Zenobia Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #201 Del Skrevet 30. juli 2016 Tålmodighet er en dyd. Jeg har glemt hva de andre dydene er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #202 Del Skrevet 30. juli 2016 2 timer siden, Zenobia skrev: Min veranda har både tak over hodet og (Men det er selvsagt bare å fortsette under ) Da begynner en foreløpig og høyst uformell oppsummering av det som er postet til nå. Jeg teller bare gjeldende ord. Denne posten vil oppdateres fortløpende. Hvorfor vil jeg meg selv så vondt? Deltagere så langt: Ab..67d (Hvis du savner poeng, er det fordi jeg ikke vet hvilket ord du har valgt når du har svart med setning.) 5+7 p @Nietsoj 1p @Pawn Hearts 1p (Zenobia) 9+9 p @Arabella 1p Det var side 1 og 2. Bokliste så langt: Pølse brølape Pølsebrød sirkus-elefant Stappe (s) snabel Fremmedord Mannfolk Fremmed dagens Ukjent humor-tegning Annerledes stopp nivå buss-stasjon level Transportetappe rollespill rom-stasjon Tidsmaskin allerede Historie flott fortelle kaos latter uoversiktlig humør-syk beregnende kolerisk kalkulator leksikon Har dere forslag til hvordan dette kan gjøres på en bedre måte? (dette er ordene fra side 3 t.o.m. side 9) Side Klokka Forvirret Sinnsforvirret Alt Altmulig-tråd Handymann Handykvinne Kunnskapsrik Wikipedia Godtesnop Godtesnop-Ronja Nøttepålegg Diettpause Pausefisk Svømme Havfruer Tvillinger Treghet Igangsatt Koselig Håndflategniing Floke Loke Garnfloke Oppnøstingsintensitet Strikke-klubb Klubb & duppeSpise-forretning Sulten Nattmat Potetgull DipBernaise-saus Entrecote Kjøttmiddag Pølsevev Bilde Maleri Julius Agustus Julie Mai Juni Skattepenger Lykke Grunkene Pengemaskin SparegrisSpareribsGourmet-måltid Elvegris Kajakk-padler Under Trimform Hardtrening Sinnemestringsøvelser Kjærestekrangel Ommøblerende InteriørkatalogIKEA-kjøpesenter Stien Gå Romanen Murstein Å bygge Bøker Tegneserieskaper Universene Spektralstenene Kurium Umulium Tenk på dressurkurset Naturstudium Kunnskapsspredning Utviklingen Romskip Fantasere Elektriker Energigivende Spenning Digitalis Åndenød Forgiftes Skrekkelig Filmsjanger Epleslang Plommer Barndommen Tilstand Nostalgi Sukkes Positiv Egoisme Vidunderlig Snefnugg Årstidene Globale oppvarmingen Vinteroppvarmingen OrdlekerAssosiasjonsromslighet Dårekiste Tåpelig Sprayboks Kremspray Dessertsugen Butikksnartur NærbutikkenForumcafè Greit Ålreit Ålreite Likandes Kameraten Bestisen Modellfly Guttemenn GutterGutted (eng.) Skuffelser Skuffen Ulike Innlemping Parring Nullstille Klokkene Opptelling Kalkulator Beregnende Kokk Aporopos Innfall Iallfall Sitronmust (eng) --- Jeg har forslag om at vi har dugnad og alle bidrar med det de kan tenke seg å bidra med (innsamling av ordene på lister, og at ordene kunne blitt sortert i alfabetisk rekkefølge, dersom noen her har er program som kan sortere ordene alfabetisk og kan påta seg dette). Har Exel alfabetisk sortering? Anonymkode: 8968c...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #203 Del Skrevet 30. juli 2016 Fantastisk!! Excel har alfabetisk sortering. Din post inneholder jo alle, fra 1-10, siden du også siterte min post. Jeg har ikke excel, men mulig jeg kan bruke noe annet. Kan se hva jeg får til etter middag, hvis ingen gjør det før meg. Enig i dugnadstanken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #204 Del Skrevet 30. juli 2016 4 minutter siden, Zenobia skrev: Fantastisk!! Excel har alfabetisk sortering. Din post inneholder jo alle, fra 1-10, siden du også siterte min post. Jeg har ikke excel, men mulig jeg kan bruke noe annet. Kan se hva jeg får til etter middag, hvis ingen gjør det før meg. Enig i dugnadstanken. Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er fint og koselig å samarbeide og ha felles hygge i slike kreative tråder sammen med dere! Kanskje en av dere andre kan starte en slik tråd som jeg hadde forslag om (å ha en tråd der vi lager morsomme setninger av alle ordene)? Kanskje det kan bli en liten novelle? Anonymkode: 8968c...670 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2016 #205 Del Skrevet 30. juli 2016 Ble det virkelig såpass mange fenomenale ord på relativt liten tid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #206 Del Skrevet 30. juli 2016 Da har jeg sortert. Agustus latter allerede leksikon Alt level Altmulig-tråd Likandes Annerledes Loke Aporopos Lykke Assosiasjonsromslighet Mai Barndommen Maleri beregnende Mannfolk Beregnende Modellfly Bernaise-saus Murstein Bestisen must (eng) Bilde Nattmat brølape Naturstudium Buss-stasjon nivå Butikksnartur Nostalgi Bøker Nullstille dagens Nærbutikken Dessertsugen Nøttepålegg Diettpause Ommøblerende Digitalis Oppnøstingsintensitet Dip Opptelling Dårekiste Ordleker Egoisme Parring Elektriker Pausefisk Elvegris Pengemaskin Energigivende Plommer Entrecote Positiv Epleslang Potetgull Fantasere Pølse Filmsjanger Pølsebrød Floke Pølsevev flott rollespill Forgiftes Romanen fortelle Romskip Forumcafè romstasjon Forvirret Side Fremmed Sinnemestringsøvelser Fremmedord Sinnsforvirret Garnfloke Sirkus-elefant Globale oppvarmingen Sitron Godtesnop Skattepenger Godtesnop-Ronja Skrekkelig Gourmet-måltid Skuffelser Greit Skuffen Grunkene snabel Gutted (eng.) Snefnugg Guttemenn Sparegris Gutter Spareribs Gå Spektralstenene Handykvinne Spenning Handymann Spise-forretning Hardtrening Sprayboks Havfruer Stappe (s) Historie Stien humortegning stopp humør-syk Strikke-klubb Håndflategniing Sukkes Iallfall Sulten Igangsatt Svømme IKEA-kjøpesenter Tegneserieskaper Innfall Tenk på dressurkurset Innlemping Tidsmaskin Interiørkatalog Tilstand Julie Transportetappe Julius Treghet Juni Trimform Kajakk-padler Tvillinger kalkulator Tåpelig Kalkulator Ukjent Kameraten Ulike kaos Under Kjærestekrangel Universene Kjøttmiddag uoversiktlig Klokka Utviklingen Klokkene Vidunderlig Klubb & duppe Vinteroppvarmingen Kokk Wikipedia kolerisk Å bygge Koselig Ålreit Kremspray Ålreite Kunnskapsrik Åndenød Kunnskapsspredning Årstidene Kurium Umulium 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #207 Del Skrevet 30. juli 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er fint og koselig å samarbeide og ha felles hygge i slike kreative tråder sammen med dere! Kanskje en av dere andre kan starte en slik tråd som jeg hadde forslag om (å ha en tråd der vi lager morsomme setninger av alle ordene)? Kanskje det kan bli en liten novelle? Anonymkode: 8968c...670 Jeg må nok ha enda en tur på verandaen nå Jeg tok nesten livet av denne tråden før den kom igang, med min noe omfattende forklaring i første post, så kanskje noen andre vil forsøke det du foreslår? 40 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ble det virkelig såpass mange fenomenale ord på relativt liten tid? Fenomenale er ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #208 Del Skrevet 30. juli 2016 26 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg må nok ha enda en tur på verandaen nå Jeg tok nesten livet av denne tråden før den kom igang, med min noe omfattende forklaring i første post, så kanskje noen andre vil forsøke det du foreslår? Fenomenale er ordet. Ja, vi satser på at noen andre vil starte den eventyrlige tråden med ord plukket fra denne fantastiske tråden Anonymkode: 8968c...