Gå til innhold

Forelsket i ons (langt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For snart ett år siden møtte jeg en gutt på et utested, og siden han var den fineste jeg har sett i hele mitt liv og jeg var full hilste jeg på han. Snakket med han ett par minutter, også gikk jeg. 

Ett halvt år etter dette matchet vi på tinder. Vi snakker ikke med hverandre. 

For noen uker siden var jeg ute og han kom bort til meg for å spørre om nach. Vi dro på et nach, men etter hvert spurte han om vi skulle flytte nachet hjem til han. Jeg og flere ble med dit. Etter en stund spurte han om jeg ville bli med ut å ta en røyk. Vi står ute å snakker, og helt ut av det blå så kysser han meg. Det eskalerer og vi havner til sengs. 

Vi hadde sex tre ganger den natten, og en gang morgenen etter. Når vi bare lå i sengen sa vi ikke så mye, men han holdt rundt meg og vi holdt hender. Da jeg skulle gå så sa han at det hadde vært hyggelig og at vi snakkes. 

Jeg har ikke hørt noe fra han, og vet jo innerst inne at han er alt for fin for meg. Klarer likevel ikke slutte å tenke på han, og håpe at han tar kontakt. 

Jeg hadde overhodet ikke tenkt til å ha sex med han, hadde aldri trodd han kom til å se min retning en gang. Og jeg lurer på om det kan være så lett for han å se hvor forelsket jeg er, altså før han spurte om nach. Er jo veldig tilfeldig at han skulle spørre akkurat meg. Og jeg føler vi har en slags kjemi/tiltrekningskraft, men det er sikkert bare jeg som føler fordi jeg er forelsket. 

Jeg var dum som hadde sex med han, men jeg rakk ikke tenke før vi plutselig var i det. Mest sannsynlig var han vare ute etter sex. Jeg kommer likevel til å møte på han, siden vi bor i en relativt liten by, går på samme skole osv. Så spørsmålet er hvordan kan jeg få han interessert selv om han kanskje ikke er det nå og han har fått det han ville fra meg. Det må jo være en mulighet? 

Da jeg var hos han, så spurte han masse rundt skole, jobb, hvor lenge jeg skulle bo her osv. Jeg har aldri hatt ons før, så lurer på hva som er vanlig oppførsel? Finnes det noen klare tegn på at han kun var ute etter en ting, eller på at han faktisk var interessert? 

Har som nevnt ikke hørt noe fra han, men jeg aner jo ikke om han sitter hjemme og tenker det samme som meg, om han ikke vil ha mer kontakt eller om han er sjenert eller rett og slett har glemt meg... 

Men annen ting jeg reagerte på, var at han ikke brukte kondom og spurte heller ingenting rundt p-piller. Jeg testet meg, og har ikke fått noen sykdommer fra han. Hvis han pleier å ta med seg en dame hjem hver helg, så vil jeg jo si at det er rart hvis han ikke er mer forsiktig og at han ikke hadde noen sykdommer... Han er utrolig kjekk, og jeg tror de fleste synes det, og at han synes det selv også. Personligheten slo meg likevel ikke som en som har sex med alle, og jeg lurer virkelig på om dette er vanlig for ham. 

Han tror sikkert at jeg er veldig lett å få til sengs, men hadde det vært hvem som helst andre hadde han blitt avvist når han kysset meg. 

Har så utrolig mange tanker, og jeg håper han bare kan ta kontakt snart. Uansett hva så kommer ikke jeg til å gjøre det, fordi jeg kommer til å bli ødelagt ved en eventuell avviselse. 

Er det noen her som har tatt kontakt med ons etter flere uker, eller selv blitt kontaktet lenge etter på? 

Alle innspill tas i mot med takk k

Anonymkode: 954ee...30c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok kontakt med en ons, etter 3 dager. Vi ble kjærester. 

Ta kontakt! 

Anonymkode: a94b7...a86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst: forbered deg på kjipe svar fra bitre menn her inne.

Til saken: Dere hadde sex, dere hadde en god kjemi og en god tone, dere finner hverandre tiltrekkende (jeg regner med det går begge veier, han initierte jo å ha sex med deg av flere på festen).

Dere har ikke hatt kontakt etter sex den ene natten. Det med å ta kontakt kan være vanskelig, og det beste er ofte at det skjer på en avslappet og noe tilfeldig måte. Dersom jeg var deg, ville jeg nok prøvd å treffe på ham tilfeldigvis (vet du f.eks. hvor han henger?). Dersom du møter han tilfeldig, kan dere småprate litt, og du kan se litt an stemningen. Kanskje har han ingen planer for dagen, og du kan foreslå at dere sammen skal finne på noe. Kanskje er han på vei et sted, men virker imøtekommende. Da kan du si noe som "si fra hvis du vil ta en kaffe en dag!" eller lignende.

Hvis jeg derimot ikke hadde møtt på ham tilfeldig, ville jeg kontaktet ham på facebook (hvis dere er venner der) eller tinder. Da ville jeg bare hoppet i det; "Hei! Blir du med å ta en øl?" for eksempel. Ja, det er kjipt om han er avvisende, men det er bedre enn å gå rundt å være avstandsforelsket over lang tid (trust me on this one). Se for deg et plaster: det er bedre at det rives raskt av, selv om det er skummelt og gjør ganske vondt i øyeblikket, enn om du drar det laaaangsomt av og sitter med en seig, langvarig smerte. 

Det er som regel ikke et sjakktrekk å begynne en relasjon med sex, men det er (i vår moderne samfunn, og blant unge mennesker) heller ikke en umulighet. Det viktigste nå, om noe skal skje, er at du treffer han. Hvis ikke vil definitivt ingenting skje. Derfra er det opp til deg hvordan du skal møte ham. 

Jeg heier på deg!! Håper virkelig du får ham! :)

Anonymkode: 7a4d8...07a

• Liker 8
Skrevet

Du har ihvertfall et veldig passivt forhold til hele greia. Han brukte ikke kondom, han spurte ikke om p-piller, han tar ikke kontakt. Du hadde ikke tenkt å ligge med ham, det bare skjedde. Kanskje du skulle ta litt ansvar selv neste gang, så slipper du å sitte og føle deg som en statist i ditt eget liv. 

AnonymBruker
Skrevet

En mann som er smart kan lese en dame om hun er forelsket eller ei. Da kan han starte jakten! Jakten hans startet for 1 år siden, så matchet dere på Tinder osv. Så inviterte han deg på natch også fikk deg på tomannshånd å kysset deg. Det ene førte til det andre. 

For meg høres det ut som en typisk mann som er flink til å kjekke damer å få dem til sengs, men det kan hende han synes du var god i senga, fin personlighet og pen. Det kan hende han er sjenert får å ta kontakt ( du vet aldri) så egentlig har du ingenting å tape med å ta kontakt! 

For han er det ikke så viktig med forhold, bare litt, men hvis du er forelsket så kan du få han til å ville ha forhold, du må gi han en grunn til at han skal gidde å være med deg ellers blir du bare "hun jeg pulte". Ta kontakt!! 

Hilsen Bitterpikk med stor pikk. 

Anonymkode: 0f212...8ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er så kjekk som du sier har han nok flust av valgmuligheter. Spørs om han velger ei som han får så enkelt da. Du kan nok kanskje få et puleforhold, men det tror jeg ikke er bra for deg. 

Anonymkode: a8266...ea9

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så utrolig mange tanker, og jeg håper han bare kan ta kontakt snart. Uansett hva så kommer ikke jeg til å gjøre det, fordi jeg kommer til å bli ødelagt ved en eventuell avviselse. 

I stedet bruker du måneder og år på å fantasere og fabulere. Ja, best å ikke ta kontakt! 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok kontakt med en ons, etter 3 dager. Vi ble kjærester. 

Ta kontakt! 

Anonymkode: a94b7...a86

Nå har det gått ganske lang tid da. Og jeg tør ikke kontakte han. Kommer helt sikkert til å treffe på han igjen, så jeg må finne ut hva jeg skal si/gjøre da. Forslag?

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først og fremst: forbered deg på kjipe svar fra bitre menn her inne.

Til saken: Dere hadde sex, dere hadde en god kjemi og en god tone, dere finner hverandre tiltrekkende (jeg regner med det går begge veier, han initierte jo å ha sex med deg av flere på festen).

Dere har ikke hatt kontakt etter sex den ene natten. Det med å ta kontakt kan være vanskelig, og det beste er ofte at det skjer på en avslappet og noe tilfeldig måte. Dersom jeg var deg, ville jeg nok prøvd å treffe på ham tilfeldigvis (vet du f.eks. hvor han henger?). Dersom du møter han tilfeldig, kan dere småprate litt, og du kan se litt an stemningen. Kanskje har han ingen planer for dagen, og du kan foreslå at dere sammen skal finne på noe. Kanskje er han på vei et sted, men virker imøtekommende. Da kan du si noe som "si fra hvis du vil ta en kaffe en dag!" eller lignende.

Hvis jeg derimot ikke hadde møtt på ham tilfeldig, ville jeg kontaktet ham på facebook (hvis dere er venner der) eller tinder. Da ville jeg bare hoppet i det; "Hei! Blir du med å ta en øl?" for eksempel. Ja, det er kjipt om han er avvisende, men det er bedre enn å gå rundt å være avstandsforelsket over lang tid (trust me on this one). Se for deg et plaster: det er bedre at det rives raskt av, selv om det er skummelt og gjør ganske vondt i øyeblikket, enn om du drar det laaaangsomt av og sitter med en seig, langvarig smerte. 

Det er som regel ikke et sjakktrekk å begynne en relasjon med sex, men det er (i vår moderne samfunn, og blant unge mennesker) heller ikke en umulighet. Det viktigste nå, om noe skal skje, er at du treffer han. Hvis ikke vil definitivt ingenting skje. Derfra er det opp til deg hvordan du skal møte ham. 

Jeg heier på deg!! Håper virkelig du får ham! :)

Anonymkode: 7a4d8...07a

Jeg er inne venn med han på Facebook og tinder har jeg slettet. Kommer sikkert til å møte han på byen. Aner jo ikke om han kommer til å overse meg når han ser meg eller kommer bort. Kanskje han kommer bort fordi han vil ha med meg hjem igjen. Hva kan jeg gjøre da? Fordi jeg vil ikke at det bare skal være sex, men bedre med bare sex enn ingen kontakt. Da har det ihvertfall muligheten til å bli noe mer...

takk for godt svar!

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Sly skrev:

Du har ihvertfall et veldig passivt forhold til hele greia. Han brukte ikke kondom, han spurte ikke om p-piller, han tar ikke kontakt. Du hadde ikke tenkt å ligge med ham, det bare skjedde. Kanskje du skulle ta litt ansvar selv neste gang, så slipper du å sitte og føle deg som en statist i ditt eget liv. 

Haha, ja det kan du si. Jeg var jo så full, og følte at hele situasjonen var veldig surrealistisk.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann som er smart kan lese en dame om hun er forelsket eller ei. Da kan han starte jakten! Jakten hans startet for 1 år siden, så matchet dere på Tinder osv. Så inviterte han deg på natch også fikk deg på tomannshånd å kysset deg. Det ene førte til det andre. 

For meg høres det ut som en typisk mann som er flink til å kjekke damer å få dem til sengs, men det kan hende han synes du var god i senga, fin personlighet og pen. Det kan hende han er sjenert får å ta kontakt ( du vet aldri) så egentlig har du ingenting å tape med å ta kontakt! 

For han er det ikke så viktig med forhold, bare litt, men hvis du er forelsket så kan du få han til å ville ha forhold, du må gi han en grunn til at han skal gidde å være med deg ellers blir du bare "hun jeg pulte". Ta kontakt!! 

Hilsen Bitterpikk med stor pikk. 

Anonymkode: 0f212...8ce

Men han har jo aldri vist noe konkret interesse/prøvd å sjekke meg opp før han kysset meg. 

Det første jeg tenker er heller ikke forhold, jeg har lyst til å bli kjent med han. Så hvordan skal jeg klare det? Jeg er veldig passiv, og stort sett kommer de guttene jeg vil ha etter meg, så jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er så kjekk som du sier har han nok flust av valgmuligheter. Spørs om han velger ei som han får så enkelt da. Du kan nok kanskje få et puleforhold, men det tror jeg ikke er bra for deg. 

Han er virkelig kjekk, og kan få hvem han vil. Det er ikke så mange måneder siden han kom ut av et forhold tror jeg, og ikke at det var noe galt med hun har var sammen med, men han kunne fått "bedre". 

Ja, men er liksom ikke det jeg vil. Men som jeg nevnte tidligere så er vel det bedre enn ingenting? 

AnonymBruker
Skrevet

I stedet bruker du måneder og år på å fantasere og fabulere. Ja, best å ikke ta kontakt! 

Jeg har litt lyst til å ta kontakt, men jeg er ikke tøff nok. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt. Hvis han vil treffe deg, prøv å ttreffe han på andre premisser en fylla/sex. Får du lite respons fra han generelt selv om om han vil møtes en gang eller to til, la det ligge. 

Anonymkode: 0956b...980

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig: hadde han vært interessert så hadde han tatt kontakt med deg. Alkohol kan gjøre mye, men ingen som kommer bort og spør direkte om du vil bli med på nach samt kysser deg helt ut av det blå, ligger hjemme og håper på at du skal ta kontakt fordi han selv er så veldig sjenert.

At han fikk deg så "lett" faller dessverre ikke i din favør. Jeg ville ikke bedt med jenta jeg var interessert i på nach for å pule, og jeg ville iallfall ikke fått en blomstrende interesse av et ons. Og jeg vil være så freidig å påstå at de fleste menn er slik, dog med unntak. Mulig man ser sitt snitt til litt enklere tilgang på sex, men da er man igjen rask på telefonen.

Jeg ville ikke tatt kontakt med ham, spesielt siden sjansen for å møte han på byen er stor. Jeg ville heller startet forarbeidet med å få ham interessert der, uten sex, og så heller sende en sms etter det. Vanskelig å gi konkrete råd da vi ikke kjenner fyren, personlig så vekkes min interesse av vennlig "avvisning" (jeg er en sucker for "the game"-metoden, faller for den 8/10), men er jo veldig individuelt hva man sjarmeres av.

Anonymkode: f0b0f...e5f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med han som egentlig bare skulle bli ONS. Jeg tok kontakt og han sa nei til å finne på noe 3 ganger, før han endelig tok til fornuft å sa ja. 😂 Nå er vi samboere.

Anonymkode: e83d6...5d1

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sammen med han som egentlig bare skulle bli ONS. Jeg tok kontakt og han sa nei til å finne på noe 3 ganger, før han endelig tok til fornuft å sa ja. 😂 Nå er vi samboere.

Hahaha er det sant? Hvordan klarte du å overbevise han?

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst: forbered deg på kjipe svar fra bitre kvinner her inne, for dem er det ganske mange av og de liker ikke at andre er lykkelig.

Til saken: Har du lyst til at det skal bli noe mer så er det selvsagt bare å ta kontakt. Det har blitt mange forhold ut av ons, så det er definitivt en sjangse :)

Lykke til, håper du får han!

Anonymkode: 08ad6...4e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha er det sant? Hvordan klarte du å overbevise han?

Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle ha han uansett 😜 neida men jeg vet faktisk ikke, han likte vel oppmerksomheten han fikk, og da jeg sluttet å spørre så savnet han kanskje maset mitt 😁

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle ha han uansett 😜 neida men jeg vet faktisk ikke, han likte vel oppmerksomheten han fikk, og da jeg sluttet å spørre så savnet han kanskje maset mitt 😁

Hahaha, egentlig ganske bestemt på at han her skal bli min og. Hehe, neida.. Da må jeg vel ta kontakt da :( forslag til hva jeg burde skrive til han eller hva jeg kan si når jeg møter han? Trenger ganske konkret, fordi jeg aner ikke selv.. Har jo gått ett par uker, så føler også det blir dumt å komme så lenge etter på. Han tror sikkert jeg har tenkt på han helt siden.... Det stemmer jo, men vil ikke at han skal vite det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...