WubWub Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Jeg kommer fra en ganske så autoriær familie hvor dannelse og høflighet tar forrang fremfør de fleste andre kvaliteter. Når jeg var 13 så begynte jeg bli nysgjerrig på meg selv og min kropp. En kveld runket jeg. Problemet er at jeg utskiller en sterk duft når jeg er kåt. En duft som man ikke kan unngå å legge merke til. Jeg satt på mitt rom som 13 åring å runket så stormer min far inn "HVA ER DET SOM LUKTER , HVA HAR DU GJORT?" meg : "ingenting" , han : "DET STINKER HER, NOE HAR DU GJORT OG DU SKAL FORTELLE MEG OM DET". Han stod så å brølte til meg, kjeftet og smalt så kommer moren min (som av natur alltid er ekstremt underdanig) så sier hun til han "la han være ifred, kom så går vi å legger oss" men far ble bare enda sintere , brølte litt mer til meg men så klikket min mor helt i vinkel. Hun bet han i armen så klorte hu opp brystkassa hans med neglene sine så blodet sprutet så skriker hu "HAN ER I PUBERTETEN, NÅ SER DU TIL HELVETE Å KOMMER DEG UT AV ROMMET HANS". Jeg hørte så at mor skrek til far fra stuen resten av natten. Uansett: Når jeg får ereksjon så stinker det pikk. Jeg dusjer hver dag, jeg er flink med hygiene. Har ingen sykdommer, men som sagt når jeg får ereksjon så luktes det. Det luktes veldig godt, det hjelper ikke lufte leiligheten om jeg er på hotell vis jeg har ronket natten før. Hva er egentlig greia? Det har vedvart siden jeg var 13 år. Når jeg får ereksjon så kan alle lukte pikk. Det lukter ikke noe sykelig, det lukter bare rett og slett pikk.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Pikk lukter godt da Anonymkode: 9c99d...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Normalt at kjønnsorgan lukter? Anonymkode: a190b...522
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Du har så mange historier, kanskje du skulle startet en blogg så fikk du litt mer utløp for alle tankene dine. Anonymkode: 9c95b...743 7
Brofessor Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har så mange historier, kanskje du skulle startet en blogg så fikk du litt mer utløp for alle tankene dine. Anonymkode: 9c95b...743 Hehe sant Endret 22. juli 2016 av Brofessor
WubWub Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har så mange historier, kanskje du skulle startet en blogg så fikk du litt mer utløp for alle tankene dine. Anonymkode: 9c95b...743 Jeg holder på å utvikle en blogge plattform i C# og MySQL da jeg ser et enormt utappet marked for en blogge tjeneste som drar elementer fra diverse sosiale medier. Hva dette har med en pikk som lukter pikk vet jeg ikke men alright.
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 Er nok testosteron/feromoner eller noe sånt..leste om det engang og er helt vanlig..Om du barberer deg glatt nede vil ikke luktene som skiller seg ut av porene kunne sette seg på hårene rundt ballene o.l...det hjelper jo litt,og virker mere hygienisk når man tar bort hår rundt omkring der nede syns nå jeg...men ikke alle som syns det er stas!!!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 Tror det kan være sopp. Anonymkode: 834e2...76c 1
WubWub Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det kan være sopp. Anonymkode: 834e2...76c Har ikke sopp. Har sjekket det opp. Men jeg har en hormonell ubalanse med skyhøye testo verdier. Lukten blir av legen forklart som et resultatet av dette, at jeg har mistet håret mitt er også en konsekvens av testo verdiene mine ifølge hudlege.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #10 Skrevet 22. juli 2016 6 minutter siden, WubWub skrev: Har ikke sopp. Har sjekket det opp. Men jeg har en hormonell ubalanse med skyhøye testo verdier. Lukten blir av legen forklart som et resultatet av dette, at jeg har mistet håret mitt er også en konsekvens av testo verdiene mine ifølge hudlege. Fant ikke noe info om at høyt testosteron nivå gir slik lukt. Finnes det noen kilder på det, på nettet? Anonymkode: 834e2...76c 1
WubWub Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant ikke noe info om at høyt testosteron nivå gir slik lukt. Finnes det noen kilder på det, på nettet? Anonymkode: 834e2...76c Har du noen gang overnattet hos en mann og du syntes det lukter stramt om morgenen? Grunnen kan være enkel. Vi menn svetter ut kjønnshormon. http://forskning.no/seksualitet/2008/02/sexy-lukt-eller-frastotende Endret 22. juli 2016 av WubWub
WubWub Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #12 Skrevet 22. juli 2016 (endret) 39 minutter siden, HøyMørkog40 skrev: Er nok testosteron/feromoner eller noe sånt..leste om det engang og er helt vanlig..Om du barberer deg glatt nede vil ikke luktene som skiller seg ut av porene kunne sette seg på hårene rundt ballene o.l...det hjelper jo litt,og virker mere hygienisk når man tar bort hår rundt omkring der nede syns nå jeg...men ikke alle som syns det er stas!!! Er alltid barbert men rommet vil allikevel bli fylt med en skikkelig kuk lukt om jeg blir kåt/får ståpikk. Endret 22. juli 2016 av WubWub
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 22. juli 2016 #13 Skrevet 22. juli 2016 1 time siden, WubWub skrev: Er alltid barbert men rommet vil allikevel bli fylt med en skikkelig kuk lukt om jeg blir kåt/får ståpikk. Bruker Asan såpe for menn da?? Til å vaske i underlivet med?? Fins også endel andre typer på markedet..De pleier å hjelpe!!!..og mener at jeg har jo også lest en plass at skallethet kan skyldes lave testo verdier jeg da ,pluss at hårete menn også ofte har høyt testo....men kansje feil...
