AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Hei. Jeg skal hoppe i fallskjerm (tandemhopp) i helgen og gleder meg veldig. Hoppet i fjor, og det ga mersmak. Men jeg kan være en veldig tenkende person og hadde etter hoppet i fjor noen tanker i ettertid om det å være så tett en instruktør og sånne rare tanker om det (som ga seg etter noen dager, og nå tenker jeg tilbake på det som noe trygt). Og selve hoppet var jo helt fantastisk (var ikke redd) og derfor ønsker jeg å gjøre det igjen. Men siden sist har jeg slitt med tvangstanker (spesielt etter et brudd tidligere i år) og tok selv kontakt med psykolog. Var til en vurderingstime i juni og skal tilbake til høsten for en ny prat. Merket allerede etter praten der at ting føles bedre. Men i papirer skrevet etter timen står det som tentativ diagnose: tvangstanker. Men tentativ betyr jo at det ikke er helt sikkert. Men grunnen til at jeg skriver her er fordi jeg nå plager meg selv med tanker om at jeg kanskje ikke bør hoppe pga det. På nettsiden står det at en må ha normal helse og ikke fysiske sykdommer og nervøse lidelser. Jeg vet at jeg gleder meg til hoppet og at det gikk fint i fjor. Men siden jeg har vært til psykolog og har hatt noen tvangstanker tenker jeg på dette. Jeg har gledet meg så til dette og nå bekymrer jeg meg for dette. Hva tenker dere? Jeg har ikke tenkt på dette før nå to dager før.. Hilsen overtenkeren Anonymkode: ad2bd...a08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå