Gå til innhold

Forelsket i ons (langt)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, egentlig ganske bestemt på at han her skal bli min og. Hehe, neida.. Da må jeg vel ta kontakt da :( forslag til hva jeg burde skrive til han eller hva jeg kan si når jeg møter han? Trenger ganske konkret, fordi jeg aner ikke selv.. Har jo gått ett par uker, så føler også det blir dumt å komme så lenge etter på. Han tror sikkert jeg har tenkt på han helt siden.... Det stemmer jo, men vil ikke at han skal vite det

Anonymkode: 954ee...30c

Ikke gjør det så komplisert. Bare spør rett ut om han er med å finne på noe. Møter du han er det bare å opptre som om dere ikke har hatt sex og flørte som han er en "normal" fyr :) Vis at du vet hva du vil ha og ikke vær redd. Vi lever bare en gang, ingen dør av å ta en sjanse. 

Anonymkode: e83d6...5d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 21. juli 2016 at 0.32, AnonymBruker skrev:

Først og fremst: forbered deg på kjipe svar fra bitre menn her inne.

Til saken: Dere hadde sex, dere hadde en god kjemi og en god tone, dere finner hverandre tiltrekkende (jeg regner med det går begge veier, han initierte jo å ha sex med deg av flere på festen).

Dere har ikke hatt kontakt etter sex den ene natten. Det med å ta kontakt kan være vanskelig, og det beste er ofte at det skjer på en avslappet og noe tilfeldig måte. Dersom jeg var deg, ville jeg nok prøvd å treffe på ham tilfeldigvis (vet du f.eks. hvor han henger?). Dersom du møter han tilfeldig, kan dere småprate litt, og du kan se litt an stemningen. Kanskje har han ingen planer for dagen, og du kan foreslå at dere sammen skal finne på noe. Kanskje er han på vei et sted, men virker imøtekommende. Da kan du si noe som "si fra hvis du vil ta en kaffe en dag!" eller lignende.

Hvis jeg derimot ikke hadde møtt på ham tilfeldig, ville jeg kontaktet ham på facebook (hvis dere er venner der) eller tinder. Da ville jeg bare hoppet i det; "Hei! Blir du med å ta en øl?" for eksempel. Ja, det er kjipt om han er avvisende, men det er bedre enn å gå rundt å være avstandsforelsket over lang tid (trust me on this one). Se for deg et plaster: det er bedre at det rives raskt av, selv om det er skummelt og gjør ganske vondt i øyeblikket, enn om du drar det laaaangsomt av og sitter med en seig, langvarig smerte. 

Det er som regel ikke et sjakktrekk å begynne en relasjon med sex, men det er (i vår moderne samfunn, og blant unge mennesker) heller ikke en umulighet. Det viktigste nå, om noe skal skje, er at du treffer han. Hvis ikke vil definitivt ingenting skje. Derfra er det opp til deg hvordan du skal møte ham. 

Jeg heier på deg!! Håper virkelig du får ham! :)

Anonymkode: 7a4d8...07a

I forum-skogen, bak alle trollene, finnes det folk som kan skrive svar som dette. Er enig i alt her og som nybakt medlem føler jeg bare lettelse. Tusen takk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...