WubWub Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #14 Skrevet 22. juli 2016 1 minutt siden, HøyMørkog40 skrev: Bruker Asan såpe for menn da?? Til å vaske i underlivet med?? Fins også endel andre typer på markedet..De pleier å hjelpe!!!..og mener at jeg har jo også lest en plass at skallethet kan skyldes lave testo verdier jeg da ,pluss at hårete menn også ofte har høyt testo....men kansje feil... Ja men det er feil, skallede mennesker her i snitt høyere testo verdier enn de med hårmanker Jada er renslig av meg, bruker både det ene og det andre men det lukter allikevel skikkelig pikk når jeg får ereksjon
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #15 Skrevet 22. juli 2016 Noen kvinner lukter fiskehall når de er kåte samme hvor renslige de er, så dette er nok bare det mannlige svaret på rekestanken.... Har noen av dine kvinnelige erobringer kommentert lukten din noengang? Anonymkode: bb954...03a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #16 Skrevet 22. juli 2016 Vasker du godt bak forhuden? Jeg tenker at om lukten kommer når du har ereksjon kan det komme av at forhuden går tilbake og områder på penis som ellers er dekket av forhuden kommerfrem og det kan da lukte om det ligger gammel svette/sæd og urinrester der. Dra forhuden skikkelig tilbake, så langt det går før det blir smertefullt og vask godt. La det tørke før forhuden glir over igjen. Skyll også bak forhuden ved toalettbesøk. Anonymkode: a52eb...137 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #17 Skrevet 22. juli 2016 2 timer siden, WubWub skrev: Jeg holder på å utvikle en blogge plattform i C# og MySQL da jeg ser et enormt utappet marked for en blogge tjeneste som drar elementer fra diverse sosiale medier. Hva dette har med en pikk som lukter pikk vet jeg ikke men alright. Hvorfor endret du innlegget under "brofessor" og brukte det innlegget som "deg selv"? Det er vel ingen hemmelighet at du har flere brukere? Anonymkode: 5bdcb...060 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #18 Skrevet 22. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen kvinner lukter fiskehall når de er kåte samme hvor renslige de er, så dette er nok bare det mannlige svaret på rekestanken.... Har noen av dine kvinnelige erobringer kommentert lukten din noengang? Anonymkode: bb954...03a Aldri opplevd en kvinne som lukter fisk om hun har god hygiene eller ikke har en bakteriell vaginose. Det kvinnelige sækret som kommer når vi blir opphisset lukter ingen verdens ting. Anonymkode: a52eb...137 2
FayFerner Skrevet 22. juli 2016 #19 Skrevet 22. juli 2016 Åååhh wubwub, ikke ødelegg for meg da, nå kommer jeg bare til å tenke på den pikkestanken din og da søstera di drakk colaen med spermen din i heretter hver gang jeg ser nicket ditt.... Æhhh Je er itt prippen altså, men du kommer jo bare med sperm i dag.... 1
WubWub Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #20 Skrevet 22. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vasker du godt bak forhuden? Jeg tenker at om lukten kommer når du har ereksjon kan det komme av at forhuden går tilbake og områder på penis som ellers er dekket av forhuden kommerfrem og det kan da lukte om det ligger gammel svette/sæd og urinrester der. Dra forhuden skikkelig tilbake, så langt det går før det blir smertefullt og vask godt. La det tørke før forhuden glir over igjen. Skyll også bak forhuden ved toalettbesøk. Anonymkode: a52eb...137 Ja jeg er veldig var på hygiene, jeg vasker meg godt både her og der. Lukten kommer bare når jeg er kåt, og det er en veldig sterk lukt. Eksen min på 17 pleide prøve vaske alt av sengetøy, lufte alle vinduer og bruke spray etter vi hadde sex. Men det hjalp ikke, for foreldrene hennes i det andre rommet luktet sex lang vei. Heldigvis for meg så var de ganske frie og åpne mennesker så de så ikke på sex som noe vederstyggelig. Når vi spiste frokost på morgenen sammen så kunne jeg få kommentarer som "ja nå lukter det sex her, det ble visst noe på deg igår".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå