AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Jeg har startet på noen nye p-piller som visst nok har stor risiko for blodpropp. Jeg har veldig noia for det og har fulgt ekstra mye med på kroppen min, om jeg kan se noen tegn liksom. Jeg har begynt å få masse blåmerker på beina uten at jeg har krasjet borti noe, altså det kommer av seg selv og har lest at det er et tegn på blodpropp. Har fortalt det til moren min men hun mener at jeg absolutt ikke har det og at jeg får slutte å tulle, men det er vel verdt å høre med legen en gang for mye enn en gang for lite når det gjelder dette her. Hva mener dere? Skal jeg høre på mamma eller burde jeg oppsøke en lege? Anonymkode: 08d10...3de 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Jeg mener du bør slappe av. Hvis du er så sykelig redd blodpropp, så bør du ikke få på p-piller. Hvis du kun har noen blåmerker, så tviler jeg på det. Jeg får også masse rare blåmerker fra intet, men har aldri dratt til legen med det. Det er veldig få som får blodpropp av p-piller. Anonymkode: 5b1ce...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Får du lett blåmerker så er det det motsatte av blodpropp, nemlig økt blødningstendens. Blodpropp kommer når blodet klumper seg. Er du redd blodpropp så får du gå og bytte til et annen ppillemerke da eller finne annen prevensjon. Anonymkode: 0c869...7c1
Aamu Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har startet på noen nye p-piller som visst nok har stor risiko for blodpropp. Jeg har veldig noia for det og har fulgt ekstra mye med på kroppen min, om jeg kan se noen tegn liksom. Jeg har begynt å få masse blåmerker på beina uten at jeg har krasjet borti noe, altså det kommer av seg selv og har lest at det er et tegn på blodpropp. Har fortalt det til moren min men hun mener at jeg absolutt ikke har det og at jeg får slutte å tulle, men det er vel verdt å høre med legen en gang for mye enn en gang for lite når det gjelder dette her. Hva mener dere? Skal jeg høre på mamma eller burde jeg oppsøke en lege? Anonymkode: 08d10...3de Du skal høre på mamma.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå