Gå til innhold

søte jenter og teknikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er dere jenter så søte når dere hjelpeløst trenger hjelp til tekniske ting? :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest nøtten
Skrevet

Det er fordi vi er dumme nok til å falle for det. Hu gidder/klarer ikke skifte lyspære og ser på oss med store øyne og pusher frem puppene. Og idioter som vi er, så følger vi ordrene. Likestilling..hmm. i hvertfall ikke før jentene klarer slike småting selv.

Gjest Litjmæ
Skrevet
Hvorfor er dere jenter så søte når dere hjelpeløst trenger hjelp til tekniske ting? :hoho:

Jeg tror gutter oppfatter det sånn fordi det er den eneste gangen de har mulighet til å føle at de kan mer enn ei dame :ler:

Skrevet

Jeg tror gutter oppfatter det sånn fordi det er den eneste gangen de har mulighet til å føle at de kan mer enn ei dame :ler:

Det er jo ikke det at vi ikke kan .. eller ikke vil...

.. men hvis de har så veldig lyst til å gjøre det for oss .. er det jo bare dumt å protestere... :ler:

(Gjør det godt for selvfølelsen til mennene rundt oss ... er det jo også dagens gode gjerning)..

:P

Gjest Litjmæ
Skrevet

Yes Lillebille der traff du spikern midt på hodet! Eller ja... du lot vel kanskje pace gjøre det :ler:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Der har vi egentlig en helt ny tråd på gang, hvorfor er gutter så søte når de ikke forstår ironi? :ler:

Må ha en eller annen sammenheng med at de ikke kan gjøre to forskjellige ting samtidig :wink:

Skrevet

Det er ikke allid jeg trenger hjelp, noe kan jeg selvsagt greie selv!! Jeg kan jo tross alt litt, er ikke bestandig jeg trenger hjelp.....

men enkelte av oss kvinner er jo bare sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...