AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Hvordan vet man egentlig at noen er intressert i å bli bedre kjent og ikke bare er høflige? Jeg har skrevet ned en fyr en stund og så her møttes vi tilfeldig på samme tilsetning, vi snakket sammen til jeg dro. I ettertid har vi skrevet litt men jeg blir jo usikker som vanlig, er han bare høflig eller vil han bli bedre kjent. . Tør ikke å sende mld å spørre om vi skal finne på noe engang 😯 Vet jo at det er det jeg burde gjøre, men tenker jo at han også kan spørre... Tror jeg kommer til å bli evig singel 😞 dumt å være så usikker.. Må nok bli blitt tøffere 😂 Anonymkode: f0efd...081
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Spør, så har du gjort det. Anonymkode: f48d2...baa
Gjest spicy91 Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 det dummeste som kan skje er at du får nei - da vet du det, og du kan fokusere på andre
exictence Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Synes det viser at du er initiativrik og at det er tak i deg hviss du forelr noe han kan bli med på. Ikke spør usikkert. Men si at du kunne tenke deg f.eks å gå på kino med han og se ........Blir du med da og da.....?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Skal sende han en melding å høre om han blir med på noe 😊 blir nok noe uskyldig i begynnelsen som en kopp kaffe eller noe 😂 Det verste er jo som dere sier at han sier nei, og det overlever jeg.. Vi har skrevet litt, men klarer ikke tolke han helt så må nok bare hoppe i det 😉 TS Anonymkode: f0efd...081
exictence Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal sende han en melding å høre om han blir med på noe 😊 blir nok noe uskyldig i begynnelsen som en kopp kaffe eller noe 😂 Det verste er jo som dere sier at han sier nei, og det overlever jeg.. Vi har skrevet litt, men klarer ikke tolke han helt så må nok bare hoppe i det 😉 TS Anonymkode: f0efd...081 Fint. Men ikke bare spør han om han vil bli med på noe, forelå noe konkret samtidig og si at du hadde synes det var hyggelig/kjekt. Kanskje det du tenkte på og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå