tussi680 Skrevet 25. juli 2016 #1 Del Skrevet 25. juli 2016 Altså jeg er også blitt litt bitt av denne basillen, men jeg står fast! Har ikke flere poekmonballer igjen, hva gjør jeg da? Noen som vet? Må jeg kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Del Skrevet 25. juli 2016 Hvorfor lager du en ny tråd? Anonymkode: bfbfb...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaninen Skrevet 25. juli 2016 #3 Del Skrevet 25. juli 2016 Reis til PokeStops (de må rundingene markert på kartet) og spinn dem! Da får du gratis baller osv....Kan spinne et PokeStop hvert 5. min så om du kjører et sted med 2-3-4-5 i nærheten kan du hamstre masse baller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 25. juli 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2016 Takk for svar til nr.3. Og til deg som var først, svarer jeg at jeg har litt dårlig tid og jeg skal ut en tur og bruke pokemon samtidig, så har ikke tid til å lese hele tråden, den er jo så himla lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå