Braah Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 (endret) Hei! Merket Idag den røde haka mi? Hva kommer det av? Shavet meg der Igår. Er sikkert ikke relevant, men går også på lavkarbo. Endret 22. juli 2016 av Braah
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Kan vel komme av barbering ja. Litt usikker da jeg er dame. Sikkert noen andre som kan svare bedre Anonymkode: 8a738...428
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Kan du SLUTTE med å obsesse over helt uvesentlige, uskyldige og uinteressante ting?! HVA er du redd for? HVORFOR er det viktig å vite hvorvidt haka di er rød i dag eller ikke?? Har du fått kreft på haka liksom? Kan du ikke bare drite i det og gå ut og nyte sommeren som andre folk, i stedet for å sitte inne og nærstudere kroppen din til det punktet hvor det blir sykelig? Jeg synes helt ærlig synd på deg! Du burde få hjelp! Anonymkode: 8d1cd...f83 2
Braah Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2016 Noen fler? Seriøse svar. Innlegget over er anmeldt.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Tråden er rapportert. TS, hør på meg når jeg sier at du trenger hjelp. Du er hypokonder. Ikke en eneste av tingene du har spurt om har vært noe å bry seg om. Anonymkode: 13be9...35a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden er rapportert. TS, hør på meg når jeg sier at du trenger hjelp. Du er hypokonder. Ikke en eneste av tingene du har spurt om har vært noe å bry seg om. Anonymkode: 13be9...35a Ja greit. Men om du kan si hva det røde på bildet kan være så skal jeg gi meg med tråden. Anonymkode: ded77...d29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå