AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Del Skrevet 24. juli 2016 Noen som kan anbefale noen? Trener og spiser riktig, men har et stort problem med å få i meg frokost. Jeg har fort gjort for å ikke spise frokost også overspise lunsj siden jeg er så sulten :/ Trenger en som er ment for vektnedgang (skjønner at den ikke magisk får meg ned i vekt, men jeg spiser riktig og trener ved siden av). Tips, erfaringer? Anonymkode: 06218...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Del Skrevet 24. juli 2016 Hvis du spiser riktig, så vil du også ha riktig vekt (for deg). Hvis du holder vekta, fungerer det å ikke spise frokost, men mer til lunsj (og det kan da vanskelig kalles overspising). Hvis du spiser så mye til lunsj at du føler deg overmett, er det derimot et problem. Er du ikke sulten til frokost? Eller har du bare ikke lyst på "tradisjonell frokostmat" om morgenen? Spiser du middag så sent at det fører til at du ikke er sulten om morgenen? Har du dårlig tid eller er så stressa at du ikke orker tanken på mat om morgenen? Kaster bare fram disse tingene så du selv kan avgjøre om det er mest hensiktsmessig å erstatte et måltid eller justere noen vaner, og når du vet hva du evt er ute etter i en måltidserstatning, er det lettere å peile seg inn på en god løsning. Anonymkode: 77300...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Del Skrevet 24. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du spiser riktig, så vil du også ha riktig vekt (for deg). Hvis du holder vekta, fungerer det å ikke spise frokost, men mer til lunsj (og det kan da vanskelig kalles overspising). Hvis du spiser så mye til lunsj at du føler deg overmett, er det derimot et problem. Er du ikke sulten til frokost? Eller har du bare ikke lyst på "tradisjonell frokostmat" om morgenen? Spiser du middag så sent at det fører til at du ikke er sulten om morgenen? Har du dårlig tid eller er så stressa at du ikke orker tanken på mat om morgenen? Kaster bare fram disse tingene så du selv kan avgjøre om det er mest hensiktsmessig å erstatte et måltid eller justere noen vaner, og når du vet hva du evt er ute etter i en måltidserstatning, er det lettere å peile seg inn på en god løsning. Anonymkode: 77300...006 Takk for svar! Jeg "overspiser" lunsj som at jeg blir så fryktelig sulten og får lyst på så himla mye, spiser fort og ofte usunt. Er et problem på jobb fordi jeg ikke har tid til å sitte og ordentlig nyte maten, i tillegg til at jeg er sulten lenge før lunsjen begynner. Jeg har ikke lyst på mat rett etter jeg har stått opp, og jeg kan ikke spise på jobb utenom lunsj og pause. Jeg får ofte litt vondt i magen og litt kvalm, og får rett og slett ikke maten ned. Jeg har et ganske strengt kosthold (laget i samarbeid med PT) for å gå ned i vekt, men jeg får ikke ned frokosten og det gjør at jeg må spise mer utover dagen for å "ta igjen" kcal Tenkte derfor en shake hadde vært ideelt. Har sett flere på jobb drikke det ved pulten, for det er visst lov. Tenker dette er et sunnere alternativ. I helgene og ferier får jeg spist frokost for da får jeg et par timer på å "komme meg" og ha en hyggelig frokost med familien. I hverdagen er det stress på morgenen, og jeg orker ikke stå opp så mye tidligere for å lage en ordentlig frokost og å la magen få et par timer på å "våkne". Anonymkode: 06218...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 24. juli 2016 #4 Del Skrevet 24. juli 2016 Anbefaler Weider body shaper low carb-shakene, de smaker ikke "fake søtt" og er enkle å drikke, 25g protein per burk og kan fåes på gymgrossisten.no eller brett i sverige (strømstad). Jeg liker cappucino best, men alle jeg har smakt (milk chocolate, strawberry, cappucino) er gode. De beste sukkerfrie shakene jeg har smakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå