AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Del Skrevet 25. juli 2016 Noen som hr fått refill på aircondition? Hvor mye kostet det for dere og hvilken bil? Snakker om skikkelig ordentlig arbeid med vakuumpumping, på verksted. Anonymkode: be133...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 25. juli 2016 #2 Del Skrevet 25. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som hr fått refill på aircondition? Hvor mye kostet det for dere og hvilken bil? Snakker om skikkelig ordentlig arbeid med vakuumpumping, på verksted. Anonymkode: be133...8c7 Koster i underkant av 2000,-.......tror jeg. Selv betalte jeg ca.1800,- på min gamle svenske på merkeverkstedet. Om du ikke har fått gjort dette før, og det er lenge siden bilen var ny, er det vel ingen fare. Men det veldig kort tid, må de bruke sporstoff i tillegg så de kan se hvor det ev. måtte lekke. Jeg fikk gjort det på min, men de fant ikke lekkasjen, ikke før andre forsøk fant lekkasjen ved simerring på kompressor Takk og pris så gikk det på garantien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 25. juli 2016 #3 Del Skrevet 25. juli 2016 Sist jeg fylte på gass, så betale jeg 400 kroner grammet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 26. juli 2016 #4 Del Skrevet 26. juli 2016 9 timer siden, 2Bhonest skrev: Sist jeg fylte på gass, så betale jeg 400 kroner grammet... Og da betalte du hvor mye, når du fikk fyllt opp igjen? Man etterfyller ikke, anlegget tømmes helt, settes under vakuum for å få ut all fukt, for så å fylles opp igjen. mengde med middel er fra 500-700gram..... Prosessen tar bortimot en halv time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 26. juli 2016 #5 Del Skrevet 26. juli 2016 17 timer siden, 2Bhonest skrev: Sist jeg fylte på gass, så betale jeg 400 kroner grammet... Så du betalte et seks sifra beløp for å fylle anlegget? Tviler. Møller her jeg bor har fastpris på 1700kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #6 Del Skrevet 27. juli 2016 Der jeg jobber tar vi 1,5 kr pr gram gass... 400 kr/grammet var eksepsjonelt dyrt!! Anonymkode: 0def8...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #7 Del Skrevet 27. juli 2016 Verkstedet sa 2000 kr ja, dersom det ikke er lekkasje. Anonymkode: be133...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 27. juli 2016 #8 Del Skrevet 27. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Verkstedet sa 2000 kr ja, dersom det ikke er lekkasje. Anonymkode: be133...8c7 Var ikke mye feil det jeg sa lengre opp da Bar krysse fingrene for at det bare er blitt borte, og at det holder ei god stund når du har fyllt opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #9 Del Skrevet 27. juli 2016 3 minutter siden, tdm900 skrev: Var ikke mye feil det jeg sa lengre opp da Bar krysse fingrene for at det bare er blitt borte, og at det holder ei god stund når du har fyllt opp igjen Nei, ikke gæli gjetta. Ja, men vet ikke om jeg tør, hehe.. i tilfelle det er lekkasje og de skal ha 5000. Brukte nettopp 4000 kr på bilrekvisita så lommeboka er litt slank Får ta det ved neste anledning.. Fikk litt skrekken når det gikk opp for meg at det plutselig kunne bli dyrt. Satser på at august er en kjølig måned hehe Anonymkode: be133...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 30. juli 2016 #10 Del Skrevet 30. juli 2016 Her hjemme har vi ikke tenkt over at vi ikke får frostskade ved det laveste på A/C. Men fikk svi nå i sommer når det var nesten 30 grader ute og det kom varmere og varmere luft ut. Men nå hjemme til 13 grader er det ikke så gale, men vi må nok få ordnet det til neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #11 Del Skrevet 30. juli 2016 AC radiatoren på min bil er ødelagt, og erstatning av den + påfyll ville komme på i underkant av 8000kr. Med dette forblir AC avslått, rett og slett. Anonymkode: e03ef...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå