AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #41 Skrevet 22. juli 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke er noe som kommer å går. Livet har sine opp sider og ned sider, å bli lykkeligere er ikke mitt mål. Jeg liker å ha flere muligheter, blir litt kjedelig å holde på med bare en liksom. Anonymkode: 98d36...ddf Oki... Men har litt mer respekt for de som sier dessverre jeg dater en nå og vil ikke kjøre to løp.. Anonymkode: bdab4...cdb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #42 Skrevet 22. juli 2016 Det er sant.. Hadde han villet hadde han nok hatt tid.."kan være jeg legger til i gjen" Men han er ikke verd det .. Får se det som selttet er slettet denne gang.. Anonymkode: bdab4...cdb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #43 Skrevet 22. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oki... Men har litt mer respekt for de som sier dessverre jeg dater en nå og vil ikke kjøre to løp.. Anonymkode: bdab4...cdb Kan du skrive det på nytt? skjønte ingenting....... Anonymkode: 98d36...ddf
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #44 Skrevet 22. juli 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du skrive det på nytt? skjønte ingenting....... Anonymkode: 98d36...dd At det finnes de som ikke er en player... Anonymkode: bdab4...cdb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #45 Skrevet 22. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sant.. Hadde han villet hadde han nok hatt tid.."kan være jeg legger til i gjen" Men han er ikke verd det .. Får se det som selttet er slettet denne gang.. Anonymkode: bdab4...cdb Hvis han ikke er verdt det så forstår jeg ikke oppstyret? Er det ikke bare å komme seg videre? Som kvinne kan du vel gå på date hver dag om du vil. Anonymkode: 9f736...366
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #46 Skrevet 22. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du skrive det på nytt? skjønte ingenting....... Anonymkode: 98d36...dd At det faktisk 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han ikke er verdt det så forstår jeg ikke oppstyret? Er det ikke bare å komme seg videre? Som kvinne kan du vel gå på date hver dag om du vil. Anonymkode: 9f736...366 playere gidder jeg ikke. Satse på å skille ut de som er det og finne en skikkelig mann. Anonymkode: bdab4...cdb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #47 Skrevet 22. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han ikke er verdt det så forstår jeg ikke oppstyret? Er det ikke bare å komme seg videre? Som kvinne kan du vel gå på date hver dag om du vil. Anonymkode: 9f736...366 Vi damer bytter ikke menn like ofte som vi bytter tampong. Sånn som dere menn gjør. Vi har faktisk følelser for folk,og ofte tar det tid å komme over noen. Anonymkode: 9669b...383 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #48 Skrevet 22. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi damer bytter ikke menn like ofte som vi bytter tampong. Sånn som dere menn gjør. Vi har faktisk følelser for folk,og ofte tar det tid å komme over noen. Anonymkode: 9669b...383 Jeg har aldri forstått det der, kan du forklare hvordan det er å ha "følelser" som ikke går over? Hvorfor er det ikke bare til å koble av? Anonymkode: 98d36...ddf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå