Gå til innhold

Hva tror dere om denne pcen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, amativeReflection skrev:

De er langt dyrere enn det de trenger å være, de er skrøpelige, jeg hater MacOSX, og jeg liker ikke hvordan de ser ut.

Maskinvaren er brukbar da, man må bare slette MacOS og installere windows så har man en helt OK maskin.

Ok. Har budsjett på 2 k nå, så en eller annen PC må jeg jo ha. Helst nye, liker ikke å kjøpe brukte ting.

Den til 1500 har en veldig fin pris, men om den er SÅ ræva som du sier, så blir jo en usikker. Skal som sagt bare bruke PC til surfing, 90% av tida.

Anonymkode: a9652...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Har budsjett på 2 k nå, så en eller annen PC må jeg jo ha. Helst nye, liker ikke å kjøpe brukte ting.

Den til 1500 har en veldig fin pris, men om den er SÅ ræva som du sier, så blir jo en usikker. Skal som sagt bare bruke PC til surfing, 90% av tida.

Anonymkode: a9652...ea5

Min mor har en sånn der søppelpc. Jeg skulle google noe, den var så treg at jeg ble forbannet og gikk å hentet min egen. Det gikk fortere å hente min egen pc og å åpne nettleseren enn å bruke den.

Du har valget mellom en pent brukt Porsche og en ny Volga (et bilmerke dårligere enn Lada). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, amativeReflection skrev:

De er langt dyrere enn det de trenger å være, de er skrøpelige, jeg hater MacOSX, og jeg liker ikke hvordan de ser ut.

Maskinvaren er brukbar da, man må bare slette MacOS og installere windows så har man en helt OK maskin.

Ikke bedriv vranglære!! OSx fungere gull, men det faller en pctilhenger tungt for hjertet at det er en meget stor forskjell; Alt fungere som skal uten noe trøbbel! Men man må ha erfaring med de for å kunne vøre i stand til å si det.

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, amativeReflection skrev:

Min mor har en sånn der søppelpc. Jeg skulle google noe, den var så treg at jeg ble forbannet og gikk å hentet min egen. Det gikk fortere å hente min egen pc og å åpne nettleseren enn å bruke den.

Du har valget mellom en pent brukt Porsche og en ny Volga (et bilmerke dårligere enn Lada). 

Såpass ja. Så butikkene selger en såpass ræva dritt PC?

Dette er hva folk sier om pcen: 

-Fikk denne idag, rask levering og kjempefin pc :) jeg er kjempefornøyd og kan bruke den fast når jeg skriver på nettet :) anbefales

-Dette er en PC som er å anbefales på de sterkeste litten å lett utrolig grei å bruke

- Knall bra pc, ingenting negativt med den, helt perfekt, lurt og restarte den før orntlig bruk ettersom det ligger virus innpå den når man kjøper den, men med eog restarte ogen og slette alt og legge opp pcen på nytt er virkelig og anbefale, nå har den ingen virus og er helt perfekt :-) Anbefaler alle til og kjøpe denne de som ikke bruker pcen til så mye, jeg kan ha oppe 12 internettsider og skype samtidig uten en eneste klæsj :-) Løp og kjøp, store og små :-D Virkelig anbefalt til alle som en og tru meg, du vil se det :-)

Det er hva folk sier om pcen på netonnet.

Anonymkode: a9652...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Såpass ja. Så butikkene selger en såpass ræva dritt PC?

Dette er hva folk sier om pcen: 

-Fikk denne idag, rask levering og kjempefin pc :) jeg er kjempefornøyd og kan bruke den fast når jeg skriver på nettet :) anbefales

-Dette er en PC som er å anbefales på de sterkeste litten å lett utrolig grei å bruke

- Knall bra pc, ingenting negativt med den, helt perfekt, lurt og restarte den før orntlig bruk ettersom det ligger virus innpå den når man kjøper den, men med eog restarte ogen og slette alt og legge opp pcen på nytt er virkelig og anbefale, nå har den ingen virus og er helt perfekt :-) Anbefaler alle til og kjøpe denne de som ikke bruker pcen til så mye, jeg kan ha oppe 12 internettsider og skype samtidig uten en eneste klæsj :-) Løp og kjøp, store og små :-D Virkelig anbefalt til alle som en og tru meg, du vil se det :-)

Det er hva folk sier om pcen på netonnet.

