AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 var med tannlegen for to uker siden for å se på en tann som gjør grusomt vondt om jeg tar på den. Jeg sa det var den bakerste, tol røntgen og han sa det var den nest bakerste, men det kjennest ut som den bakerste fordi hullet er mellom de to tennene. Jaja, han vet vel hva han gjør da tenkte jeg. Nå er det to uker siden og jeg kjenner at den bakerste tanna er det samme. hva gjør jeg nå? Kan jeg kreve gratis jeg behandling av tanna jeg egentlig ville fikse? hadde jeg hatt penger hadde jeg gått til en annen tannlege, men det er så dyrt her på bygda.. Anonymkode: 1f643...d1d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: var med tannlegen for to uker siden for å se på en tann som gjør grusomt vondt om jeg tar på den. Jeg sa det var den bakerste, tol røntgen og han sa det var den nest bakerste, men det kjennest ut som den bakerste fordi hullet er mellom de to tennene. Jaja, han vet vel hva han gjør da tenkte jeg. Nå er det to uker siden og jeg kjenner at den bakerste tanna er det samme. hva gjør jeg nå? Kan jeg kreve gratis jeg behandling av tanna jeg egentlig ville fikse? hadde jeg hatt penger hadde jeg gått til en annen tannlege, men det er så dyrt her på bygda.. Anonymkode: 1f643...d1d Usikker, men du må kontakte tannlegen asap. Anonymkode: 3ef99...a78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå