Gå til innhold

Hvor mange land har du vært i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 år, og vært i 19 land utenom Norge. Kun vært i USA og De Forente Arabiske Emirater utenom Europa, så håper på å få utforske Asia og Afrika i de kommende årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 år, 34 land. Har besøkt alle verdensdelene, bortsett fra Antarktis. De eneste landene jeg har vært i flere ganger, er Sverige, Finland, Storbritannia, Spania, Hellas og USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 33, vært i 81 land...og skal til Island og Irland neste uke(2 nye land :) ) www.stigsworld.no - reisebloggen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 34 og har vært i 20 land. Elsker å reise, men ble veldig mettet etter en periode med mye reising og flytting. Nå er jeg "stuck" med mann og små unger, og kjenner det rykker godt i reisefoten igjen! Typisk😉

Har ekstremt lyst til å reise tilbake til New York og Australia for tiden. Ellers har jeg, i denne vitsen av en sommer, veldig lyst til å oppleve Florida, karibiske øyer, Hawaii og Buenos Aires i Argentina! Nå gleder jeg meg til ungene er såpass store at vi kan reise skikkelig igjen, og vise dem verden. Jeg håper de blir like reiseglade som meg og mannen!

Anonymkode: d513a...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er 34 og har vært i 20 land. Elsker å reise, men ble veldig mettet etter en periode med mye reising og flytting. Nå er jeg "stuck" med mann og små unger, og kjenner det rykker godt i reisefoten igjen! Typisk😉

Har ekstremt lyst til å reise tilbake til New York og Australia for tiden. Ellers har jeg, i denne vitsen av en sommer, veldig lyst til å oppleve Florida, karibiske øyer, Hawaii og Buenos Aires i Argentina! Nå gleder jeg meg til ungene er såpass store at vi kan reise skikkelig igjen, og vise dem verden. Jeg håper de blir like reiseglade som meg og mannen!

Anonymkode: d513a...184

Ups glemte et land, har vært i 21!

Anonymkode: d513a...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

19 år og 9 land med norge.

 

Norge, Sverige, Danmark, Polen, Nederland, Spania, England, USA, Tyskland.

Mange av de har jeg også besøkt da flere ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mange, men veldig godt fornøyd med de land jeg har vært i. : vært i 7 land, ser frem til å se mer av verden. Har egentlig lyst å reise tilbake dit jeg var på ferie i år for det var en helt perfekt ferie for meg, men jeg føler at jeg bør se litt mer av verden. Er blitt veldig glad i å reise!!! 

Endret av MelissaEros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 år og bare 13 land, men til gjengjeld har jeg besøkt både Nord-Amerika, Asia og Australia. Liker å reise, men har sjelden råd som lavtlønnet. :)

Anonymkode: caa60...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...