Anonymkode: a9652...ea5

De har sikkert kjøpt den, brukt den i to dager, og skrevet at de elsker den. De er også sikker fattige og har gledet seg lenge til å kjøpe en datamaskin. En ny drittmaskin er tross alt bedre enn en gammel drittmaskin.

Hvis du kjøper den vil jeg gjerne høre hva du synes om den når du får den og etter 6 måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, amativeReflection skrev:

De har sikkert kjøpt den, brukt den i to dager, og skrevet at de elsker den. De er også sikker fattige og har gledet seg lenge til å kjøpe en datamaskin. En ny drittmaskin er tross alt bedre enn en gammel drittmaskin.

Hvis du kjøper den vil jeg gjerne høre hva du synes om den når du får den og etter 6 måneder. 

Hehe. 

Greit at enkelte butikkjeder selger rimelige pc-er som er dårligere enn andre, men at de ikke skal virke mer enn 2-3 måneder har jeg null tro på. Ellers hadde de ikke produsert dem.

Anonymkode: a9652...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. 

Greit at enkelte butikkjeder selger rimelige pc-er som er dårligere enn andre, men at de ikke skal virke mer enn 2-3 måneder har jeg null tro på. Ellers hadde de ikke produsert dem.

Anonymkode: a9652...ea5

Det kommer helt an på hvor høy standard du har for "virker. De to pcene oppfyller så vidt minimumskravene for å kjøre Windows 10, de er gørrtrege i utgangspunktet og vil bli dårligere når det kommer oppdateringer, når du installerer programvare og når effekten til viftene blir redusert av støv. Man har ingenting å gå på. 

De kommer nok til å fungere, trege som sirup, men godt nok til at reklamasjon blir vanskelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, amativeReflection skrev:

Det kommer helt an på hvor høy standard du har for "virker. De to pcene oppfyller så vidt minimumskravene for å kjøre Windows 10, de er gørrtrege i utgangspunktet og vil bli dårligere når det kommer oppdateringer, når du installerer programvare og når effekten til viftene blir redusert av støv. Man har ingenting å gå på. 

De kommer nok til å fungere, trege som sirup, men godt nok til at reklamasjon blir vanskelig.

Hva legger du i ordet gørrtreg? 

Er ikke sånn at jeg skal laste ned hundrevis av programmer heller. 

Anonymkode: a9652...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i ordet gørrtreg? 

Er ikke sånn at jeg skal laste ned hundrevis av programmer heller. 

Anonymkode: a9652...ea5

At det lagger når du skriver, at det lagger når du bytter faner, når du lukker eller åpner programer, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, amativeReflection skrev:

At det lagger når du skriver, at det lagger når du bytter faner, når du lukker eller åpner programer, osv.

Og hvorfor tror du det gjør det med den pcen? 

Om du ser reviews av pcen på YouTube, så ser du at den er bra for penga :)

Anonymkode: a9652...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pcen, og den var ikke verdens raskeste nei. Er det pga den er ny, eller er den virkelig sånn?

Heldigvis har jeg 30 dagers returrett.

Anonymkode: 46200...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/29/2016 at 14.33, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Feyfeyhey skrev:

Nå vet jeg ikke om du er TS siden det er ny AB kode. Men gjennom hele tråden ble det sagt at pc'n er sirup.
Hvorfor er du overrasket?

Ja er AB.

Ja, trodde kanskje at den var treg. Men nå snakker vi treg ja. Ufattelig at slike produkter kan selges. 

Anonymkode: 46200...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått pcen, og den var ikke verdens raskeste nei. Er det pga den er ny, eller er den virkelig sånn?

Heldigvis har jeg 30 dagers returrett.

Anonymkode: 46200...93c

Dette er det raskeste den kommer til å være, som jeg sa tidligere vil den med tiden bli tregere. Du kan nok få den litt raskere ved å installere Windows på nytt, men ikke forvent underverker, du har kjøpt en bil med motoren til en gressklipper, den vil være treg uansett hva du gjør.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja er AB.

Ja, trodde kanskje at den var treg. Men nå snakker vi treg ja. Ufattelig at slike produkter kan selges. 

Anonymkode: 46200...93c

Du vet hva de sier, det fødes en hvert minutt. Jeg er litt imponert over at du kjøpte den selv etter å fått gode tilbakemeldinger på at den var treg, nå slipper jeg iallefall å definere "gørrtreg" for deg. Det finnes en del personer uten kunnskap, som ikke er villige til å få gode råd, disse kjøper slike maskiner, og bytter de ut hyppig. Det lønner seg selvsagt ikke.

Jeg skjønner dog ikke hvordan folk klarer å bruke slike maskiner, selv for korte perioder, ofte bråker de også. Mine Thinkpadder som koster det samme er helt stille, mye mye raskere og de tåler alt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, amativeReflection skrev:

Dette er det raskeste den kommer til å være, som jeg sa tidligere vil den med tiden bli tregere. Du kan nok få den litt raskere ved å installere Windows på nytt, men ikke forvent underverker, du har kjøpt en bil med motoren til en gressklipper, den vil være treg uansett hva du gjør.

Du vet hva de sier, det fødes en hvert minutt. Jeg er litt imponert over at du kjøpte den selv etter å fått gode tilbakemeldinger på at den var treg, nå slipper jeg iallefall å definere "gørrtreg" for deg. Det finnes en del personer uten kunnskap, som ikke er villige til å få gode råd, disse kjøper slike maskiner, og bytter de ut hyppig. Det lønner seg selvsagt ikke.

Jeg skjønner dog ikke hvordan folk klarer å bruke slike maskiner, selv for korte perioder, ofte bråker de også. Mine Thinkpadder som koster det samme er helt stille, mye mye raskere og de tåler alt. 

Ja må nok returnes snarest, og da kjøper jeg mac, men er usikker.

Tror du det vil bli noe kampanjer på Mac den nærmeste tiden? Før skolestart etc. Tenker å investere i en Air til 8990,-.

Anonymkode: 46200...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja må nok returnes snarest, og da kjøper jeg mac, men er usikker.

Tror du det vil bli noe kampanjer på Mac den nærmeste tiden? Før skolestart etc. Tenker å investere i en Air til 8990,-.

Anonymkode: 46200...93c

Jeg ville ikke kjøpt en så dyr pc nå, i løpet av året kommer USB-C som ny standard, og etter det vil alt gå over til USB-C (mobiler, kamera, skjermer, osv osv). 

Vanligvis er eplebutikken eller hva faen de heter billigst, ville sjekket der først.

Expert har kampanje på Mac for tiden, men det er vel alltid tilbud før skolestart.

Men hva skal du bruke den til? Hvilken type skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, amativeReflection skrev:

Jeg ville ikke kjøpt en så dyr pc nå, i løpet av året kommer USB-C som ny standard, og etter det vil alt gå over til USB-C (mobiler, kamera, skjermer, osv osv). 

Vanligvis er eplebutikken eller hva faen de heter billigst, ville sjekket der først.

Expert har kampanje på Mac for tiden, men det er vel alltid tilbud før skolestart.

Men hva skal du bruke den til? Hvilken type skole?

Hva mener du med at det kommer en ny USB-C som ny standard?

Skal ikke bruke den til skole. Hovedsaklig til surfing bare og litt FM-spilling.

Anonymkode: 46200...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at det kommer en ny USB-C som ny standard?

Skal ikke bruke den til skole. Hovedsaklig til surfing bare og litt FM-spilling.

Anonymkode: 46200...93c

Jeg mener at både ladekabel og USB portene kommer til å byttes ut med USB-C, og at alt annet vil bli erstattet med USB-c.

Aner ikke hva FM spilling er, men den duger vel til surfing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.7.2016 at 12.30, AnonymBruker skrev:

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ACNXSHGED001/acer-aspire-one-cloudbook-14-barbar-pc-gra?scid=EXT_PRICEENGINE_PRISGUIDE kom over denne pcen til samme pris. Tanker? Bedre?

Original pris er 2400,-.

Anonymkode: 46200...93c

Det er samme pcen i en annen innpakning. Samme CPU, samme ram, og samme lagringsplass. Like treg selvsagt. 

Kjøp en med i3, i5 eller i7 prosessor. Spiller ingen rolle hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...