Kaiisa Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Jeg trodde først det var mandelen på høyre side som var hoven, men nå har jeg bare en eneste stor avlang klump nedover halsen. Begynner rett under kjeven, og går
Kaiisa Skrevet 21. juli 2016 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2016 Oisann, ble sendt før jeg ble ferdig. Den går nedover til ca midten av halsen. En lang avlang udefinerbar "klump". Veldig øm, vondt å ta på. Har hatt den i ca en uke.. Har Googla mye, men finner ikke ut av det. Om det kan være lymfekjertlene eller hva det kan være.. Jeg er ikke syk på andre måter. Hadde veldig vondt i halsen for ca en måned siden og fikk antibiotikakur av legen.. Gikk fort over, men så kom altså denne klumpen eller hva jeg kan kalle det.. Noen som har hatt noe lignende??
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Dropp Google og ring heller legen i morgen, er mitt råd. Anonymkode: 58e4e...731 1
Kaiisa Skrevet 21. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2016 skulle gjort det, men er i Danmark og kommer hjem om ei uke. Skal gjøre det da. Har uansett droppet Google for Google forteller meg at jeg mest sannsynlig har kreft.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 1 minutt siden, Kaiisa skrev: skulle gjort det, men er i Danmark og kommer hjem om ei uke. Skal gjøre det da. Har uansett droppet Google for Google forteller meg at jeg mest sannsynlig har kreft. Du kan oppsøke lege i den byen du er i Anonymkode: 656cc...52b 1
Kaiisa Skrevet 21. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan oppsøke lege i den byen du er i Anonymkode: 656cc...52b Men hallo. Gidder ikke oppsøke lege i utlandet for noe som uansett ikke en allmennlege kan gi meg svar på. Ikke kan han henvise til norsk sykehus hvis det trengs heller. Venter til jeg kommer hjem. Ville bare høre om noen har hatt noe lignende før.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #7 Skrevet 21. juli 2016 Et øyeblikk siden, Kaiisa skrev: Men hallo. Gidder ikke oppsøke lege i utlandet for noe som uansett ikke en allmennlege kan gi meg svar på. Ikke kan han henvise til norsk sykehus hvis det trengs heller. Venter til jeg kommer hjem. Ville bare høre om noen har hatt noe lignende før. Hvorfor tror du at en almennlege ikke kan gi deg svaret? Anonymkode: 656cc...52b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 15 timer siden, Kaiisa skrev: skulle gjort det, men er i Danmark og kommer hjem om ei uke. Skal gjøre det da. Har uansett droppet Google for Google forteller meg at jeg mest sannsynlig har kreft. Kuler på halsen er som regel ikke smertefulle ved kreft. 15 timer siden, Kaiisa skrev: Men hallo. Gidder ikke oppsøke lege i utlandet for noe som uansett ikke en allmennlege kan gi meg svar på. Ikke kan han henvise til norsk sykehus hvis det trengs heller. Venter til jeg kommer hjem. Ville bare høre om noen har hatt noe lignende før. Dette er absolutt noe en almenlege kan vurdere. Anonymkode: 057f6...605
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå