Gå til innhold

Bo / arbeide hvor som helst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere hadde hatt en jobb, som gjorde at dere kunne bo / arbeide absolutt  overalt i heile verden. For eksempel dersom man arbeider over internett, slik at man bare har behov for en datamaskin (og internett) for å kunne arbeide.,

Hvor ville dere ha slått dere ned da?

Anonymkode: 219f8...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere hadde hatt en jobb, som gjorde at dere kunne bo / arbeide absolutt  overalt i heile verden. For eksempel dersom man arbeider over internett, slik at man bare har behov for en datamaskin (og internett) for å kunne arbeide.,

Hvor ville dere ha slått dere ned da?

Anonymkode: 219f8...725

Ikke aktuelt nå grunnet barn, men for noen år siden ville jeg gjerne bosatt meg i Seattle. 

Anonymkode: 2e020...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke aktuelt nå grunnet barn, men for noen år siden ville jeg gjerne bosatt meg i Seattle. 

Anonymkode: 2e020...dd9

Trives veldig godt i Oslo, men hadde fint kunnet bo på Granka om vinteren. 

Anonymkode: c8002...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Lofoten, eller Sogn og Fjordane et sted.

Anonymkode: 0ce1d...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik jobb som du beskriver. har min egen kanal på Twitch.tv med 400-600 viewers  noe som gjør at jeg tjener mer enn gjennomsnittet i Norge. Min jobb er å sitte og game men jeg ser det mest som entertaining. Gaming er jo veldig NO NO i Norge, men det er en veldig fin verden med mange muligheter :) Om bare folk i Norge visste hvor mange og hvor MYE man kan tjene av gaming så tror jeg de hadde sett det på en annen måte. 

Jeg er ingen pro gamer. Bare en som elsker gaming som fant Twitch.tv som forandet livet mitt. 

Jeg har vært litt overalt men må innrømme at ingenting er som hjemme i min by. Som streamer er det mange Lan du kan dra til og jeg har vært i mange land. Det er akkurat som du sier, jeg kan jobbe hvor jeg vil så lenge jeg har med laptopen og kjøper meg en xtra skjerm der jeg er.

Men etter 1-3 måneder så lengter jeg veldig hjem til min hjemby, for det var her alt startet, fra ingenting til det jeg har nå :) 

Anonymkode: 6bb85...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...