Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Vi skal til Thailand i februar neste år, valget står mellom karon beach eller kata beach? Noen som har noe anbefaling? Evt hotell anbefaling? Og hvem er best av star tour og ving? (Tenker på fly, hotell..)

Anonymkode: 85f76...09b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte Kata fordi det er roligere der. Men stappfullt av russere, bare så du vet det. Fin strand. 

Anonymkode: c58d1...d03

Skrevet

Jeg ville valgt Kata for det er endel farlige understrømmer på Karon Beach hvis du liker å bade i  sjøen. Det er tryggere sånn sett på Kata. 

Skrevet

Om du reiser med Star tour eller ving så er det vel nokså likt. Sjekk først om du finner hotell, som dere  liker. Sjekk hva slags flytype de skal bruke og sjekk hva slags utflukter de har om dere ønsker å komme rundt litt.

Selv dro jeg med Star tour og bodde på Merlin Beach hotel ved Tri Trang beach ca 10 minutter fra Patong.  Det var et fint hotell med moderne og fine rom,  flotte bassenger og mange restauranter  å velge mellom. Så brukte vi Star tour  sitt utfluktsprogram  og fikk sett og opplevd mye. 

Eneste er på det hotellet, at det er en stranden ikke er av de beste slik at om det er viktig så velger man et annet hotel.

Vi fikk denne turen som ukens kupp slik at prisen var veldig god og derfor ble det star tour den gangen. 

Da flyet på hjemveien ble forsinket så ble vi godt ivaretatt og alt ble veldig bra organisert. 

Jeg har også reist på langtur med ving ved flere anledninger  og har ingen ting å klage på med de heller. 

Begge selskapene har flotte hoteller på listene sine. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) 

Da får vi sette oss ned å se om vi blir enige et hotell, er jo så mang å velge i :)  

Vi skal reise uten barn denne gangen, så om noen har tips om fine utflukter tar vi gjerne i mot det.

Noen som har vært i Tiger kingdom i Phuket? Blir tigerne der fint behandlet?

Anonymkode: 85f76...09b

Skrevet

Jeg ville definitivt bestilt fly og hotell separat! Evt reise ned og ta hotell derfra.

Jeg bestilte bare flybilletter da jeg reiste ned i vinter, og fant ulike hoteller først da vi var der nede. Hotell koster ekstremt lite der nede og kan omtrent vedde hånda mi på at startour o.l. tar en hel del mer!

:) 

• Liker 1
Skrevet

Dropp charter! Bestill flybilletter og finn et hotell dere liker. Styr unna hotell med masse nordmenn. Morsommere å føle at man er i utlandet.  Les masse om hotellet på booking sidene hos feks booking.com,  Hotels.com, expedia ogTripadvisor.  Finn ut om dere prioriterer god strand eller å bo i sentrum. Ønsker dere å bo et sted med masse barnefamilier eller mest voksne osv.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...