidopingspesialisten tørke av seg det sjælgode fliret han hadde da han konkret påsto at jeg brukte både testosteron, veksthormoner, og clenbuterol. Så nå er jeg da "under mistanke" og jeg skal være "jæææveliiig forsiktig fremover" for så fort jeg gjør noe "utenom normalen" så "ryker jeg inn igjen". Å herregud! Jeg hadde krevd urinprøve i din situasjon, eller var det ikke et alternativ? Det beste som finnes er jo å motbevise folk som er skråsikre. Jeg syns ikke du ser ut som et dopinghue, men hva vet vel jeg (har null erfaring med doping). Disse gutta jeg mistenker der jeg trener har vokst helt ekstremt på svært kort tid. Det går mye rykter også. Rykter kan ofte oppstå av misunnelse da, så tar det med en klype salt. Jeg syns jo det er bra de gjør noe ift doping. Men her burde du pissa på dem som bevis
Gjest Cyrus Skrevet 12. mai 2017 #130 Skrevet 12. mai 2017 10 minutter siden, canacas skrev: Å herregud! Jeg hadde krevd urinprøve i din situasjon, eller var det ikke et alternativ? Det beste som finnes er jo å motbevise folk som er skråsikre. Jeg syns ikke du ser ut som et dopinghue, men hva vet vel jeg (har null erfaring med doping). Disse gutta jeg mistenker der jeg trener har vokst helt ekstremt på svært kort tid. Det går mye rykter også. Rykter kan ofte oppstå av misunnelse da, så tar det med en klype salt. Jeg syns jo det er bra de gjør noe ift doping. Men her burde du pissa på dem som bevis De folka her hadde liksom erfaring med antidopingarbeid, og presterer å se på en 100% ren kropp og liste opp 3 forskjellige dopingmidler de mente at jeg for tiden bruker. Og enda bedre er det jo at jeg ble dopingtestet for 3mnd siden, og den var ren 😂 Min personlige mening er at så lenge man ikke skader noen så bør man få putte hva man vil inn i egen kropp. Jeg hadde nok dopet meg selv også, om jeg hadde hatt helse til det. Men jeg velger å la være da jeg ikke trenger fler helsemessige bekymringer enn jeg allerede har.
Gjest Cyrus Skrevet 13. mai 2017 #131 Skrevet 13. mai 2017 Jeg hadde cheat meal igår. En dobbel burger fylt med gouda, med cheddar, bbq-saus og bacon mellom. Hele saken ble deretter dynket i stekesky. Ved siden av denne var det en porsjon cheesy fries, og en halv porsjon dirty fries. Drikke ved siden av ble gin tonic 😄 Tror hele måltidet endte på over 1500kcal, og blodsukkeret mitt er fremdeles høyt etter gildet.
Gjest Cyrus Skrevet 15. mai 2017 #132 Skrevet 15. mai 2017 Jeg var på bodypower expo i england i helgen og minglet med verdens største, biffeste, fitteste mennesker. Det jeg tidligere så på som toppnivå er nå sett på som et gjennomsnitt. Jeg kan konkludere med at jeg er liten og fet og må jobbe hardere enn noen gang før. Heldigvis er jeg av typen som får best effekt av å bli strøket mot hårene, så motivasjonen er absolutt på topp nå 😁
Gjest Cyrus Skrevet 16. mai 2017 #133 Skrevet 16. mai 2017 (endret) Av og til er jeg veldig fornøyd med skuldrene mine. Men på bilder som dette kommer det også godt frem hvor mye jobb armene mine trenger. Endret 17. mai 2017 av Cyrus
Gjest Cyrus Skrevet 17. mai 2017 #134 Skrevet 17. mai 2017 17. Mai 2017 var dagen da jeg endret treningsprogrammet mitt. Jeg går fra en 3-dagers arnoldsplit med utelukkende fokus på hypertrofi, til en 3-dagers ppl med mer fokus på styrke. Jeg vi gjerne se hvor sterk jeg kan bli. Forhåpentligvis mister jeg ikke for mye muskelmasse på dette.
Gjest Cyrus Skrevet 20. mai 2017 #135 Skrevet 20. mai 2017 I natt drømte jeg at jeg spiste en hel pose med Smash. Da jeg våknet var jeg helt svett og hadde en sånn marerittfølelse. Jeg tror kanskje det greiene her er i ferd med å gå til hodet på meg, men samtidig føles det godt å ha noe å flytte tankene til nå når alt annet går ad dundas.
Gjest Froning Skrevet 20. mai 2017 #136 Skrevet 20. mai 2017 3 minutter siden, Cyrus skrev: I natt drømte jeg at jeg spiste en hel pose med Smash. Da jeg våknet var jeg helt svett og hadde en sånn marerittfølelse. Haha. Det høres ikke bra ut Det er noe jeg lurer på. Du som tydelig lever et "strict" liv i forhold til diett og trening... klarer du å ha et avslappet forhold til deg selv?? Mener ikke å virke dømmende...Spør av ren mysgjerrighet😇
Gjest Cyrus Skrevet 20. mai 2017 #137 Skrevet 20. mai 2017 22 minutter siden, Froning skrev: Haha. Det høres ikke bra ut Det er noe jeg lurer på. Du som tydelig lever et "strict" liv i forhold til diett og trening... klarer du å ha et avslappet forhold til deg selv?? Mener ikke å virke dømmende...Spør av ren mysgjerrighet😇 Det spørs hva du mener med "avslappet forhold til meg selv". Akkurat nå for tiden er det ingenting som er avslappende, men jeg håper det skal ordne seg..
Gjest Froning Skrevet 20. mai 2017 #138 Skrevet 20. mai 2017 20 minutter siden, Cyrus skrev: Det spørs hva du mener med "avslappet forhold til meg selv". Mener om jaget etter den perfekte fysikk påvirker deg negativt på noen måte?
Gjest Cyrus Skrevet 20. mai 2017 #139 Skrevet 20. mai 2017 45 minutter siden, Froning skrev: Mener om jaget etter den perfekte fysikk påvirker deg negativt på noen måte? Jaget etter den perfekte fysikk er et symptom på det som allerede feiler meg. Så sånn sett så ville jeg nok hatt alle de negative påvirkningene uansett.
Gjest Cyrus Skrevet 26. mai 2017 #140 Skrevet 26. mai 2017 Jeg prøver meg om dagen på en uttørking der målet er å kvitte seg meg så mye vann som mulig, før man skal fylle akkurat nok til at musklene blir store uten at man mister den tørre looken. Akkurat nå er jeg halvveis i prosessen. Dvs jeg spiser max 50g carbs om dagen, og drikker minst 8 liter vann. Ganske interessant å se hvor stor forskjell det blir mtp synlige detaljer i muskulaturen. Det er litt tøft å spise så lite carbs samtidig som man jobber 12t om dagen, og trener om kveldene, men det må til skal man få sweet sweet serratus-veins 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå