AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Jeg er i slutten av tyveårene og vurderer å opprette profil på Tinder. Jeg har vegret meg for dette tidligere pga jobben min, men nå tar nysgjerrigheten overhånd. Det jeg lurer på er: Hvis jeg velger preferansealder fra 25 til 40, vil gutter under 25 få mitt bilde opp hvis de velger opp til 30? Jeg vil jo aldri se dem, siden de er for unge. Men vil de se meg? Jeg spør fordi jeg ikke vil at gutter i aldersgruppen 17 - 20 skal se meg der inne (pga jobben). Noen som vet? Anonymkode: 2e1ee...c9c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Det aldersspennet du velger som DU ønsker å se - de ser også deg. Derfor kan du velge aldersspenn Anonymkode: 3bd9e...248 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det aldersspennet du velger som DU ønsker å se - de ser også deg. Derfor kan du velge aldersspenn Anonymkode: 3bd9e...248 Så det vil si at de utenfor mitt aldersspenn ikke kan se meg, selv om jeg er innenfor deres aldersspenn? Anonymkode: 2e1ee...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det vil si at de utenfor mitt aldersspenn ikke kan se meg, selv om jeg er innenfor deres aldersspenn? Anonymkode: 2e1ee...c9c Nei Anonymkode: ae92f...e6b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #5 Skrevet 24. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det vil si at de utenfor mitt aldersspenn ikke kan se meg, selv om jeg er innenfor deres aldersspenn? Anonymkode: 2e1ee...c9c Du får opp de som du har preferert. De utenfor vil ikke se deg. Anonymkode: ae92f...e6b 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får opp de som du har preferert. De utenfor vil ikke se deg. Anonymkode: ae92f...e6b Tull. Om gutter under 20 har valgt å se damer opp til 40, så vil de også få opp damer på 30 som har feks 30-40 som sine grenser. Anonymkode: f633f...1aa 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det vil si at de utenfor mitt aldersspenn ikke kan se meg, selv om jeg er innenfor deres aldersspenn? Anonymkode: 2e1ee...c9c Jo, det kan de. Som "gammel" mann får jeg opp lassevis av damer fra 18-20, og jeg temmelig sikker på at de fleste av dem ikke ønsker å få opp menn på min alder. Anonymkode: f633f...1aa 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #8 Skrevet 25. juli 2016 Du får opp det aldersspennet du ønsker, og det gjelder også andre. Det vil si at de kan se deg, men du vil ikke se dem. Anonymkode: 93515...4e5 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #9 Skrevet 25. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det kan de. Som "gammel" mann får jeg opp lassevis av damer fra 18-20, og jeg temmelig sikker på at de fleste av dem ikke ønsker å få opp menn på min alder. Anonymkode: f633f...1aa Shit. Da er Tinder uaktuelt. Jeg synes jo at det er ganske idiotisk - at du får opp profiler som aldri kommer til å se deg en gang. Sikkert mange som blir skuffet når de ikke får respons, uvitende om at deres "swipe" aldri blir registrert hos motparten... Anonymkode: 2e1ee...c9c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #10 Skrevet 25. juli 2016 De utenfor preferansen din får ikke opp deg. Om det ikke var slik er jo hele poenget vekk? Hva er vitsen med å få opp folk du har null sjans på? Anonymkode: 7d6b5...529
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #11 Skrevet 25. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De utenfor preferansen din får ikke opp deg. Om det ikke var slik er jo hele poenget vekk? Hva er vitsen med å få opp folk du har null sjans på? Anonymkode: 7d6b5...529 Ja, det er det jeg synes er så meningsløst. Men får så mange motstridende svar. Finnes det ikke en slags user guide for Tinder? Anonymkode: 2e1ee...c9c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #12 Skrevet 25. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er det jeg synes er så meningsløst. Men får så mange motstridende svar. Finnes det ikke en slags user guide for Tinder? Anonymkode: 2e1ee...c9c Har googlet litt, ser ikke ut som de offisielt har sagt hvordan det funker. Anonymkode: 7d6b5...529
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #13 Skrevet 25. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: De utenfor preferansen din får ikke opp deg. Om det ikke var slik er jo hele poenget vekk? Hva er vitsen med å få opp folk du har null sjans på? Anonymkode: 7d6b5...529 Vitsen? At man skal kunne få opp flere profiler. Og folk kan jo endre alderpreferansene sine. Hva er vitsen med at de IKKE skal få opp folk? Man bestemmer hvem man vil få opp, man bestemmer ikke hvem andre får opp, enkelt og greit. Anonymkode: f633f...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #14 Skrevet 25. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Shit. Da er Tinder uaktuelt. Jeg synes jo at det er ganske idiotisk - at du får opp profiler som aldri kommer til å se deg en gang. Sikkert mange som blir skuffet når de ikke får respons, uvitende om at deres "swipe" aldri blir registrert hos motparten... Anonymkode: 2e1ee...c9c Hvorfor er Tinder uaktuelt? Skjønner det ikke, det er jo noe ALLE single på din alder har. Hva så om noen yngre gutter ser at du er der? Ja, at du er normal? Eller er du redd for å fortelle verden at du er singel? Anonymkode: f633f...1aa 4
Stiigen Skrevet 26. juli 2016 #15 Skrevet 26. juli 2016 Jeg traff en jente fra Tinder engang som var "anonym". Hun hadde falskt navn på der, og bare et bilde av ryggen. Jeg matchet fordi jeg var nyskjerrig, men tror mange gutter bare ville bladd forbi. Det var en bra match, og vi hadde det veldig koselig sammen. Så det er et alternativ, da vil du få færre matcher, men ingen vil kjenne deg igjen.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #16 Skrevet 26. juli 2016 De kan se deg der, ja. Jeg synes ikke det bør være noe farlig. Ta noen nøytrale bilder hvor du ikke er lettkledd, men smiler og er i forskjellige situasjoner, med natur, venner, trening osv. Dette er helt nøytralt og ikke flaut. "Alle" er på Tinder nå. Til og med folk i respektable jobber. Anonymkode: a2b3c...750
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #17 Skrevet 27. juli 2016 Den 25.7.2016 at 21.05, AnonymBruker skrev: Shit. Da er Tinder uaktuelt. Jeg synes jo at det er ganske idiotisk - at du får opp profiler som aldri kommer til å se deg en gang. Sikkert mange som blir skuffet når de ikke får respons, uvitende om at deres "swipe" aldri blir registrert hos motparten... Anonymkode: 2e1ee...c9c Helt utrolig at det fremdeles finnes så selvhøytidelige mennesker. Anonymkode: 93515...4e5 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #18 Skrevet 27. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt utrolig at det fremdeles finnes så selvhøytidelige mennesker. Anonymkode: 93515...4e5 Nå snakket jeg ikke om meg selv da, bare sånn generelt. Så du synes ikke det er unødvendig å få opp profilene til de som allerede har valgt deg bort pga alder? Og grunnen til at det er uaktuelt er på grunn av jobben min, IKKE pga sosiale årsaker. Folk er så sykt kjappe til å dømme her inne, og det er skikkelig trist. Anonymkode: 2e1ee...c9c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #19 Skrevet 27. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå snakket jeg ikke om meg selv da, bare sånn generelt. Så du synes ikke det er unødvendig å få opp profilene til de som allerede har valgt deg bort pga alder? Og grunnen til at det er uaktuelt er på grunn av jobben min, IKKE pga sosiale årsaker. Folk er så sykt kjappe til å dømme her inne, og det er skikkelig trist. Anonymkode: 2e1ee...c9c Og hvorfor bryr du deg om de dømmer? Anonymkode: 8b035...e88
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #20 Skrevet 2. februar 2020 Jeg tror faktisk ikke at de som er utenfor dine søkekriterier får deg opp. Jeg har hatt en mnd med Tinder gull, og da får man se alle som har sveipet deg til høyre. Det var ingen utenfor den aldersgruppen jeg hadde søkt etter som hadde sveipet til høyre på meg. Så endret jeg søkekriterier mitt to år opp, og vipps så fikk jeg tusen nye likes, nesten utelukkende fra menn i den alderen jeg nylig hadde inkludert i søkekriterier. Det er bare å laste ned Tinder og sveipe i vei Anonymkode: c7b78...a4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå