AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Jeg er en 16 år gammel jente og er 1.79 cm.. Jeg syntes ikke det er noe gøy å være så høy og lurte på om det er noe man kan gjøre for å ikke se så høy ut? Jeg er godt fordelt så har like lang overkropp som ben, men er fremdeles en veldig sårbar ting Anonymkode: d5b23...955 1
Februarbarn Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Kjære du! Jeg forstår at det kan være sårt, spesielt dersom du er høyere enn de fleste andre. Vi er alle ulike - heldigvis. Høyden din kan du ikke gjøre noe med. Og det eneste rådet jeg kan gi er jo å unngå f.eks alt for høye hæler/høylivsbukse med kort topp (bena kan se lengre ut). Men, det viktigste rådet jeg vil gi deg. Er å øve deg på å være glad i deg selv MED høyden din. For eksempel alle fordelene du har som vi under 160 ikke har. Hvor fantastisk fin du er! Om mange år vil du muligens se tilbake på dette som en tid du fremdeles var utvikling og var usikker. En dag vil du kanskje være stolt! Det har du all god grunn til å være
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå