AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Hei. Jeg er en 16 år gammel jente som har mistet ekstremt mye hår nå i det siste. Slenger med et bilde så dere kan se hva jeg mener, det som vises på bildet har ramlet ut av håret mitt etter 2 vask og jeg forstår ingenting. Kan ikke ha noe med shampooen min å gjøre fordi jeg har alltid brukt den samme uten noe problem. Det er veldig skremmende for meg og trenger alle rådene jeg kan få, takk på forhånd. Anonymkode: 48443...373
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Kontakt lege og bli undersøkt. Sykdom kan ligge bak Anonymkode: 73a4a...66e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Det kan være en lidelse som heter Alopecia, der den som blir rammet mister hår enten flekkevis eller helt. De aller fleste får håret tilbake etter en tid, men noen vil måtte leve med sykdommen hele livet, dessverre. Kontakt fastlegen din. Anonymkode: 5849e...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Det der tror jeg er vitamin mangel. Jeg mista kanskje enda mer hår enn det der da jeg var 30, og jeg ble veldig redd akkurat som deg. Jeg kontaket fastlegen min og da ble det tatt en hel hau med blodprøver, jeg hadde jernmangel, B vitamin og c-vitamin. Hold oss oppdatert her når du har vært hos legen, så får vi se. Lykke til vennen Anonymkode: e16de...17a 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Tipper og på Alopecia, så mye hår på to vask da tviler jeg sterkt på at det er vitaminmangel. Anonymkode: f4d1c...6fb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Tusen takk til dere som har svart. Jeg besvimte i natt, ble kjørt til sykehus og prøver er tatt. Hun litt lenger over her hadde rett, jeg har mangel på jern og B-vitaminer. Har gått sånn veldig lenge uten at jeg har visst det, så legen fortalte meg at det er en måte kroppen reagerer på når man har gått med det over lenger tid uten å få behandling. Jeg skal i hvertfall få noen sprøyter med jern og d-vitamin i dag. Så da blir jeg vel snart frisk Anonymkode: 48443...373 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 Huff da! Go bedring til deg😊 Anonymkode: 1ae43...914 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå