Gå til innhold

Redken, all soft eller extreme? Hjelp!

Rosewood

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld :) Dette kan bli et litt langt innlegg, men håper dere klarer å holde ut! Hihi, setter stor pris på det..

Jeg har hår ned til under brystene og striper etterveksten jevnlig. Bleking skader jo sinnsykt mye på håret så jeg vil bruke litt penger på ordentlige produkter til hårey for å holde det så sunt og friskt som mulig. Tar ettervesken ca hver 2-3 mnd, prøver å ikke gjøre det oftere enn overhodet nødvendig for å ikke skade håret så mye, men ikke så sjeldent at jeg har ettervekst ned til ørene..

Så jeg har lest litt rundt da, og Redken merket ser ut til å være elsket av mange. Jeg vet da at bleket hår trenger proteiner for å styrke håret, men så trenger man også fuktighet fordi for mye proteiner kan gjøre håret tørt.. Så det er liksom den grensen jeg er litt usikker på da.

Jeg har tatt en test på håret mitt der man tar er hårstrå og strekker i det. Brekker det så trenger man proteiner, brekker det ikke så trenger man mest fuktighet, right? Mitt hår brekker ikke, kjennes litt ut som når man tøyer en strikk. Har en del slitte tupper og hårstrå som er knekt, men det må vel klippes av uansett.

Sååå! Til produktene. Jeg tenker å kjøpe shampo, balsam, hårkur, ja det som er nødvendig. Tenkte å kjøpe den Extreme CAT treatmemt, da jeg har hørt sykt mye bra om den. Bruke den en gang i uka elns. Også den krukkå med hårkur fra All soft serien, da jeg har skjønt at man bør bruke fuktmaske etter proteinkuren. Men bør jeg kjøpe den krukka med hårkur fra Extreme seriem og, bytte litt på dem to, eller holder det med den CAT-kuren?

Også shampo og balsam. All soft, extreme eller en kombinasjon? 

Setter stor pris på om noen kunne hjulpet meg her :D Tusen takk på forhånd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Behandlet hår trenger både fukt og protein. Jeg elsker all soft hårkuren. Bruker den og redken extreme shampo og balsam. Synes det funker fint :) Den cat kuren har jeg ikke prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tørt hår, men liker ikke extreme-serien. Bruker all soft som funker bra på håret mitt, og så bruker jeg heller k-pak deep penetrating reconstructor. 

Anonymkode: 7ce0a...a5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*

Har bare prøvd All soft serien, sjampo, balsam og hårkur i krukke og kan virkelig gå god for dem! Tror det må være de beste produktene jeg har prøvd på mitt hår. Jeg har langt hår men sliter med at det kan bli tørt pga tykke hårstrå og at jeg vasker det ofte. Akkurat nå bruker jeg SP professional keratin kuren fra Wella og den er veldig god, men kommer til å gå tilbake til All soft så fort jeg er tom for de produktene jeg har nå. 

Vet ikke om dette var så mye hjelp for deg men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg skulle beskrive håret mitt, og hva jeg gjør med det, så ville jeg skrevet det samme som deg. 

Jeg bruker all soft shampo, balsam og hårkur, og håret mitt har blitt mye sterkere og sunnere etterbehandling begynte med det. Hårkuren er fantastisk, elsker den! 

Anonymkode: c841c...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere! :) Jeg vil nok uansett gå for All soft hårkuren, høres ut som en ordentlig god kur mot tørt hår :) Og CAT treatment, trenger en god dose proteiner og. Eneste jeg er usikker på nå er shampoen og balsamen.. Er det best å bruke shampo og balsam fra samme serie, eller har det ikke så mye å si? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...