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #209 Del Skrevet 30. juli 2016 Drømmedama 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #210 Del Skrevet 30. juli 2016 33 minutter siden, Zenobia skrev: Da har jeg sortert. Agustus latter allerede leksikon Alt level Altmulig-tråd Likandes Annerledes Loke Aporopos Lykke Assosiasjonsromslighet Mai Barndommen Maleri beregnende Mannfolk Beregnende Modellfly Bernaise-saus Murstein Bestisen must (eng) Bilde Nattmat brølape Naturstudium Buss-stasjon nivå Butikksnartur Nostalgi Bøker Nullstille dagens Nærbutikken Dessertsugen Nøttepålegg Diettpause Ommøblerende Digitalis Oppnøstingsintensitet Dip Opptelling Dårekiste Ordleker Egoisme Parring Elektriker Pausefisk Elvegris Pengemaskin Energigivende Plommer Entrecote Positiv Epleslang Potetgull Fantasere Pølse Filmsjanger Pølsebrød Floke Pølsevev flott rollespill Forgiftes Romanen fortelle Romskip Forumcafè romstasjon Forvirret Side Fremmed Sinnemestringsøvelser Fremmedord Sinnsforvirret Garnfloke Sirkus-elefant Globale oppvarmingen Sitron Godtesnop Skattepenger Godtesnop-Ronja Skrekkelig Gourmet-måltid Skuffelser Greit Skuffen Grunkene snabel Gutted (eng.) Snefnugg Guttemenn Sparegris Gutter Spareribs Gå Spektralstenene Handykvinne Spenning Handymann Spise-forretning Hardtrening Sprayboks Havfruer Stappe (s) Historie Stien humortegning stopp humør-syk Strikke-klubb Håndflategniing Sukkes Iallfall Sulten Igangsatt Svømme IKEA-kjøpesenter Tegneserieskaper Innfall Tenk på dressurkurset Innlemping Tidsmaskin Interiørkatalog Tilstand Julie Transportetappe Julius Treghet Juni Trimform Kajakk-padler Tvillinger kalkulator Tåpelig Kalkulator Ukjent Kameraten Ulike kaos Under Kjærestekrangel Universene Kjøttmiddag uoversiktlig Klokka Utviklingen Klokkene Vidunderlig Klubb & duppe Vinteroppvarmingen Kokk Wikipedia kolerisk Å bygge Koselig Ålreit Kremspray Ålreite Kunnskapsrik Åndenød Kunnskapsspredning Årstidene Kurium Umulium Så flott! Tusen takk! Anonymkode: 8968c...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #211 Del Skrevet 30. juli 2016 Ingen hårsmak! Dessuten gjorde jo du den grøvste jobben. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2016 #212 Del Skrevet 30. juli 2016 Graviditetslyster? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #213 Del Skrevet 30. juli 2016 Uten bruk av klyster? Anonymkode: 8968c...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #214 Del Skrevet 30. juli 2016 Ved bruk av klyster, er det kanskje best å være senge-liggende? Anonymkode: 655c2...67d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #215 Del Skrevet 30. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ved bruk av klyster, er det kanskje best å være senge-liggende? Anonymkode: 655c2...67d Jeg vet ikke, men en pasient på sykehuset skrøt av og viste oss at hun kunne gå rundt om kring og "holde på sakene" i ca 1 time uten problemer (etter å ha fått klyster), før hun gikk på wc... Hun fortalte om at dette hadde hun god trening i Anonymkode: 8968c...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #216 Del Skrevet 30. juli 2016 Skrytepave 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #217 Del Skrevet 30. juli 2016 Krabbe (som også inneholder pave). Anonymkode: 8968c...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #218 Del Skrevet 30. juli 2016 Paven i Roma er katolikkenes åndelige overhode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #219 Del Skrevet 30. juli 2016 Et bønnekjede har jeg aldri holdt i mine hender. Anonymkode: 8968c...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #220 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg liker tomatbønner veldig godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå