Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neida, ikke akkurat... men i stor grad. Får mye avvisning, fordi min samboer ønsker at ikke alt handler om sex, forteller at når vi har holdt oss unna/minimert det så blir han ikke like avhengig og ser meg på en annen måte/ser andre kvaliteter ved meg enn pupper og rumpe, liksom. Jeg ser den! Og jeg er forsåvidt enig! Det er bedre etter litt tørke... Det har det alltid vært.

Men jeg har bare et mye større behov for det, og det plager meg når jeg får avvisning. Går bare rundt og behøver. :( !??

Anonymkode: 52133...3b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal sette deg ned å fortelle ham dette? 
Mange mannfolk lever fortsatt under troen av vi kvinner ikke har noe behov for sex :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Kanskje du skal sette deg ned å fortelle ham dette? 
Mange mannfolk lever fortsatt under troen av vi kvinner ikke har noe behov for sex :P

Har gjort det, det er da vi har pratet om hva han tenker om det :) Det er det med en balanse, og jeg respekterer det, men hormonene takler det dårlig

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det, det er da vi har pratet om hva han tenker om det :) Det er det med en balanse, og jeg respekterer det, men hormonene takler det dårlig

Du er mer som et dyr, med dyriske drifter. Det som stort sett skiller oss mennesker fra andre dyr, er at vi kan kontrollere driftene.

Anonymkode: d1841...327

• Liker 1
Gjest PetterPanne
Skrevet

Trodde liksom greia var at man stilte opp for hverandre uansett hva. Jaja, du får bare respektere at han ser på deg som en god person, og ikke en han vil bruke som sexobjekt. Selv om det ene ikke utelukker det andre i mine øyne.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er mer som et dyr, med dyriske drifter. Det som stort sett skiller oss mennesker fra andre dyr, er at vi kan kontrollere driftene.

Hva er poenget ditt? 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, PetterPanne skrev:

Trodde liksom greia var at man stilte opp for hverandre uansett hva. Jaja, du får bare respektere at han ser på deg som en god person, og ikke en han vil bruke som sexobjekt. Selv om det ene ikke utelukker det andre i mine øyne.

Hva tenker du på? Vi gjør jo det, selv om det er oppturer og nedturer. Vi hadde tørke på 8 mnd for litt siden, og jeg syntes ikke det var noe OK. Det var mye pga meg at vi hadde det, da.. Det er ikke det at han ikke vil heller, mer at han ikke vil ville. Om du skjønner. Han synes at når vi gjør det ofte, så tar det overhånd, når vi gjør det sjeldnere så ser han meg, ikke bare at han vil ha meg. 

Problemet mitt er jo at ca 1 gang i mnd så er det alt jeg tenker på :sprettoy: De 3 ukene ellers går greit. Men skulle vært en pille eller noe (kan ikke gå på ppiller) som dempet slikt :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er det rareste jeg har hørt noensinne. Jeg har aldri hørt om noen som mener et forhold blir bedre med mindre sex. Hadde kjæresten min sagt det, tror jeg faktisk jeg hadde slitt hardt med å tro at det ikke lå noe mer bak.

Anonymkode: 7fc72...5be

• Liker 5
Gjest PetterPanne
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du på? Vi gjør jo det, selv om det er oppturer og nedturer. Vi hadde tørke på 8 mnd for litt siden, og jeg syntes ikke det var noe OK. Det var mye pga meg at vi hadde det, da.. Det er ikke det at han ikke vil heller, mer at han ikke vil ville. Om du skjønner. Han synes at når vi gjør det ofte, så tar det overhånd, når vi gjør det sjeldnere så ser han meg, ikke bare at han vil ha meg. 

Problemet mitt er jo at ca 1 gang i mnd så er det alt jeg tenker på :sprettoy: De 3 ukene ellers går greit. Men skulle vært en pille eller noe (kan ikke gå på ppiller) som dempet slikt :)

Finn deg en annen mann som er like viril som deg. 8 måneder tørke er for mye. Ihvertfall om du skal gå rundt med bluevagina hele dagen lang. 

For du kan ikke tvinge frem lyst hos ham. Den må komme av seg selv. Du får bare finne deg i at du er frustert den ene uka, og ta saken i egne hender. Det er jo det rådet mange kvinner her gir menn som vil pule hele tiden, eller?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det rareste jeg har hørt noensinne. Jeg har aldri hørt om noen som mener et forhold blir bedre med mindre sex. Hadde kjæresten min sagt det, tror jeg faktisk jeg hadde slitt hardt med å tro at det ikke lå noe mer bak.

Ja, men så er ikke kjæresten din den samme personen som kjæresten min da :) Min kjæreste er dyp, og opptatt av følelser. Han er svært seksuell av seg, og ønsker ikke at det skal styre alt. Det er noe jeg liker ved ham.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste er dyp, og opptatt av følelser. 

Det er heldigvis min også. Noe som er enda viktigere enn sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, PetterPanne skrev:

Finn deg en annen mann som er like viril som deg. 8 måneder tørke er for mye. Ihvertfall om du skal gå rundt med bluevagina hele dagen lang. 

For du kan ikke tvinge frem lyst hos ham. Den må komme av seg selv. Du får bare finne deg i at du er frustert den ene uka, og ta saken i egne hender. Det er jo det rådet mange kvinner her gir menn som vil pule hele tiden, eller?

Det er ikke så alvorlig at jeg går fra ham altså, langt ifra :)Han er en mye bedre mann enn andre menn jeg vet om på veldig mange områder, men alle har jo sine konflikter med partneren. Jeg vet at jeg er problemet egentlig, men det er like fullt frustrerende... Jeg krever for mye, jeg vil gjerne hver dag. Han vil kanskje 1-2 ganger i uken. Egentlig ville han prøve og se om vi klarte 2-3 mnd uten, men da satte jeg foten ned. 8 mnd var for mye, men det var annerledes for da var det jeg som ikke ville. Ikke han. Det var jeg som var redd for å bli gravid. 

Gjest PetterPanne
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så alvorlig at jeg går fra ham altså, langt ifra :)Han er en mye bedre mann enn andre menn jeg vet om på veldig mange områder, men alle har jo sine konflikter med partneren. Jeg vet at jeg er problemet egentlig, men det er like fullt frustrerende... Jeg krever for mye, jeg vil gjerne hver dag. Han vil kanskje 1-2 ganger i uken. Egentlig ville han prøve og se om vi klarte 2-3 mnd uten, men da satte jeg foten ned. 8 mnd var for mye, men det var annerledes for da var det jeg som ikke ville. Ikke han. Det var jeg som var redd for å bli gravid. 

Skjønner du har det tøft. Hva med annen prevensjon enn ppiller? Kondom kan da umulig være et problem eller? Ja, kondom suger, men det er jo bedre enn ingen sex, eller?

Blir han ikke kåt av at du er kåt? Pussig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gift mann på 48, vi har hatt sex 2 ganger i år. Sist gang for drøye 3 mnd. siden.

For meg er sex limet i selve forholdet, om vi har det bra ellers? Ja, men uten sex kunne jeg like godt bodd med en god kamerat. Vurderer å forlate henne, ettersom jeg har tatt opp dette flere fanger. Men hovedårsaken til at jeg blir er barna. Så jeg kan se dem då ofte som jeg kan. 

Føler meg kastrert ettersom det aldri blir noe passion og kåtskap. Tanken på å hoppe til sengs med ei annen har slått meg. Men det blir med tanken.

Anonymkode: f213b...06b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke normalt ut. De fleste klarer å se på partneren som BÅDE en seksuell person og et seksuelt objekt OG en person med tanker, følelser m.m. Det ene går ikke på bekostning av det andre. 

Menn som føler at disse konkurrerer med hverandre er selve definisjonen på hore/madonna-syndrom.

Anonymkode: f410e...de2

• Liker 9
Skrevet

Dette er noe av det rareste jeg har hørt!

• Liker 3
Skrevet
Den Monday, July 25, 2016 at 10.20, AnonymBruker skrev:

Sex blir mye bedre hvis man ikke har det for ofte. Du ville vel blitt temmelig lei om du fikk biff til middag hver dag?

• Liker 1
Skrevet
Den Monday, July 25, 2016 at 9.49, AnonymBruker skrev:

Menn kan ikke kontrollere seg.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, OPIgirl skrev:

Sex blir mye bedre hvis man ikke har det for ofte. Du ville vel blitt temmelig lei om du fikk biff til middag hver dag?

Sex er noe helt annet enn biff, fordi det er såååå mye forskjellig. Det blir som å si at mat blir bedre om man ikke spiser hver dag. Sex kan noen ganger være brødskiver med gulost og andre ganger biff og noen ganger julaftenmiddag. Snakket med kjæresten om dette i dag, og vi er heldigvis veldige enige om at sex blir bedre jo mer vi har. Ideen om at parforholdet eller sexen skulle være bedre om vi hadde det sjeldnere, er helt absurd for oss begge. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...